Rakastan Royal-suklaata
Kommentit (26)
Outo sivumaku/jälkimaku. En osaa selittää. Mutta ihan ok. Ei parasta suklaata.
Se on kyllä todella hyvää, kaikkien makusävyjen osalta. Harmittavan vähän yhdessä pakkauksessa, siihen tulee aidosti himo. Monesti tulee ostettua jos näen esim. tarjouksen, jolla saa monta patukkaa tiettyyn hintaan.
Punainen on kyllä hyvää.
Vieläkö niitä saa isompina levyinä?
Maku muuttui viime vuonna. Palmuöljyä?
Vierailija kirjoitti:
Jospa se menetti kuninkaallisen arvonimensä ja haluaa olla vain "tavis" suklaa?
Ostin äskettäin, punaista ja vihreää. Ei ollut ollenkaan hyvää, puisevaa rakenteeltaan ja vähän outoja makuvivahteita. Oli ihan toisenlainen muistikuva Royalista.
Vierailija kirjoitti:
Tämän mukaan ei:
"
Ainesosaluettelo
sokeria, kaakaovoita, täysmaitojauhetta, kaakaomassaa, herajauhetta (maidosta), rasvatonta maitojauhetta, maitorasvaa, emulgointiainetta (auringonkukkalesitiiniä), aromeja (mm. vanilliinia), suolaa."
https://www.cloetta.fi/tuotteet/suklaatuotteet/royal-maitosuklaa-42g/
Mä tykkään Fazeriina ja Geisha patukoista. Onko niissä palmuöljyä?
En hirveästi tykkää suklaasta. Royal on yhtä kamala kuin Dacapo ja Bounty ja Budapest ja Nougat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän mukaan ei:
"Ainesosaluettelo
sokeria, kaakaovoita, täysmaitojauhetta, kaakaomassaa, herajauhetta (maidosta), rasvatonta maitojauhetta, maitorasvaa, emulgointiainetta (auringonkukkalesitiiniä), aromeja (mm. vanilliinia), suolaa."
https://www.cloetta.fi/tuotteet/suklaatuotteet/royal-maitosuklaa-42g/
Huono kaakao vuosi.
Ferrero Rocher on pilattu. Sisältää palmuöljyä.
Kehtaavat mainostaa alkuperäistä reseptiä..
Alkuperäisen italialaisen reseptin, korkealaatuisten ainesosiensa sekä upean kultaisen kääreen ansiosta Ferrero Rocher tarjoaa ainutlaatuisen nautintohetken ja runsaasti mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
En hirveästi tykkää suklaasta. Royal on yhtä kamala kuin Dacapo ja Bounty ja Budapest ja Nougat.
Olin shokissa, kun huomasin, että dacapossa on palmuöljyä. Olen melkoisen varma, että alkuperäisessä reseptissä sitä ei ollut.
Milloinkahan Sussex Royal suklaa tulee markkinoille? Saatavana vaalena ja tummana versiona.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä todella hyvää, kaikkien makusävyjen osalta. Harmittavan vähän yhdessä pakkauksessa, siihen tulee aidosti himo. Monesti tulee ostettua jos näen esim. tarjouksen, jolla saa monta patukkaa tiettyyn hintaan.
Pallinaama alapeukutti tätä viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu mainostuksesta.
Ilmiannettu typeryydestä!
Tykkäsin Royalista joskus, nykyään siinä on tosi muovinen maku. Mielummin olen ilman kun söisin sitä.
Hyvä, jos niin.