Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen
Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?
Kommentit (205)
Miesten pitäisi saada ihmisoikeuksia ja jonkun ajaa yksilön suojaa, yksityisyyttä. Kaikenikäisille. Muuten sitä ei ole. Tai sitten ei mene sinne ollenkaan, jos se ei toteudu.
No ei siellä armeijassa enään tuollaista ole!
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi saada ihmisoikeuksia ja jonkun ajaa yksilön suojaa, yksityisyyttä. Kaikenikäisille. Muuten sitä ei ole. Tai sitten ei mene sinne ollenkaan, jos se ei toteudu.
Höpö höpö. Lisää yhteisöllisyyttä ja turha ujostelu vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se lääkäri sanoo jos peräaukosta löytyy spermaa?
Mulle sanoi että en näköjään ole ainoa mies joka täällä on tänään käynyt.
Eikö siellä voi olla naislääkäri? Inhottavaa jos mieslääkäri tutkii noin.
Olisi kiva olla lääkintämiehenä kun joukkueellinen naisalokkaita jonottais ja pyllistelisi alastomana rivissä valmiina tarkastukseen.
Se peräaukon tunnustelu oli kyllä kamalan kivuliasta. Pariin päivään sen jälkeen ei haluttanut istua. Alokas kaudella ei kyllä juuri ehtinytkään.
Vierailija kirjoitti:
Se oli ihanaa. Toivottavasti kertauksissaki on sama homma
Kyllä on. Itselläni oli kertsukset vähän aikaa sitte. Nuori ja kohtelias mieslääkäri tutki minut perusteellisesti. Peräaukon tunnusteli erittäin huolella.
Olen homo ja minulla seisoi villisti siellä. Minut kotiutettiin kun kädessäni oli usein toisten kassit.
Täällä valehdellaan kilpaa. Sukuelimet kyllä tutkittiin mutta yksityisessä lääkärin vastaanottohuoneessa ja vain silmämääräisesti. Mulle naislääkäri sanoi, että pitää lopettaa itsetyydytys. Kun kysyin miksi, hän vastasi ettei pysty tutkimaan kiveksiä heiluvista kasseista.
Vierailija kirjoitti:
entä tutkittiinko peräaukko?
Kyllä ne tutki ettei sinne ollut jemmattu hassista. Hassista tai sen oloista löytyi paljon ja sotilaslääkäri yhdessä sotilaspastorin kanssa ihan lusikoi sitä kilokaupalla. Osottautui usein vääräksi materiaaliksi. Ilmeisesti sabotaasia, mutta hyvä oli kuulemma tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva olla lääkintämiehenä kun joukkueellinen naisalokkaita jonottais ja pyllistelisi alastomana rivissä valmiina tarkastukseen.
Voithan sä kuvitella ne miehetkin naisiksi. Niin ihan sama perse nillä on.
Itse olin 2010 luvun alussa. Alokkaiden tarkadtus oli varuskunta sairaalassa. Ei siinä mitään ihmeellistä. Meillä oli verryttelypuvat ja rokotukset oli omassa huoneessa. Sitten oli tarkastus eri huoneessa misdä lääkäri todella kokeili onko pallit laskeutunut. Oli siinä tutkimuspöytä missä oli jalkatuet päädyssä kuin niissä gynen pöydissä. Myöhemmin kun pallien näyttämistä kauhisteltiin. Sanoi naipuolinen alokas "helpolla miehet pääsi tästäkin". Oli kuulemma naisetkin joutuneet näyttämään intiimit paikat.
Ei siellä mitään palleja tutkita ja vaatteet on päällä aina. Näin oli 90-luvullakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen homo ja minulla seisoi villisti siellä. Minut kotiutettiin kun kädessäni oli usein toisten kassit.
Minua ei kotiutettu mutta asetta ei annettu. Ammuin kuitenkin satseja toisten varusmiesten ahtereihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei me alasti -80 luvun alussa oltu kun saunassa ja suihkussa käydessä. Terveystarkastuksessa oltiin shortseissa tai mitä ne lyhytlahkeiset alkkarit oli.
Lääkäri kyllä kurkisti nopeasti housuihin ja tunnusteli nopeasti kivekset. Eli hieman sama mitä urologi usein tekee vastaanotolla muiden tutkimusten yhteydessä, ei sen kummempaa tutkimusta.
Ei kyllä minun housuihini edes kurkittu 1984.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me alasti -80 luvun alussa oltu kun saunassa ja suihkussa käydessä. Terveystarkastuksessa oltiin shortseissa tai mitä ne lyhytlahkeiset alkkarit oli.
Lääkäri kyllä kurkisti nopeasti housuihin ja tunnusteli nopeasti kivekset. Eli hieman sama mitä urologi usein tekee vastaanotolla muiden tutkimusten yhteydessä, ei sen kummempaa tutkimusta.
Tunnusteliko vääpeli eturauhastasi kynnettömällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnusteliko vääpeli eturauhastasi kynnettömällä?
Suksi homopoika vttuun lässyttään.
Isä kertoi, miten hänen palvelusaikana 80-luvulla epämääräisiä piikkejä pisteltiin varusmiehiin eikä tiedetty, mitä mömmöjä ne olivat. Varusmiehet olivat ikään kuin koekaniineja. Sotilaspappi myönsi lomia niille, joilla oli vaikeaa ja lääkärinhoito saattoi sisältää vaihtoehtoishoitoja.
Heikkolahjaisia simputettiin ankarasti ja jotkut tekivät itsemurhan.
Muistan tilaisuuden hyvin. Yhtään naista ei näkynyt lukuunottamatta sairaanhoitajia ja yhtä rouva lääkintä au:ta.