Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muotivillitys, mitä et tajua etkä ymmärrä? Mä en ymmärrä, miten kukaan tykkää käyttää tällaisia valmiiksi revittyjä farkkuja:

Vierailija
19.01.2020 |

Kommentit (762)

Vierailija
561/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli iltalehdessä joku muotijuttu jonka mukaan leggingsit palaa muotiin... Siis ne semmoiset ohuet, voi järkytys miten hirveiltä ne näyttää 😶 yhdessä kuvassa näkyi oikein kunnon cameltoe vielä. No, nyt moni mamma siis on oikein supertrendikäs leggareineen 😅

Vierailija
562/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on nykyisin muka trendikkäästi täysin yhteensopimattomalla kuosilla kauluspaita, puvun takki ja taskuliina. Ymmärrän, että sillä halutaan rikkoa koodeja, mutta jotenkin häiritsee värisilmää.

Naisilla aina jaksaa ihmetyttää paksu kerros huulipunaa ja muut yliampuvat meikit. Tekoripset onneksi taisivat jo mennä muodista ja palkki kulmakarvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen teidän painajainen. Revityt farkut, punaisiksi värjätyt hiukset, tatuointeja, napalävistys. Ulkonäkö ei silti kerro luonteesta mitään, käyn töissä, maksan asuntolainaa, elän terveellisesti, olen kohtelias, pelastan eläimiä, en hauku ketään nettipalstoilla. Tiedostan kyllä, että ulkonäköni kuvottaa monia teistäkin kuten tässäkin ketjussa on ei-niin-nätisti kerrottu, mutta minua kuvottaa vain ihmisten käytös - ei ulkonäkö. Nyt satelee alapeukkuja, mutta muistakaa kumpi on tärkeämpää, sisäinen vai ulkoinen kauneus. :)

"huomiota, kiitos!", no nyt sait. sinä lumihiutale hihi niin rakkari hui!

Vierailija
564/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just oli iltalehdessä joku muotijuttu jonka mukaan leggingsit palaa muotiin... Siis ne semmoiset ohuet, voi järkytys miten hirveiltä ne näyttää 😶 yhdessä kuvassa näkyi oikein kunnon cameltoe vielä. No, nyt moni mamma siis on oikein supertrendikäs leggareineen 😅

Kävin itsekin katsomassa mitä tarkoitat ja huh huh...se kuvan nainen oli rivon näköinen - vaatetettu ylhäältä alas mutta koristui rinnat ja alapää. Joskus mietin että muotiväki pitää tavallisia ihmisiä ihan pilkkanaan kun näitä muotivirtauksia seuraa. Enkä ole itse vielä ihan mummoiässä ja lihava (joksi aina syytellään palstalla jos oma kommentti kritisoi mitään).

Vierailija
565/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä inhottavinta muotia on urheilurintsikat tai lyhyt toppi ja sen kanssa urheilulegginsit. Ihan kuin tarkoitus olisi näyttää mahdollisimman paljon kerralla.

Vierailija
566/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miettinyt, miltä noista hikipajatyöläisistä tuntuu tehdä ensin siistit farkut ja lähettää ne sitten repimislinj252astolle läsimaitten muodiksi.0

Vierailija
567/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan listattu jo: huonosti istuvat vaatteet, ylisuuret, ylipitkät, naurettavat rätit jotka ei meinaa pysyä päällä. Yököttävän ylipitkät housunlahkeet. En kyllä ole tässä kylässä törmännyt moiseen haute coutureen, onneksi.

Nakumekot, puseroissa lyhyt helma, ylipitkät hihat (kuuluu ed.kappaleeseen oikeesti.) Nykymuoti ei ole tyylikästä, enkä tajua luuleeko joku oikeasti olevansa hyvän näköinen noissa rääsyissä.

Kauneus ja tyyli hukassa monesti.

Vierailija
568/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraksi täytettyjä huulia. Miksi naiset tietentahtoen pilaa ulkonäkönsä?

Vierailija
569/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenärengas. Ihan kuin räkä roikkuisi nenästä. Isot alat tatuointeja, kuka jaksaa katsella vuodesta toiseen samoja kuvioita? Ihan sama kuin räikeät tapetit tai kirjavat vaatteet, so boooriing...

Vierailija
570/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkaraksi täytettyjä huulia. Miksi naiset tietentahtoen pilaa ulkonäkönsä?

Tämä. Makkarahuulten lisäksi omituiset tekokynnet, joiden kanssa ei pysty tekemään yhtään mitään. Kenellä kotkan kynnet, kenellä lattapääkynnet. Siinä ollaan sormet harallaan kun ei muuta voi. Tekoripset samaa kastia, niin luonnotonta, sitten ollaan kuminaama-saksikäsiEdward (tai Jöröjukka). Huh!

Vierailija
571/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä inhottavinta muotia on urheilurintsikat tai lyhyt toppi ja sen kanssa urheilulegginsit. Ihan kuin tarkoitus olisi näyttää mahdollisimman paljon kerralla.

