The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Nyt jää kyllä laulu tuon kitaran alle.
Nyt on kyllä hyvä. Mutta mitä Juha posettelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun joka jakso pitää lopettaa niin, että kaikki tuomarit kääntyvät... Miksi pitää olla noin ennalta arvattavaa?
Oletan, että on leikattu tuollaiseksi. Esiintyjiä saattaa olla enemmänkin ja kaikki eivät pääse televisioon?
Mutta leikataan ja liimataan ja esitetään mitä halutaan ulos näyttää.
Läheskään kaikki ei pääse televisioon, se on vaan todella pieni osa kaikista kisaajista, jotka näytetään televisiossa. Todellisuudessa siis vain harva pääsee jatkoon tuosta Ääni ratkaisee -vaiheesta. Tiedän koska moni tutuistani on ollut kisaamassa tuolla. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. :)
Pelottaa että Juha joskus putoaa tuosta tuolilta!
Taktiikka on se, että ekalle ei käänny yksikään tuoli, mutta viimeiselle kääntyy kaikki. Leikattu siten.
Nimi jää kyllä mieleen: Ilkka Olkku.
Hyvin soittaa kitaraa, melkein paremmin kuin laulaa.
herkkä kundi ja ikäistään vanhemman oloinen, olen nähnyt tuon varmaan joskus turun kuka baarissa laulamassa jos oikein muistan :P
Juhalla on tässä jaksossa käynyt hyvä flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nimi jää kyllä mieleen: Ilkka Olkku.
Hyvin soittaa kitaraa, melkein paremmin kuin laulaa.
Ei se tuossa esityksessä ainakaan ihan putkeen mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuin karaokejollotusta.
Itse asiassa karaokessa kuulee monesti jopa huomattavasti paljon parempiakin laulajia kuin mitä osa näistä TVOF-kisaajista. Etenkin jos käy yhtään ns. tasokkaammassa karaokebaarissa
Viimesellä pojulla ihana kappale ja hyvä ääni.
Vierailija kirjoitti:
Taktiikka on se, että ekalle ei käänny yksikään tuoli, mutta viimeiselle kääntyy kaikki. Leikattu siten.
Jotenkin typerää, että joka jaksosta pitää tehdä niin ennalta arvattava.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun joillakin ei ole tukijoukkoja mukana ollenkaan.
Kaikkien tukijoukot eivät välttämättä halua osallistua kuvauksiin. Toisekseen, nuo jaksot kuvataan arkipäivisin Porvoossa (?), eli kauempana asuvilla ei välttämättä ole edes mahdollisuutta lähteä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun joillakin ei ole tukijoukkoja mukana ollenkaan.
Kaikkien tukijoukot eivät välttämättä halua osallistua kuvauksiin. Toisekseen, nuo jaksot kuvataan arkipäivisin Porvoossa (?), eli kauempana asuvilla ei välttämättä ole edes mahdollisuutta lähteä mukaan.
Olen kyllä itsekin tunteellinen, mutta tuskin itkisin jos läheiseni olisi kilpailemassa tuolla.
Ihmetyttää miten moni tukijoukosta kyynelehtii kun jonkin tuoli kääntyy? Isä, kun lapsi pääsee jatkoon, äiti, sisarukset muu läheinen?
Onko tosiaan elämää suurempi asia päästä jatkoon?
Missä on todelliset elämän arvot kullakin, miettikääs sitä?
Juhalla ohjelman aikana joku adhd kun hyppii penkillä ja Anna taas keimistelee järjetöntä flirttiä kundeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa karaokessa kuulee monesti jopa huomattavasti paljon parempiakin laulajia kuin mitä osa näistä TVOF-kisaajista. Etenkin jos käy yhtään ns. tasokkaammassa karaokebaarissa
Karaokelaulu on erilainen tilanne. On tuolla niitäkin esiintynyt ja niistä kuulee että ne yliharjoittelee kappaleen ja maneerit niin täysin että esityksestä puuttuu tunne ja spontaanisuus. Ei se ole sama kuin oikeiden laulajien taito esiintyä livenä oikean orkesterin kanssa yleisön edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manne osaa laulaa.
Aika törkeää nimitellä 16-vuotiasta tyttöä, varsinkin kun eivät näyttäneet olevan mitään ”stereotypisia” romaneita.
Spoleri! Tämä tyttö lauloi Logomossa todella hyvin, ja kukaan mukana olleista läheisistä ei ollut tyypillinen romani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karaokelaulu on erilainen tilanne. On tuolla niitäkin esiintynyt ja niistä kuulee että ne yliharjoittelee kappaleen ja maneerit niin täysin että esityksestä puuttuu tunne ja spontaanisuus. Ei se ole sama kuin oikeiden laulajien taito esiintyä livenä oikean orkesterin kanssa yleisön edessä.
Kuulee heti, jos joku on karaoke-laulaja. Just ne maneerit! Ovat toki hyviä laulajia, mutta eivät välttämättä kovin monipuolisia, eivätkä muokattavissa kuten vaikka vof:ssa on tarkoitus.
hyvin se laulaa mutta onko sen kitara epävireessä?