The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Mitä tuo Katri Helena sekoilee? Pyytää laulamaan erikseen. Tämä on kaksintaistelu.
Onhan Katri Helenalla toki kokemusta, mutta tähän ohjelmaan hänellä ei ole mitään annettavaa.
Ai että mä inhoan ruudullisia vaatteita, ne ei sovi kenellekään. Annan asu ja hiukset🥶 Katri-Helenan pöyhkeät hiukset 😶. Katri-Helenalle sopii suorat hiukset, vaikka sitten pottakampaus. Ei mikään tupeeraus.
Kauhulla odotan miten (nais)artistit on stailattu. Koskaan unohda Idolsia ja Katri Ylanderin kikkarakampausta.
Nuo miehet olivat umpitylsiä. Kuka menisi noiden keikalle?
Jotenkin huonoja versioita biiseistä.
Onko Annalla tänään kansallispuku?
Tuolla venäläisellä(?) on komea ääni. Näyttää artistilta, pääsee varmaan pitkälle, muuallakin kuin tässä kisassa.
Nämä Annan kaksintaistelijat, mies ja nainen, ovat molemmat taitavia. Kuulostavat hyvältä.
Tjaa, ukolla enemmän väpätystä ja epävarmuutta. Naisen esitys paljon varmempi ja tasaisempi.
Valkkaisin naisen jatkoon joten anna lie ottaa ukon jostain mystisestä fiilissyystä?
Hyvä esitys kummaltakin mutta itse valitsisin ton naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolit eri korkeudella?
Tytöllä kyynärsauvat. Ei pääse varmaan matalammalle tuolille.
Vierailija kirjoitti:
Onko Annalla tänään kansallispuku?
Onko tämä nyt se Munsalan kansallispuku?
Ai artistiusko tuon nimi on ettei mene ihan putkeen.
Mitäs Anna Puulla on yllään? Haahhhhaahhhhhhahaaa!!!!!!!
Miksi tuomaristo ei tykännyt tästä diamonds-esityksestä? Kuulosti tänne kotisohvalle paremmalta kuin edellinen esitys.
Annalla on ihan jäätävän hirveä kampaus.
Katri Helena näyttää nukkumasta heränneeltä. Töröttää tukka sekaisin ja on pihalla. Huono valinta apuvalmentajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuomaristo ei tykännyt tästä diamonds-esityksestä? Kuulosti tänne kotisohvalle paremmalta kuin edellinen esitys.
Pitänee kuunnella nauhalta uudestaan, mutta en itse huomannut "epäonnistumista" tuolta naiselta.
En ole tuosta rokkikaksikosta kovin innoissani, mutta katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitänee kuunnella nauhalta uudestaan, mutta en itse huomannut "epäonnistumista" tuolta naiselta.
Tais puuttua se kovaa ja korkeelta kiljaisu jota ilman tää valmentajajengi ei tunnu osaavan olla.
En kyllä niin tarkkaan kuunnellu kun sen kaverin esitys ei mennyt likikään putkeen ja nainen lauloi paljon paremmin. Ei noista siis huonoja ole kumpikaan ja erot ei ole isot mutta silti riittävän iso.
Nuo ovat kyllä kaikki ihan sketsihahmoja tänään, paitsi Heikki, joka näyttää siltä kuin olisi menossa pubiin heittämään tikkaa. Stylistille kenkää.