Muotivillitys, mitä et tajua etkä ymmärrä? Mä en ymmärrä, miten kukaan tykkää käyttää tällaisia valmiiksi revittyjä farkkuja:
Kommentit (762)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos housut on niin isoja että roikkuu polvissa ja björn borgeja esitellään reteesti niin minua ihmetyttää vähän.
Vieläkö tätäkin näkee, tämähän oli muotia 30 vuotta sitten.. Marky Mark (Wahlberg) tuli heti mieleen, tosin en muista hänen alkkariensa merkkiä. 😎
Calvin Klein. On kuvia jotka jäävät elämään omaa elämäänsä nuoriin aivoihin.
andymccouys kirjoitti:
lapsellista varsinkin aikuiselle, samaa typeryyttä oli jokunen vuosi sitten sellaiset kimalefarkut joita 40 vuotiaat naisetkin piti päälläännäyttääkseen teiniltä
olen huomauttanut kiusallani aina välillä teineillä kadulla ja siskonpojallekin että "hei ootko huomannut että sulla on revennyt farkut polvesta", yleensä ne nauraa
Jos olet huolissasi lapsellisuudesta, niin ehkä sun kannattaisi vähän miettiä, millaisia lapsellisuuksia itse lauot.
Tinder.
Koskaan en ole kurkannut mikä paikka on, enkäö kurkkaa. Ihmettelen todella ihmisiä, jotka tollasessa palvelussa pyörii, ei voi kaikki kynät olla penaalissa.
Todella vahva Instagram-meikki joka ei toimi livenä päivänvalossa, pahimmillaan se contour on vedetty vielä päin mäntyä tyyliin ruskeat viivat poskissa ja valkoinen läikkä nenässä.
Leveälahkeiset pohjepituiset housut, en tiedä miksi noita kutsutaan.
Teinien tapa laittaa vyölaukku niin, että hihna kulkee rinnan poikki.
Minulla on salaisia aggressioita tätä yhtä tiettyä tyyliä kohtaan:
Nuori poika/mies, alipainoinen, huonosti istuvat housut (ei aina edes mallia lökö), pilottitakki tai vastaava ja huppari. Ja se €(%(%€€% hupparin huppu päässä satoi tai paistoi, sisällä tai ulkona. Ja jos päässä on vielä lippis, tulen lähes murhanhimoiseksi.
Tämä saattaa johtua siitä, että ainakin täällä päin tyyli korreloi huumeongelmien kanssa. Ja se taas ei tiedä muuta kuin häiriöitä ja ongelmia.
Kaikki muut tyylittömyydet kuten "crocsit" ja vain olkapään palastavat paidat ja paljaat nilkat pakkaselle kalpenee tuon narkkityylin rinnalla. Jopa Leijona-paidat on neutraaliutta.
Vierailija kirjoitti:
andymccouys kirjoitti:
lapsellista varsinkin aikuiselle, samaa typeryyttä oli jokunen vuosi sitten sellaiset kimalefarkut joita 40 vuotiaat naisetkin piti päälläännäyttääkseen teiniltä
olen huomauttanut kiusallani aina välillä teineillä kadulla ja siskonpojallekin että "hei ootko huomannut että sulla on revennyt farkut polvesta", yleensä ne nauraa
Jos olet huolissasi lapsellisuudesta, niin ehkä sun kannattaisi vähän miettiä, millaisia lapsellisuuksia itse lauot.
Kuka kehtaa mennä huumeiden kadulla ihmisille heidän vaatteistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
andymccouys kirjoitti:
Kuka kehtaa mennä huumeiden kadulla ihmisille heidän vaatteistaan?
😂😂😂 siis huuteleen, ei huumeiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos housut on niin isoja että roikkuu polvissa ja björn borgeja esitellään reteesti niin minua ihmetyttää vähän.
Vieläkö tätäkin näkee, tämähän oli muotia 30 vuotta sitten.. Marky Mark (Wahlberg) tuli heti mieleen, tosin en muista hänen alkkariensa merkkiä. 😎
Calvin Klein. On kuvia jotka jäävät elämään omaa elämäänsä nuoriin aivoihin.
Niinpä olikin. Sehän oli niiden mainoksissakin oikein..
Juu..Uuuu.
Marky Mark... uuuuh...
https://i.etsystatic.com/6281724/r/il/fd6534/1276343836/il_1588xN.12763…
vielä naurettavampaa on nämä rapparit vai onko ne niitä hiphuppareita, joilla housut on polvissa ja alkkarit näkyy ja sitten nää joilla on 1980 luvun verkkaripuku päällä ja lippalakki, oliko se pyhimys vai mikä pelle viimeksi tvssä
Ylipäätään kaikkia mitä pidetään vain sen vuoksi, että olis samanlaiset kuin muilla. Converse-villitys on ihan naurettava, kun 10 teinin porukasta 8:lla saattaa olla tismalleen samanlaiset kengät. Vttu mitä lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kaikkia mitä pidetään vain sen vuoksi, että olis samanlaiset kuin muilla. Converse-villitys on ihan naurettava, kun 10 teinin porukasta 8:lla saattaa olla tismalleen samanlaiset kengät. Vttu mitä lampaita.
