Voiko kuntosalilla huomauttaa hienotunteisesti vieraalle, jos häneltä näkyy stringit salitrikoiden läpi?
Otetaanko tällainen huomautus vastaan kiitollisuudella vai nolona?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko tällainen huomautus vastaan kiitollisuudella vai nolona?
En mä ainkakaan huomauta, meen vaan vessaan runkulle.
Stringit nähdäkseen pitää raottaa pakaroita. Siitä saattaa joku hieman pahastua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää stringejä käytä 2020?
No ainakin täällä Jyväskylässä käyttää monikin. Käy joskus Kehä kolmosen ulkopuolella, niin tajuat että elämää on myös sen oman hienostokuplasi ulkopuolella.
Ei meillä ole salilla koskaan mitään vieraita. Mistä ne tunnistaa? Tuntemattomia toki on, mutta ei meillä katsella, näkyykö kalsareita vai ei.
Ei voi. Vituttaa tämmöset kaikenmaailman huomauttelijat.
Hienotunteisesti voi huomauttaa mielestäni.
Joo. 'Kivat stringit, mistä ostit?'
Edessäni (olin kuntopyörällä) oli selällään kaksi rouvaa ja he nostivat toisen jalan toisen polvenpäälle. Toisen rouvan koko komeus paistoi hyvin ohuitten trikoitten läpi eli koko reva levällään ja valkoiset ruttuisat pikkarit ja koko komeus. Ihmettelen mitä ne ajattelevat kun ei tajuta laittaa edes mustia alle.
aika evvk, korkeintaan häiritsee että joku puhuttelee. Tuijottakoot jos huvittaa. Mutta keskittymiset häiritsemistä ennen nostamista tai vielä pahemmin sen aikana on lähinnä raivoa aiheuttavaa vittuilua.
Eikös se yleinen sääntö ole et mistään mitä ei voi korjata kymmenessä sekunnissa ei kannata huomauttaa (esim. paino, akne) Eri asia jos asia helposti korjattavissa esim. huulipuna hampaissa.
Eli siis mitä ajattelet että hän tekee huomautuksen jälkeen? Käy vaihtamassa housut? Toki mahdollista mutta en itse ainakaan salille toisia treenihousuja raahaa.
En todellakaan usko, että monikaan käyttää enää nykyään stringejä ja eikä ainakaan salilla, jossa ne on todella epähygieniset kuten muussakin urheilussa.
Jos haluat paljastaa kyttääväsi toisten perseitä, niin käy ihmeessä sanomassa. Vastaanotto tuskin on kovin ilahtunut.
Kysy vaikka että mistä ostit noi treenihousut niin tietää itse välttää moisia
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan usko, että monikaan käyttää enää nykyään stringejä ja eikä ainakaan salilla, jossa ne on todella epähygieniset kuten muussakin urheilussa.
Minä käytän nimenomaan stringejä vain salilla. Syy on se, että normaali alkkareilla muodostuu ns. tuplapakarat. Kunnon salitrikoiden alta stringit eivät paista. Miksi stringit ovat epähygieeniset?
Ot.
Anteeksi ymmärtämättömyyteni, mutta miten ne stringit muka mihinkään näkyy? Kun eihän niissä ole mitään nähtävää; se naruhan on pakaroiden välissä eikä näy sieltä mihinkään. Lähinnä kai nähtävissä on paljaan/pikkuhousuttoman pakaran muoto siellä salihousun sisällä.
Kun hikinen ja märkä kangaskaistele hankaa edestakaisin siellä suunnalla, jokainen ymmärtää, että se on epähygienistä.
Kyllähän ne stringit näkyy useimpien trikoiden läpi, tosin ei tietenkään se peppuvako-osa, mutta muutoin.
ei nuo mitään vieraita ole vaan asiakkaita. tietenkin jos ap on asuntoonsa rakentanut ja paikalle tulee sukulaisia ja muita tunttuja, niin silloin voi ehkä vieraita olla.
Oletko nainen vai oletatko vain näin? Mitäs se nainen sitten tekee tuollaisen huomautuksen jälkeen? Lähtee häpeissään pois eikä tule enää koskaan salille vai?