Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kaipaa miestä rinnalleni tällä hetkellä, vaan haluan keskittyä urani luomiseen. Olenko jotenkin kylmä ihminen?

Vierailija
19.01.2020 |

Onko minussa jotain vikaa, kun en kaipaa miestä ja läheisyyttä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
2/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteiskunnassa on vikaa ja tuollaisia asioita pitäå miettiä. 

Paniostavat sukulaiset ovat pahimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vikaa. Ei kaikille sovi kaiken jakaminen kaikissa tilanteissa. Ainoa vika mitä keksin on että mietit suomalaisisttain tyypillisesti mitä muut sinusta ajattelee kun pitää täällä kysellä asioita jotka varsin tiedät itsekin.

4/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kylmä, mutta mitä sitten? Saat olla sellainen, jos se hyvältä tuntuu.

Vierailija
5/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä itse parhaiten tiedä että millainen ihminen olet. Miksi kyselet sitä täällä? Ei edes tunneta sinua.

Vierailija
6/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousujohteinen ura lähihoitajana tai merkonomina?

Vierailija
7/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Tämä onkin muuten mielenkiintoinen juttu. Mulla toki saattaa olla omituinen tuttavapiiri eli vika onkin siinä. Mutta kaikista eniten vähävaraisia sekä eläimiä auttavat  ja yleensäkin hyväntekeväisyyttä ja vapaaehtoistyötä tekevät tuttavapiirini sinkut. Parisuhteissa eläviltä taas ei juurikaan heru apua eikä edes mielenkiintoa vähäosaisille. 

Vierailija
8/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta voidaan puhua jonkinlaisesta kylmyydestä, jos elämässäsi on erittäin hyvin sinulle sopiva kumppani, mutta katsot urasi tärkeämmäksi kuin teidän yhteisen tulevaisuuden etkä halua sovittaa niitä yhteen.

Sen sijaan se, ettei itke itseään iltaisin uneen kumppanin puutetta vaan on innostunut elämästään, ei tee ihmisestä kylmää. 

9/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Tämä onkin muuten mielenkiintoinen juttu. Mulla toki saattaa olla omituinen tuttavapiiri eli vika onkin siinä. Mutta kaikista eniten vähävaraisia sekä eläimiä auttavat  ja yleensäkin hyväntekeväisyyttä ja vapaaehtoistyötä tekevät tuttavapiirini sinkut. Parisuhteissa eläviltä taas ei juurikaan heru apua eikä edes mielenkiintoa vähäosaisille. 

kun en kaipaa miestä ja läheisyyttä = kylmä nainen, vaikka antaisi miljardin hyväntekeväisyyteen.

Ei siinä mitään vikaa ole olla kylmä. 

Vierailija
10/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jotenkin sellainen uskomus syvällä, että ihminen tarvitsee toista ihmistä. Mutta kai sitä ihmisyyttä saa muistakin suhteista.

Vierailija
11/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyllinen ominaisuushan tuo, ei mene aikaa hukkaan. Jos tilanne muuttuu joskus myöhemmin niin sitten muuttuu.

Vierailija
12/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse miestä mihinkään. Keskityn töihini, harrastuksiini ja lemmikkeihini, niissä on tarpeeksi huolehtimista. Olen tyytyväinen näin.