Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ihastunut yhteen

Noloa
19.01.2020 |

mieheen että kädet alkaa täristä ja jalat tutista kun kohtaamme. Luulisi että tälläinen jäisi teini-ikään mutta ei näemmä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen tuntuu koko kehossa, niin kuin eroaminenkin. Meinaatko kertoa sille?

Vierailija
2/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen varmaan minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta naiseen. Minun tapauksessa en edes tunne tätä naista kovin hyvin. Tarpeeksi hyvin toki, että menee pasmat sekaisin kun näen hänet ja oikein odotan sitä että vilaukselta edes näkisin.

Vierailija
4/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen tuntuu koko kehossa, niin kuin eroaminenkin. Meinaatko kertoa sille?

Ai ääni väristen? 😂 Kehostani ei löydy varmaan yhtään kohtaa joka ei väpättäisi kun kyseisen miehen kohtaan.. tarvittaisiin varmaan rauhottavia jos joutuisin/ pääsisin tekemään lähempää tuttavuutta. 😂

Ap

Vierailija
5/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ääni väristen? 😂 Kehostani ei löydy varmaan yhtään kohtaa joka ei väpättäisi kun kyseisen miehen kohtaan.. tarvittaisiin varmaan rauhottavia jos joutuisin/ pääsisin tekemään lähempää tuttavuutta. 😂

Ap

Onko kauankin jatkunut ihastus?

Vierailija
6/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko kauankin jatkunut ihastus?

No joku puolisen vuotta jo, koko ajan vahvistuen. Enkä todellakaan edes tunne häntä, eli hyvinkin pintapuolinen ihastus mutta silti vahva.

Ap

Vierailija
7/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisten kykyä ihastumiseen. Minulla edellinen ja viimeinen ihastuminen oli 1999 ja se oli kaukoihastuminen kuten kaikki aiemmatkin olivat olleet. Tuntuu että missaan jotain oleellista.

Vierailija
8/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta olen ihastunut naiseen. Sydän hakkaa ja kädet tärisee kyseisen naisen lähellä. Olen muutenkin aika ujo, mutta kaikkien muiden seurassa kykenen suurin piirtein normaaliin kommunikaatioon. :D Vaikutan varmasti joltain idi ootilta Ja ikää on kuitenkin melkein 35. :D 

Vierailija
9/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihmisten kykyä ihastumiseen. Minulla edellinen ja viimeinen ihastuminen oli 1999 ja se oli kaukoihastuminen kuten kaikki aiemmatkin olivat olleet. Tuntuu että missaan jotain oleellista.

Noh, ainakaan et joudu kiusallisiin tilanteisiin..

Ap

Vierailija
10/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ihastua kehenkään näin paljon. Siinä käy aina huonosti. Ellei kyseinen mies ole maailman upein kultakimpale. Mihin on noin 0,000000000001% todennäköisyys. Eli ei.

Vierailija
11/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, mutta olen ihastunut naiseen. Sydän hakkaa ja kädet tärisee kyseisen naisen lähellä. Olen muutenkin aika ujo, mutta kaikkien muiden seurassa kykenen suurin piirtein normaaliin kommunikaatioon. :D Vaikutan varmasti joltain idi ootilta Ja ikää on kuitenkin melkein 35. :D 

Suloista, olisitpa ihastunut minuun, millainen nainen saa tuollaiset tunteet valloilleen?

Vierailija
12/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Eräs nainen työskentelee samassa työpaikassa ja olen hyvin ihastunut. Harmittavasti hänen työpisteensä on vielä suht lähellä omaani, joten lähes päivittäin näen hänet. Kidutusta...

Vierailija
13/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ihastua kehenkään näin paljon. Siinä käy aina huonosti. Ellei kyseinen mies ole maailman upein kultakimpale. Mihin on noin 0,000000000001% todennäköisyys. Eli ei.

