Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muotivillitys, mitä et tajua etkä ymmärrä? Mä en ymmärrä, miten kukaan tykkää käyttää tällaisia valmiiksi revittyjä farkkuja:

Vierailija
19.01.2020 |

Kommentit (762)

Vierailija
641/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan jumppavaatteet oli kassissa matkan aikana ja ne vaihdettiin siellä pukkarissa.

Vierailija
642/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan jumppavaatteet oli kassissa matkan aikana ja ne vaihdettiin siellä pukkarissa.

No se oli ennen se, ja kai niin voi tehdä nykyäänkin jos haluaa. Mutta kyllä se urheilukamppeissa oleskelu on tullut hyväksyttäväksi ja on jopa muotiakin. Tosin onhan siinäkin jotkut rajansa - ainakin mulla- eli kuten kirjoitin, käytän niitä vain silloin kun on tarve. En ikinä laittaisi esim. jotain trikoita jos lähden kaupungille shoppailemaan, syömään tai puhumattakaan jostain iltatilaisuudesta. Mutta hiukan suvaitsevaisutta ihmiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli ennen se, ja kai niin voi tehdä nykyäänkin jos haluaa. Mutta kyllä se urheilukamppeissa oleskelu on tullut hyväksyttäväksi ja on jopa muotiakin. Tosin onhan siinäkin jotkut rajansa - ainakin mulla- eli kuten kirjoitin, käytän niitä vain silloin kun on tarve. En ikinä laittaisi esim. jotain trikoita jos lähden kaupungille shoppailemaan, syömään tai puhumattakaan jostain iltatilaisuudesta. Mutta hiukan suvaitsevaisutta ihmiset!

Täytyy sanoa tähän, että en kyllä ymmärrä kuka lähtee niissä hikisissä jumppavaatteissa kotiin. Ja juu, onhan se muotia ja hyväksyttävää. Sitähän tässä juuri kysyttyynkin - muotivillitys mitä et tajua etkä ymmärrä. Saat edelleenkin kulkea niissä hikisissä jumppatrikoissa tai pitkissä kalsareissa kamelinvarpaineen ihan miten haluat. Itse en sitä ymmärrä.

Vierailija
644/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppatrikoot on nyt vaan pop. Jenkeissä kaikki kulkee niissä sopii tai ei.

Vierailija
645/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa tähän, että en kyllä ymmärrä kuka lähtee niissä hikisissä jumppavaatteissa kotiin. Ja juu, onhan se muotia ja hyväksyttävää. Sitähän tässä juuri kysyttyynkin - muotivillitys mitä et tajua etkä ymmärrä. Saat edelleenkin kulkea niissä hikisissä jumppatrikoissa tai pitkissä kalsareissa kamelinvarpaineen ihan miten haluat. Itse en sitä ymmärrä.

No mä en ole nuori, joka esittelee itseään vaan keski-ikäinen, jolla aina persuksen peittävä paita. Itse tykkään sporttimuodista - se on niin mukavaa kun lenkkarit on hyvät jalassa ja mikään ei kiristä. Eikä mua haittaa vaikka nuoremmat esittelisivätkin itseään, outoa miten kaikesta voidaankin närkästyä.

Vierailija
646/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkäänlaisia muotivillityksiä aikuisilla.  Nuoret on eri asia kun omaa identiteettiä haetaan, ollaan epävarmoja mutta että aikuinen ihminen laukkaa jonkun "muodin" perässä - järjetöntä.

Itse en seurannut muotia edes nuorena, olin aina se erilainen ja erotuin porukasta.  En ole koskaan halunnut olla kenenkään toisen klooni. Pidän itsestäni ja haluan olla minä.

Kai sitä sitten voi aikuinenkin olla niin epävarma että laumasta erottuminen pelottaa. On turvallista piiloutua naamioitumalla samanlaiseksi kun valtaosa ympäristöstä. 

Vierailija
647/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumppavaatteet yleisillä paikoilla.

Minusta Nobelin rauhanpalkinto pitäisi luovuttaa kaksinkertaisena sille henkilölle, joka keksi, että nuorten naisten pitää liikkua julkisilla paikoissa ihonmyötäisissä alushousuissa. Niin paljon tämä on tuonut maailmaan hyvää mieltä.

No juu, ehkä sinunkaltaisillesi setämiehille varmaankin !

(...meille heidän äideilleen ei kyllä  niinkään)

Vierailija
648/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa puhuttiin muodista. Pysytään asiassa.

Vierailija
649/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumppatrikoot on nyt vaan pop. Jenkeissä kaikki kulkee niissä sopii tai ei.

Myöskinkö ne 'amerikanläskit' (joita siellä kyllä riittää)

Vierailija
650/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä niitä ihmisiä, joilla on kiire selittämään, että he eivät ymmärrä tiettyjä asioita. Ei meitä kiinnosta. Jokainen taaplaa täällä maapallolla omalla tyylillään, ja se on jokaisen oikeus.

Vierailija
651/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomileijona tuotteet tai tatuoinnit

Vierailija
652/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miau kirjoitti:

Kaikenlainen arvostelu ja kettuilu muiden tyylistä. Not cool ja äärettömän epätyylikästä!