Miten niin "ihan kuin"? Eiköhän tarkoitus ole näyttää mahdollisimman paljon saadakseen huomiota, ja sitten kun sitä saa, voi kirjoittaa faceen miten limaiset äijät taas kyttäsivät kuola suupielessä, eikä ymmärrä miksi.

Vierailija
572/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus

Vierailija
573/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisten isojen naisten tarve nykypäivänä pukeutua vaatteisiim, jotka näyttää hyvältä vain hoikkien normaalipainoisten päällä. Näyttää suht rumalta kun vatsamakkara rönsyää croptopin alta housunkauluksen päälle.

Vierailija
574/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut kulmakarvapalkit, kuin tussilla piirretyt.1

Onneksi eivät ole enää muodissa tosin.. 

Minä taas en tykkää, kun omat kulmat nypitään näkymättömiin, ja sitten piirretään kynällä siittiöt.

Ei saa liian ohueksi nyppiä, hyi.

Mutta sellaiset överipalkit ei ole kauniit. Jotain siitä väliltä.

Mun exanopilla oli metkat kulmakarvat - nehän oli nypitty ajat sitten eikä kasvaneet. Siniset puolikuut oli aina piirtänyt, mietin että mukiko sillä oli ollut sapluunana. Vastapainoksi sitten helakanpunainen huulipuna. Värikäs ainakin. Myöhemmin huomasin hänen muistuttaneen sitä romunkerääjätranssua.

575/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin oikeastaan pistää erityisesti silmään mikään, mutta itselle on jäänyt hullunkurisina mieleen nämä kaksi:

1) Pörröiset, ylisuuret takit/jakut, jotka ovat aamutakkimaisia. Oikeasti luulin aluksi, että on joku sairaalasta happihypyllä. Ne on liian pitkiä ja niissä roikkuu maassa myön päät ja sitten kuitenkin valtaan avonainen kaulus eli ehkä lämmin. Kummallinen vaatekappale.

2) Napamalliset toppatakit. No ei tarvinne avta enempää. Ja näitä on nyt alkanut yhtäkkiä näkyä vuosien tauon jälkeen, liekö muotia vai mikä ilmiö?

Vierailija
576/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaidat, croptopit mitä lieneekään. En ymmärrä miten tyypit tarkenee niillä talvella, selkä ja maha ihan paljaana? Ja siis vieläpä ulkona takki auki kulkevat pakkasella, tulee kaupungilla vastaan päivittäin? Osalla näyttää niinkuin olisi pelkät rintsikat tai urheilutoppi sen takin alla, niin lyhyt paita.

Vierailija
577/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olen pitkästi yli 40 mutta käytän crop topeja. Vatsani on niin litteä, treenattu ja kaunis että miksi en sitä näyttäisi?

Siihen 12 vuotta nuorempi miehenikin ihastui ja on edelleen erittäin ihastunut.

En pukeudu iän mukaan vaan sen mikä pukee vartaloani. Ei Almaakaan pue minihameet ja Aira Samulinia taas pukee., vaikka toinen on nuori ja toinen jo hyvinkin iäkäs.

Vierailija
578/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotimaailma on aina ollut sellaista, että et kelpaa koskaan itsenäsi ja et mukamas kelpaa enää olemalla luonnon kaunis tai oma itsesi. Muoti ja tämä itsensä muokkaaminen mennyt aika oudoksi rahastamiseksi, että nuorille mainostetaan huulia, tissi suurennusta, ja jopa alapään muokkaamista?!! Olen todella vihainen tästä nykyisestä muotimaailma ilmiöstä, että vain rahalla väliä, mutta ei väliä niillä, mitä heille kaupataan. Katsoin yhden dokumentin, jossa plastiikka kirurgi sanoi nuorelle naiselle ja hänen äidilleen, että alapää on väärän muotoinen ja suositteli leikkausta. Mutta kameralle hän naureskeli, että saa kohta lomaa, kun rahastaa ja huijaa muita. Tämä muoti maailma on yhtä sikailua nykyään. Kun etsin itse normaalia esim. puseroa, niin naurettavan ylisuuria ja hassun näköisiä mallin päällä. On unohdettu naisen vartalo kokonaan, että miltä se näyttää oikeasti. 

Vierailija
579/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox huulet ja laminaatti kulmakarvat ovat aika oudon näköisiä. En ymmärrä, jos joku pitää niitä kauneus ihanteena. Ja ne sairaan näköiset kulmakarvat, ihan näyttää siltä, kuin olisi laitettu kaksi isoa mustaa teippiä silmien yläpuolelle ja kaiken kruunaa ylisuuret tekoripset, jonka alta ei edes näe silmiä? 

Vierailija
580/762 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun crocksejä näkyi paljon, ne hämmästytti. Ehkä joskus 2005 -> olivat "in" sairaalassa. Muistan työkaverini jopa kysyneen, koska minäkin ostan sellaiset (kun kaikilla oli). Oisin voinut vastata, että kunhan menetän kaiken tyylitajuni ja järkeni.

Ulkomailla tunnistaa suomiperheen kaukaa kun koko porukalla crocsit.