Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muotivillitys, mitä et tajua etkä ymmärrä? Mä en ymmärrä, miten kukaan tykkää käyttää tällaisia valmiiksi revittyjä farkkuja:

Vierailija
19.01.2020 |

Kommentit (762)

Vierailija
521/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut kulmakarvapalkit, kuin tussilla piirretyt.1

Onneksi eivät ole enää muodissa tosin.. 

Minä taas en tykkää, kun omat kulmat nypitään näkymättömiin, ja sitten piirretään kynällä siittiöt.

Ei saa liian ohueksi nyppiä, hyi.

Mutta sellaiset överipalkit ei ole kauniit. Jotain siitä väliltä.

Vierailija
522/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielessäni sanon tätä ruma-lookiksi. Koska lookkiin on otettu kaikki mikä nyt vaan on rumaa. Siihen kuuluu pullonpohja/harry potter rillit. Kampaus on joku sekavasti nyrhitty tekele. Meikki, jos sitä on, ei ainakaan korosta niitä parhaimpia puolia. Yläosa on jotain oversizea, esim. paskan värinen bleiseri, joka ei istu yhtään. Housut on vedetty vyötärölle niin että normipainoinenkin näyttää niissä vatsakkaalta ja housut ei ole minkään muotoiset, lahkeet ovat leveät ja ehkä hitusen lyhyet. Kenkinä jotkut ihme paksupohjaiset telaketjubootsit. Yhteinen nimittäjä lookille on, ettei oikein mikään sovi minkään kanssa. Vielä ysärillä tällainen olisi käynyt hyvin naamiaisten pelleasuna mutta ymmärtääkseni nämä on nykyään ihan tosissaan päälle puettu.

Ps. Voisko joku kertoa mikä juju tällaisessa lookissa on, 36v mummu ei ymmärrä!

Itse en ymmärrä sitä, että minkälaiset silmälasit olisi sitten sallittu, kun tuntuu kaikki on jollain tavalla väärin! Pyöreät Harry Potterit on rumat, värilliset isot sangat ovat tätimäiset, sangattomat ovat vanhanaikaiset... Ilmanko pitäisi sitten olla?? Piilarit vaan kaikille, vaikka ei omaan silmään sopisikaan, niin ei kenellekään tule paha mieli.

Minä olen tämän lainaamasi tekstin kirjoittaja, enkä ole kieltämässä mitään keneltäkään. Käytä vain sitä mistä itse tykkäät äläkä välitä mitä muut sanoo! Kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Tässä oli kyse omasta mielestä erikoisista muotivillityksistä ja mitä laseihin tulee, niin "rumatkin" lasit voivat mielestäni olla hyvällä tavalla näyttävät mikäli ne jollain tavalla ovat osa kyseistä lookia ja asua. Minun kuvailemani look on sellainen, jossa mikään ei oikein tunnu sointuvan toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessäni sanon tätä ruma-lookiksi. Koska lookkiin on otettu kaikki mikä nyt vaan on rumaa. Siihen kuuluu pullonpohja/harry potter rillit. Kampaus on joku sekavasti nyrhitty tekele. Meikki, jos sitä on, ei ainakaan korosta niitä parhaimpia puolia. Yläosa on jotain oversizea, esim. paskan värinen bleiseri, joka ei istu yhtään. Housut on vedetty vyötärölle niin että normipainoinenkin näyttää niissä vatsakkaalta ja housut ei ole minkään muotoiset, lahkeet ovat leveät ja ehkä hitusen lyhyet. Kenkinä jotkut ihme paksupohjaiset telaketjubootsit. Yhteinen nimittäjä lookille on, ettei oikein mikään sovi minkään kanssa. Vielä ysärillä tällainen olisi käynyt hyvin naamiaisten pelleasuna mutta ymmärtääkseni nämä on nykyään ihan tosissaan päälle puettu.

Tuo kuvailemasi asu kuulostaa mielestäni ihan hyvältä, mutta taidan ymmärtää mitä haet takaa. Muotisivustoilla näkee usein sellaisia kassialma-lookeja mallinkasvoisten ja -vartaloisten päällä.

Vierailija
524/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä pillifarkut, joissa liian lyhyet lahkeet, koska kääritty ja siten karvaiset nilkat vilkkuu koska tossuissa on varrettomat sukat tai ei sukkia lainkaan. Tulee ihan hinttimäinen olo tyypistä.

VIHASIN tätä tyyliä kymmenen vuotta sitten, nyt silmä on tottunut ja näyttää jopa hyvältä. :)

Vierailija
525/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä pillifarkut, joissa liian lyhyet lahkeet, koska kääritty ja siten karvaiset nilkat vilkkuu koska tossuissa on varrettomat sukat tai ei sukkia lainkaan. Tulee ihan hinttimäinen olo tyypistä.

VIHASIN tätä tyyliä kymmenen vuotta sitten, nyt silmä on tottunut ja näyttää jopa hyvältä. :)

jos on lihaksikkaat jalat näyttää sexyltä.

Vierailija
526/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonvärit.

Ei sovi kenellekään. 

Vierailija
527/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvailemasi asu kuulostaa mielestäni ihan hyvältä, mutta taidan ymmärtää mitä haet takaa. Muotisivustoilla näkee usein sellaisia kassialma-lookeja mallinkasvoisten ja -vartaloisten päällä.