Olet harvinaisen oikeassa. Mulle riitti yksi ihastuminen loppuelämäksi. Vaikka sainkin vastakaikua, se ei kestänyt kauaa ja oli lopulta elämäni huonoin kokemus. Ei samaa uudestaan.

Vierailija
14/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen oikeassa. Mulle riitti yksi ihastuminen loppuelämäksi. Vaikka sainkin vastakaikua, se ei kestänyt kauaa ja oli lopulta elämäni huonoin kokemus. Ei samaa uudestaan.

Otan osaa. Näin siinä vain käy. Omalla kohdallani kyse oli siitä yhdestä miehestä miljardissa tms., mutta yleensä näissä vastoin-todennäköisyyksiä-tapauksissa käy niin, että mies taas on niin peloissaan, että lopulta luikkii jonnekin oppimansa maailman takanurkkiin hillumaan. Minulle kävi niin. Rakasti minua täysillä. Ei uskonut, että kukaan voisi rakastaa häntä takaisin samalla tavalla. Homma meni vessasta alas. Heippa kaikille.

Vierailija
15/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu eipä ne edellisetkään ihastumiset mihinkään pysyvään ole johtanut. Silti sitä taas kummasti on hakkaamassa päätään uudestaan seinään..

Vierailija
16/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eipä ne edellisetkään ihastumiset mihinkään pysyvään ole johtanut. Silti sitä taas kummasti on hakkaamassa päätään uudestaan seinään..

No se on tosi koukuttavaa se seinä. :) Mutta näin hieman varttuneena huomaa sen, että maailmassa on myös hyviä aterioita, viinipulloja, merinovillaisia juttuja Suomen oloihin, bossanova-musiikkia tai jotain kevyempää peetä suomalaiseen makuun. Eihän kaikkea kannata jättää väliin vaikka #addiktio.

Vierailija
17/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Näin siinä vain käy. Omalla kohdallani kyse oli siitä yhdestä miehestä miljardissa tms., mutta yleensä näissä vastoin-todennäköisyyksiä-tapauksissa käy niin, että mies taas on niin peloissaan, että lopulta luikkii jonnekin oppimansa maailman takanurkkiin hillumaan. Minulle kävi niin. Rakasti minua täysillä. Ei uskonut, että kukaan voisi rakastaa häntä takaisin samalla tavalla. Homma meni vessasta alas. Heippa kaikille.

Voin kuvitella miten on tuossa tilanteessa harmittanut, kun tunteita on molemmilla ollut. Olisi ollut ne tarvittavat ainekset eteenpäin. Mullakin kyse oli hyvin erityisestä miehestä, en ole koskaan keneenkään muuhun ihastunut ja olen aika varma, etten tule enää ihastumaankaan. Mutta en itse ollut miehelle erityinen. Tulevaisuus ei siis olisi ollut edes teoriassa mahdollinen.

Vierailija
18/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella miten on tuossa tilanteessa harmittanut, kun tunteita on molemmilla ollut. Olisi ollut ne tarvittavat ainekset eteenpäin. Mullakin kyse oli hyvin erityisestä miehestä, en ole koskaan keneenkään muuhun ihastunut ja olen aika varma, etten tule enää ihastumaankaan. Mutta en itse ollut miehelle erityinen. Tulevaisuus ei siis olisi ollut edes teoriassa mahdollinen.

Omassa tapauksessani taas miehelle olin se one and only, mutta hän ei pystynyt käsittämään, että voisin olla oikeasti olemassa, koska maailma on pka paikka ja niin edelleen.

Vierailija
19/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin aika heikkoja kokemuksia ihastumisista, joten nykyään pyrin kuolettamaan ne fiilikset ja jos havaitsen, että toinen olisi myös ihastunut, niin yritän antaa itsestäni mahdollisimman huonon kuvan. Karisee ainakin se pintaan ihastuminen suht nopeasti.

Vierailija
20/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloista, olisitpa ihastunut minuun, millainen nainen saa tuollaiset tunteet valloilleen?

Eräs ihana nainen työpaikalta. ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän