Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen

Vierailija
18.01.2020 |

Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?

Kommentit (266)

Vierailija
201/266 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 2010 luvun alussa. Alokkaiden tarkadtus oli varuskunta sairaalassa. Ei siinä mitään ihmeellistä. Meillä oli verryttelypuvat ja rokotukset oli omassa huoneessa. Sitten oli tarkastus eri huoneessa misdä lääkäri todella kokeili onko pallit laskeutunut. Oli siinä tutkimuspöytä missä oli jalkatuet päädyssä kuin niissä gynen pöydissä. Myöhemmin kun pallien näyttämistä kauhisteltiin. Sanoi naipuolinen alokas "helpolla miehet pääsi tästäkin". Oli kuulemma naisetkin joutuneet näyttämään intiimit paikat.

Ole onnellinen ettet mennyt inttiin 10 vuotta aikaisemmin jos noin yksityisyyttä oli.

Vierailija
202/266 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä turhaan häpeileen. Kaikki alokkaat joutuu samaan ja miehiä siellä enimmäkseen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/266 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei siellä tuollaista ole. Ainakaan enää,

Vierailija
204/266 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Onneksi armeijaan pääsen ensi vuonna.

Vierailija
205/266 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva fantasia minustakin. Harmi vain että olen jo käynyt armeijan eikä siellä tuollaista ollu.

Vierailija
206/266 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kutsu kertsuksiin maaliskuussa. Toivottavasti siellä tehdään oikein kattava tarkastus ja tutkitaan kunnolla edestä ja takaa.

Vierailija
207/266 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin 2021 tarkastuksessa harrastanko seksiä ja kohdistuuko mielenkiinto samaan vai vastakkaiseen sukupuoleen. 

Minkähän takia?? Ei sitä yleensä kyllä kysytä, ja jos kysytään niin ei tarvitse vastata!

Vierailija
208/266 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lääkärintodistuksessa armeijan ekalla viikolla.

Lääkäri oli sairastunut, joten jouduin tilapäisesti muualle tarkastukseen.

Yllätys oli melkoinen kun lääkäri tuli huoneeseen.

Hän oli kolmekymppinen vaalea nainen. Hän pyysi riisuutumaan.

Tutki pituus, paino, katsoi kivekset, vanhaa leikkuuhaavaa, nivustyrässä. 

Tutki mielestäni liiankin kauan. Kunnes tunsin, hän otti kalustani kiinni. Eihän sulla ole esinahka tiukka hän kysyi ja samalla runkkasi nopeasti kaluani.

Kaluni pamahti seisomaan.Kasvoni punoitti.

Samalla lääkäri jatkoi kaluni runkkausta.

Tuntuu esinahka olevan vähän jähmeää. 

Odota hän sanoi. Samalla hetkellä kun hän sanoi odota tunsin hänen huulet kalullani. Hän imi kaluani kiivaasti puoli minuuttia ja kaluni ruiskaisi spermat suuhun.

Tämän jälkeen hän nousi ylös ja sanoi vaatiikin lisätutkimuksia vai mitä mieltä olet ?

Sanoin. Kyllä uskon sinua tässä asiassa. Näin olin seksisuhteesessa tuon naisen kanssa puoli vuotta tämän jälkeen.

Vierailija
209/266 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin 2021 tarkastuksessa harrastanko seksiä ja kohdistuuko mielenkiinto samaan vai vastakkaiseen sukupuoleen. 

Minkähän takia?? Ei sitä yleensä kyllä kysytä, ja jos kysytään niin ei tarvitse vastata!

jos on kiinnostunut eläimistä,patsaista, tms.

Vierailija
210/266 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tätä ketjua lukiessa tuli omat hyvät armeija ajat mieleen. Näitä me aina iltanuotiolla muistellaan intti kavereiden kanssa. Ja kiistellään kellä tuossa oli kovimmat paikat.

Vierailija
211/266 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kysytty!! Käy ensin armeija ja tule sitten satuilemaan!

Vierailija
212/266 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-70-80 -luvuilla  tarkastuksessa  kaikki  tulivat  ALASTI  muiden  tarkastusten  ja  rokotusten  kautta  Lääkärin ,  n.  yli-vääpelin  ja  ehkä  taiteellisen  naisen  piirtämien  tatuointi-,  arpi-  ym.  tunnistekuvien -pikatallenteeseen  paperi-aihioon  mahdollisten  tunnistamisten  takia .  Siinä  ei  selitelty  mitään ,  vaan  kääntyiltiin  komentojen  mukaan  .  Olin  täysin  paniikissa ,  en  edes  muista  pitikö  TÄSSÄ  tarkastuksessa  vetää  esinahka  taakse  ( terveyden  tutkinnan takia )  ennen  seuraavaa  kohdetta .  Valokuvia  ei  otettu ,  siksi  piirtäjä .  Huone  oli  pieni  ( 4 x4 m )  ja  tarkastajien  pöytä  matala  joten  kaikki  näkyi .   Alastikävely  oli  alokastarkastuksen  osa  alle  viikon  kuluttua  intissä .