Kassialma on kuitenkin yllä mukavampi look kuin makkarankuori, joka oli vallalla yli kymmenen vuotta ja alkaa onneksi vähitellen poistua. Kyllä tulevaisuudessa nauretaan, kun katsellaan valokuvia, joissa olemme sulloneet paksut reitemme koko matkalta ihan ihonmyötäisiin farkkuihin!

Vierailija
528/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet vaatteet sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
529/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä sitä, että minkälaiset silmälasit olisi sitten sallittu, kun tuntuu kaikki on jollain tavalla väärin! Pyöreät Harry Potterit on rumat, värilliset isot sangat ovat tätimäiset, sangattomat ovat vanhanaikaiset... Ilmanko pitäisi sitten olla?? Piilarit vaan kaikille, vaikka ei omaan silmään sopisikaan, niin ei kenellekään tule paha mieli.

Minä olen tämän lainaamasi tekstin kirjoittaja, enkä ole kieltämässä mitään keneltäkään. Käytä vain sitä mistä itse tykkäät äläkä välitä mitä muut sanoo! Kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Tässä oli kyse omasta mielestä erikoisista muotivillityksistä ja mitä laseihin tulee, niin "rumatkin" lasit voivat mielestäni olla hyvällä tavalla näyttävät mikäli ne jollain tavalla ovat osa kyseistä lookia ja asua. Minun kuvailemani look on sellainen, jossa mikään ei oikein tunnu sointuvan toisiinsa.

Ymmärrän pointtisi, ja oma reagointini olikin vähän ylireagoitu, pahoittelen! Ehkä otin nokkiini, koska nokallani on juurikin ne Harry Potterit.. :)

Vierailija
530/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilotti- tai Kekkosmalliset silmälasit, isot perseet, kainaloihin asti vedetyt farkut.

Vierailija
531/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi, jossa on lapsen nimi ja syntymäaika jollain erikoisella fontilla. Havaintojeni mukaan näitä näkee vanhemmilla, joilla on kasvatus ja elämänhallinta vähän hukassa. Jos haluaa viestiä ympäristölle, miten tärkeitä lapset ovat, voisi mieluummin niiden lasten kanssa viettää aikaa ja tehdä asioita.

Minä  jouduin kerran kassajonossa toljottamaan edellä seisseen naisen palanutta selkää jossa luki  Aada ja Mio tai Nio. Pari kliseistä tähteä ympärillä.

Itse taas näin kerran Meksikossa hotellin allasalueella miehen jonka selässä luki kämmenen kokoisiin kirjaimin ”Sarah” comic sansin tyylisellä fontilla. :D tarina ei kerro, oliko sarah tytär vai vaimo, joka haluaa merkitä reviirinsä.

Vierailija
532/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät, lähes maata laahaavat housut. Jättikokoinen bleiseri. Varvassandaalit.

Nämä yhdistettynä. Oli vissiin kesällä todella muodikasta kun tuli useamman kerran vastaan.

Tosi moni kulki myös pyöräilyshortseissa ja urheilurintsikoissa, myöskin tuohon jättikokoiseen bleiseriin ja sämpyläkenkiin yhdistettynä. Joillakin oli vielä kalastajanhattu ja/tai joku designlaukku mukana.

Vierailija
533/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät, lähes maata laahaavat housut. Jättikokoinen bleiseri. Varvassandaalit.

Nämä yhdistettynä. Oli vissiin kesällä todella muodikasta kun tuli useamman kerran vastaan.

Tosi moni kulki myös pyöräilyshortseissa ja urheilurintsikoissa, myöskin tuohon jättikokoiseen bleiseriin ja sämpyläkenkiin yhdistettynä. Joillakin oli vielä kalastajanhattu ja/tai joku designlaukku mukana.

tää on joku bi-lesbo homma, näin käsittäny

Vierailija
534/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jostain syystä joka toisella teinillä collegehousut joiden väriä on lähes mahdoton kuvailla. Ei beige, eikä keltainen. Vähän niinkuin kusenpolttamat, (entiset) valkoiset alkkarit. Ja sitten tietty joka toisella tyttärellä ne kammottavat farkut, jotka on liian lyhyet, liian leveät ja liian kireät samaan aikaan. Ne tekee alavatsasta pömpön, takapuolesta ison ja saa jokaisen näyttämään persjalkaiselta pöljäkkeeltä.

Vierailija
535/762 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä kynitty tantta tukka:(

Vierailija
536/762 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisillä kynitty tantta tukka:(

Joo, ei sovi useimmille keski-ikäisille naisille. Ja isoin inhokki on napapaidat ja liian pienet vaatteet kellä vaan:(

Vierailija
537/762 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset, on niin luonnottoman näköisiä. Aina tulee mieleen ms piggy.

Vierailija
538/762 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ja löysät perseet ohuissa löysissä housuissa, jotka oikein korostavat sellaista laiskaa löntystelevää ryhdittömyyttä.

Vierailija
539/762 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yli 60v. mummo kasvatti pitkän polkka tukan ja värjäsi harmaat pois ja nuoreni ihan silmissä.

Vierailija
540/762 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily housut ja bleiseri yhdistelmä. Jumppatrikoot ja -liivit arkiasuna.