On kyllä hirveäbn yllättävää, että ihmiset ja varsinkin teinit pukeutuvat samanlaisiin vaatteisiin! Kerta kaikkiaan kiroilemisen arvoinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Torkkupeiton kokoiset kaulahuivit. Niitä on nyt ollut jo niin monta vuotta, että luulisi sen trendin menevän ohi, mutta yhä niitä vain näkee.
Mua ei haittaa jos joku näitä käyttää, mutta hemmetti kun ei löydy kaupoista pienempiä huiveja! Isolla huivilla on paikkansa, mutta kun haluaisin pienemmän, jonka voi yhden kerran laittaa kaulan ympäri ja päät eteen roikkumaan. Iso huivi ei "mahdu" kaulaan yhdessä takin kauluksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Teinin? Olen 40 ja mulla on varmaan kymmenet erilaiset Converset. Rakastan niitä, tekevät näteimmät tennarit ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder.
Koskaan en ole kurkannut mikä paikka on, enkäö kurkkaa. Ihmettelen todella ihmisiä, jotka tollasessa palvelussa pyörii, ei voi kaikki kynät olla penaalissa.
Kuinka voit tietää että millainen joku palvelu on, jos et ole sitä ikinä käyttänyt? Välillä olisi hyvä luopua ennakkoluuloista, ja ajatella ihan omilla aivoilla. Esim. tänä vuonna on tuttavapiirissä kolmet häät tulossa, ja kaikki parit ovat tavanneet Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Joku meikkitrendi, jossa nenä piti värjätä valkoiseksi. Ilmeisesti instaa varten, päivänvalossa toimistoympäristössä näytti koomiselta. Nenä ihan vitivalkoinen.
Paksut kulmakarvat.
Kireä alaosa ja pallo yläosana. En voi tajuta.
Joillain suosituilla tubettajilla ja ig-julkkiksilla olen nähnyt sellaisen meikin, jossa nenänpäähän on laitettu ihan julmetusti higlighteria (? valoa heijastavaa meikkiä kuitenkin). Etenkin tubettajilla aika mielenkiintoisen näköistä, kun valon osuessa näyttää siltä kuin nenänpäässä olisi pieni lamppu kuin Petteri Punakuonolla. Tosin valkoinen, mutta ehkä näillä on nenänvalkaisuviikot...
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisillä naisilla se erivärinen hiustupsu jossakin kohtaa hiuksissa. Typerän näköistä.
Mulla on vaaleanharmaa , lähes valkoinen hiustupsu ihan luonnostaan. Muuten ruskea tukka. Harmaantuminen menee näköjään tuollai tupsuttain. Et varmaan tätä kuitenkaan tarkoittanut?
Meikissä nenähighlighter, liian runsas/huonosti blendattu contour, liian tummat ja isot kulmat, liian tuuheat tekoripset, jne jne.
Vaatteissa iskälenkkarit, nilkkojen paljaaksi jättäminen pitkältä matkaltakin, ylipäätään kaikki huonolaatuiset, huonosti istuvat vaatteet jotka ovat muotia sen 2 viikkoa ja sitten heitetään roskiin. Luonto kiittää.
Haluasin kuitenkin puolustaa isoa villaista kaulahuiviani jollaisia mammat aina haukkuu torkkupeitoksi. Minun huivini on leveä ja pitkä ja aivan super lämmin ja ihana kietoa kaulan ympäri pakkasella. Se on myös sen verran siistin näköinen että toimii ikäänkuin shaalina jos haluaa mennä esim. oopperaan mekossa missä on olkapäät paljaana. Siellä kun aina vetää. Lisäksi joskus kirjastoon mennessä käärin sen olkapäilleni kun siellä on viileää. Älkää vihatko isoja huiveja!
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot, muodottomat ja pahimmassa tapauksessa samalla vielä lyhyet puserot ja neuleet. Siis sellaiset, jotka tekevät kaikista tasapaksuja pökköjä.
Tunika onneksi menikin jo, aivan käsittämätön vaate.
Löysät, kesken säären pätkäistyt housut. Olisko ne nyt sitten culottes? Ihan hirveitä, ei sovi kenenkään vartalomallille.
Tunikoita on kaupat väärällään ja hyvä niin. Kiva vaate.
Miks mä en löydä yhtään tunikoita? Käynkö mväärissä kaupoissa?
Tahtoisin sellaisia kivoja , pepun alle ulottuvia tunikamallisia neuleita tms. mutta ei näy missään.
Mä kerran laitoin revityt farkut jalkaan ja kun lapsi tuli koulusta, oli ihan järkyttynyt ja kysyi olenko kaatunut pyörällä tai jotain kun housut näytti siltä :D