Kaveri käy kahvilla ja tiedät että toinen kaveri tulee samana päivänä kahville niin tiskaatko kupit vai huuhteletko vain
Itse huuhtelen kupit ja laitan valmiiksi pöytään odottamaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
VMP. Suomessa on vettä joustavuuteen.
Sitä kannattaa hyödyttää olematta epärealistisen hygieeninen. Huuhtelu riittää ja suomessa on vettä joka on puhdasta jotta asiat vesitettäisiin niin että kaikilla on parempi olla. Suomesta tulisi yhteisöllisempi jos kaikki vain huuhtelisi kupit. Mieti jos töissäkin pitäisi jokaisen jauhenlihan tiskata ja harjata sekä pestä kädet välissä.Suomessa on kyllä ihme rásismia sanoa muita likaisiksi.
Megasiivous, siistinä pitäminen ja järjestys, lisää ekonomiaa joka tuo kunnianhimoista konmaritusta.
Ei me tarvita mitään sellaista feng shui konmaritusta joka on empaattitonta ja liian fairya.
Pitää konmarittaa ja olla ekonominen empaattisesti ja huuhdella mukit.
Jos kaverilla tai vieraalla ei ole empatiaa ja silmiä päässä pestä itse mukin niin sitten voi olla ilman kahvia.
Pintynyt lika on eri asia, sen voidaan tiskata megasiivouksessa kaverille tai vieraalle.
Uutta lämmintä kahvia päälle vaan. Ihan turha tiskata tuon takia.
Vähävarainen on sana, termi, jota käytetään yleisesti korvaamaan sana köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni ystäväpiiri ja vähävaraton ihminen, mihin hän tarvitsee astioita?
Vieraita käy vähän ja harvoin jos koskaan.Kunhan on pari mukia, lautasta, lasia, ruokailuvälinettä, kattila ja paistinpannu.
Niillä kyllä pärjää yksinäinen ihminen.
Ja tietenkin Fairya!
Olen varaton ja ostin astiat kirpparilta, hinnat 10-70 senttiä. Aika kirjava kattaus, mutta ei se haittaa. Vitosella sai paljon tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Mutta mikä on tuo vähävaraton?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni ystäväpiiri ja vähävaraton ihminen, mihin hän tarvitsee astioita?
Vieraita käy vähän ja harvoin jos koskaan.Kunhan on pari mukia, lautasta, lasia, ruokailuvälinettä, kattila ja paistinpannu.
Niillä kyllä pärjää yksinäinen ihminen.
Ja tietenkin Fairya!
Vähävaraton🤣
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään. Kysyttinkin vähävaratonta.
Musti meillä tiskaa.