Vierailija
213/266 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertausharjoitukseen  mennessä  oli  jo  naiseni  ehtinyt  koristaa  jalkovälini  lävistyksillä ,  eikä  suostunut  niiden  poistoon  reikien  umpeutumisen  pelossa .  Koulukeskuksen  salissa  vaatteidenvaihto  oli  vaikeaa  piilottelua .  3 vrk  myöhemmin  saunassa  huomasin  toisillakin  korut  pippeleissään .  Siitä  vaan  rohkeesti .

Vierailija
214/266 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ympärileikattu voi vetää vaikka kuinka käskettäsi.

Vierailija
215/266 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-70-80 -luvuilla  tarkastuksessa  kaikki  tulivat  ALASTI  muiden  tarkastusten  ja  rokotusten  kautta  Lääkärin ,  n.  yli-vääpelin  ja  ehkä  taiteellisen  naisen  piirtämien  tatuointi-,  arpi-  ym.  tunnistekuvien -pikatallenteeseen  paperi-aihioon  mahdollisten  tunnistamisten  takia .  Siinä  ei  selitelty  mitään ,  vaan  kääntyiltiin  komentojen  mukaan  .  Olin  täysin  paniikissa ,  en  edes  muista  pitikö  TÄSSÄ  tarkastuksessa  vetää  esinahka  taakse  ( terveyden  tutkinnan takia )  ennen  seuraavaa  kohdetta .  Valokuvia  ei  otettu ,  siksi  piirtäjä .  Huone  oli  pieni  ( 4 x4 m )  ja  tarkastajien  pöytä  matala  jo

Oliko nuori ja kaunis nainen. Hymyilikö tyytyväisenä?

Vierailija
216/266 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  mikään  pikkupimu  vaan  aikuinen  nainen ( 35-45 ) ,  eikä  puhunut  vaan  piirsi  papereihinsa  yksityiskohtia .

Vierailija
217/266 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  mikään  pikkupimu  vaan  aikuinen  nainen ( 35-45 ) ,  eikä  puhunut  vaan  piirsi  papereihinsa  yksityiskohtia .

Piirsikö edestä ja takaa?

Vierailija
218/266 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perseenlevittimen käyttö vasta kipeää kävikin.

Vierailija
219/266 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-70-80 -luvuilla  tarkastuksessa  kaikki  tulivat  ALASTI  muiden  tarkastusten  ja  rokotusten  kautta  Lääkärin ,  n.  yli-vääpelin  ja  ehkä  taiteellisen  naisen  piirtämien  tatuointi-,  arpi-  ym.  tunnistekuvien -pikatallenteeseen  paperi-aihioon  mahdollisten  tunnistamisten  takia .  Siinä  ei  selitelty  mitään ,  vaan  kääntyiltiin  komentojen  mukaan  .  Olin  täysin  paniikissa ,  en  edes  muista  pitikö  TÄSSÄ  tarkastuksessa  vetää  esinahka  taakse  ( terveyden  tutkinnan takia )  ennen  seuraavaa  kohdetta .  Valokuvia  ei  otettu ,  siksi  piirtäjä .  Huone  oli  pieni  ( 4 x4 m )  ja  tarkastajien  pöytä  matala  jo

Ihan rehellistä satua. Itsekin kävin intin 70 luvulla eikä siellä mitään munia tarkastettu eikä oltu alasti. 

Vierailija
220/266 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa asiat muuttuneet.

Kun itse olin armeijan lääkärintarkastuksessa, niin siellä oli lääkäri, non 40v. nainen ja kaksi opiskelijaa, tuollaiset päälle 20v. naisia.

Eturauhanen tutkittiin niin, että ensin jouduin seisomaan leveässä haara-asennossa ja lääkäri työnsi sormen perseeseen. Vaikka kuinka koitin olla ajattelematta kuinka milffillä on sormi perseessäni ja kaksi naista katselee vierestä, niin en voinut itselleni mitään, vaan sain erektion. Lääkäri selosti oppilaille miten eturauhasen tutkinta tapahtuu ja samalla kysyi minulta, että voisiko tässä käydä oppilaiden kanssa läpi miten penis tutkitaan. Olin siinä aivan naama punaisena ja mumisin jotain, että kai se käy.

Siinä sitten lääkäri tunnusteli kiveksiäni selostaen opiskelijoille miten se tutkimus tehdään, mutta sormi pysyi tiukasti perseessäni. Sitten se otti otteen munastani ja alkoi runkkaamaan. Teki huomion, että munani on normaalia isompi ja erektio on tukeva.

Sitten oli oppilaiden vuoro kokeilla. Ensimmäinen teki tutkimuksen aika konemaisesti ja pystyin hillitsemään itseni.

Mutta toinen oppilas oli selvästi hermostunut ja painautui vähän liian tiiviisti kiinni ja tunsin kuinka rinta painaitui vartalooni. Ja kun se alkoi runkkaamaan, niin minulta tuli heti.

Lääkäri kysyi minulta, että kuinka pitkä tauko minulla oli ollut edellisestä siemensyöksystä ja sanoin, että pari viikkoa.

Silloin lääkäri sanoi, että se on liian pitkä tauko ja neuvoi että siemensyöksyn pitäisi saada vähintään kerran viikossa. Voisin tarvittaessa käydä vastaanotolla operaatiota varten. Ja kävinkin sitten loppupalveluksen ajan joka viikko varuskunnan terveysasemalla tyhjennyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi