Miltä tuntuu rakastua, kun on vielä suhteessa toisen kanssa
En nyt ihan käsitä, että miksi tällainen aihe on noussut yhtäkkiä "suosituksI" teemaksi mediassa. https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/milta-tuntuu-rak… Vähän väliä joku pikkujulkkis tilittää uuden suhteensa alkua. Miksi näitä pitää kaivella ja tonkia? Eikö ex-kumppani (jonka kanssa saattaa olla jopa yhteisiä lapsia) ansaitsisi sen verran kunnioitusta, ettei näitä asioita reposteltaisi missään julkisesti ja selkäänpuukotettaisi entistä puolisoa. Musta tämä on raukkamaista. Nykyään paljon puhutaan kiusaamisesta ja kampanjoidaan kaikenlaista kiusaamista vastaan. Tämä, jos mikä on minusta kiusaamista ja nöyryyttämistä. Lyödään lyötyä ja vielä julkisesti.
On näiltä julkkiksilta sitäpaitsi kauhean narsistista ja itserakasta olettaa, että heidän parisuhdesotkunsa kiinnostelisi automaattisesti kaikkia. Vai onko niin, että esillä on pakko pysyä, vaikkei mitään "kerrottavaa" olisikaan. Esim. Huutokauppakeisari-ohjelmasta julkisuuteen ponnahtanut Markku (sukunimeä en tiedä) on hyvin monta kertaa tilittänyt eri lehdissä nykyisen vaimonsa kanssa sitä, kuinka molemmat olivat vielä tahoillaan suhteessa kun lempi roihahti. MIksi? Mitä he saavat tuosta? Paljastaa kummankin luonteesta ihan kaiken. Halveksittavaa käytöstä.
Itse olin avioliitossa, kun rakastuin nykyiseen miesystävääni. Ei hävetä yhtään eikä exä ansaitse mitään kunnioitusta. Se miten ex kohteli minua niin oli surullista, että kun rakkaus koitti niin olin vain onnellinen.