Mutta kyllä mielipiteensä saa ilmaista. Suomessa kun on ainakin vielä toistaiseksi voimassa sananvapaus. Se, jos joku näistä mielipiteistä ottaa nokkiinsa, on sen ihmisen oma ongelma.

Vierailija
653/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi rumimmista muodeista viime vuosina on ehdottomasti aiemmin kuvattu Harry Potter-lasit yhdistettynä ysärimäiseen vaatetyyliin, jota näkee paljon etenkin aasialaisten miesten muotikuvissa. Naisilla vielä mom jeansit, jotka eivät imartele ketään.

Inhoan crop toppeja arkivaatetuksessa, ja ylipäätään liian lyhyitä, laatikonmallisia paitoja. Viimeiset puoli vuotta on ollut mahdotonta ostaa esiteinitytölle paitoja tämän takia.

Mun tyttö on siirtymässä 134 vaatekokoon ja siis tästä koosta eteenpäin tuntuu olevan ihan teinivaatetta tarjolla. Just noita crop toppeja ja muita lyhyitä paitoja, lyhyitä minihameita jne. No, onneksi joistain kaupoista löytyy normaalejakin lasten vaatteita tässä koossa, kun en todellakaan osta 8-vuotiaalle mitään napapaitaa.

Vierailija
654/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä niitä ihmisiä, joilla on kiire selittämään, että he eivät ymmärrä tiettyjä asioita. Ei meitä kiinnosta. Jokainen taaplaa täällä maapallolla omalla tyylillään, ja se on jokaisen oikeus.

Oman mielipiteensä ilmaiseminen on myös jokaisen oikeus. Tämä nykysuuntaus, jossa "kaikesta" sanotusta pahoitetaan mieli (jos ei ole samassa linjassa oman mielipiteensä kanssa) on sellainen asia, jota itse en ymmärrä. Jos joku haluaa ilmaista, että ei ymmärrä tiettyjä asioita, niin anna niiden ilmaista se. Se on heidän tyylinsä taaplata.

Vierailija
655/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankkamaiset täyteaineet huulissa.

Massiiviset tekoripset (nämä on mun havainnon mukaan vähentymässä, luojan kiitos)

Stringit

Mum jeansit (ne imartelee harvojen kroppaa)

Maakuntatukka

Mun sisko on laiha ja kapealanteinen, mutta suht leveähartiainen (naiseksi). Sille mom jeansit sopii, kun luo illuusiota vähän leveämmästä lantiosta. Tuollainen vartalotyyppi vaan ei ole kovin yleinen, suurimmalla osalla ei todellakaan olisi tarvetta saada takamustaan näyttämään yhtään isommalta (itseni mukaan lukien) :D

Vierailija
656/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankkamaiset täyteaineet huulissa.

Massiiviset tekoripset (nämä on mun havainnon mukaan vähentymässä, luojan kiitos)

Stringit

Mum jeansit (ne imartelee harvojen kroppaa)

Maakuntatukka

Mun sisko on laiha ja kapealanteinen, mutta suht leveähartiainen (naiseksi). Sille mom jeansit sopii, kun luo illuusiota vähän leveämmästä lantiosta. Tuollainen vartalotyyppi vaan ei ole kovin yleinen, suurimmalla osalla ei todellakaan olisi tarvetta saada takamustaan näyttämään yhtään isommalta (itseni mukaan lukien) :D

Mitä, eikö nykyään mitä isompi peffa, sitä parempi?

Vierailija
657/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta on ainakin kivempi mennä kotiin suihkuun ja vaatteenvaihtoon kuin kanniskella pyyhkeitä, pesuaineita ja vaihtovaatteita mukana että voi käydä suihkussa siellä salilla, ja sit märällä tukalla lähteä kotiin. Käyn myös kansalaisopiston jumpissa ja siellä ei edes kaikissa paikoissa ole mahdollista käydä suihkussa tai edes vaihtaa vaatteita.

Vierailija
658/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minkäänlaisia muotivillityksiä aikuisilla.  Nuoret on eri asia kun omaa identiteettiä haetaan, ollaan epävarmoja mutta että aikuinen ihminen laukkaa jonkun "muodin" perässä - järjetöntä.

Itse en seurannut muotia edes nuorena, olin aina se erilainen ja erotuin porukasta.  En ole koskaan halunnut olla kenenkään toisen klooni. Pidän itsestäni ja haluan olla minä.

Kai sitä sitten voi aikuinenkin olla niin epävarma että laumasta erottuminen pelottaa. On turvallista piiloutua naamioitumalla samanlaiseksi kun valtaosa ympäristöstä. 

Mulla oli nuorena tarve olla jotenkin "erilainen". Näin vanhempana ei enää kiinnosta vaan mukavissa collareissa mennään. En vain näe nykyään mitään pointtia siinä, että olisin jotenkin tosi erikoinen. Samanlainen tampio hapentuhlaaja olen kuin muutkin.

Vierailija
659/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin tätimuoti nykynuorten yllä

Vierailija
660/762 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippis väärinpäin.

Mieheni on niin käsittämättömän seksikäs, kun hänellä on lippis väärin päin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi