Olen niin ihastunut yhteen
mieheen että kädet alkaa täristä ja jalat tutista kun kohtaamme. Luulisi että tälläinen jäisi teini-ikään mutta ei näemmä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ihastunut naiseen ja yritän päästä tästä mielentilasta pois. Pitää varmaankin vältellä ja välttää katsekontaktia. Ikää on jo 40 ja ei tämä ole normaalia. En jaksa enää pettyä.
Kuin minun kynästäni. Minä en jaksa enää toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mutta olen ihastunut naiseen. Sydän hakkaa ja kädet tärisee kyseisen naisen lähellä. Olen muutenkin aika ujo, mutta kaikkien muiden seurassa kykenen suurin piirtein normaaliin kommunikaatioon. :D Vaikutan varmasti joltain idi ootilta Ja ikää on kuitenkin melkein 35. :D
Suloista, olisitpa ihastunut minuun, millainen nainen saa tuollaiset tunteet valloilleen?
Eräs ihana nainen työpaikalta. ❤
Oletko nainen vai mies🤔?
Työpaikat on vaarallisia paikkoja, kun siellä liikkuu ihania naisia. Oma pitkäaikainen ihastus ei onneksi ole enää samassa työpaikassa, mutta nykyään alkanut ilmestymään pari kertaa viikossa samaan tilaan. Sydämen tykyttely toki mukavaa, mutta onhan se hieman noloa ja kun mitään liikkeitä osaa tehdä asian edistämiseksi. Ja hän lienee varattu tai luulen näin. Persoonallinen ihana tyttönen, vaikka ei enää olla mitään nuoria :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mutta olen ihastunut naiseen. Sydän hakkaa ja kädet tärisee kyseisen naisen lähellä. Olen muutenkin aika ujo, mutta kaikkien muiden seurassa kykenen suurin piirtein normaaliin kommunikaatioon. :D Vaikutan varmasti joltain idi ootilta Ja ikää on kuitenkin melkein 35. :D
Suloista, olisitpa ihastunut minuun, millainen nainen saa tuollaiset tunteet valloilleen?
Eräs ihana nainen työpaikalta. ❤
Oletko nainen vai mies🤔?
Olen itsekin nainen
Onneksi vain yhteen, se olisi noloa jos olisi ihastunut vaikkapa jalkapallojoukkueeseen tms.
Yhteen naiseen ihastunut olen minäkin ja niin vakavaksi meni, että oli pakko mennä selittämään omaa käytöstä. Ja kahden juttelukerran jälkeen päätin, että nyt on sellainen nainen, jonka takia kannattaa olla rikki vaikka loppuelämän, jos vain edes hetken saan olla hänen kanssaan. Vuosi on tapailtu, että katsellaan miten käy. Nyt tuntuu ihan hyvältä.
Minä myös ihastunut naiseen ja yritän päästä tästä mielentilasta pois. Pitää varmaankin vältellä ja välttää katsekontaktia. Ikää on jo 40 ja ei tämä ole normaalia. En jaksa enää pettyä.