Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen
Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?
Kommentit (266)
Mitä siellä turhaan häpeileen. Kaikki alokkaat joutuu samaan ja miehiä siellä enimmäkseen on.
Höpö höpö. Ei siellä tuollaista ole. Ainakaan enää,
Kuulostaa ihanalta. Onneksi armeijaan pääsen ensi vuonna.
Kiva fantasia minustakin. Harmi vain että olen jo käynyt armeijan eikä siellä tuollaista ollu.
Tuli kutsu kertsuksiin maaliskuussa. Toivottavasti siellä tehdään oikein kattava tarkastus ja tutkitaan kunnolla edestä ja takaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulta kysyttiin 2021 tarkastuksessa harrastanko seksiä ja kohdistuuko mielenkiinto samaan vai vastakkaiseen sukupuoleen.
Minkähän takia?? Ei sitä yleensä kyllä kysytä, ja jos kysytään niin ei tarvitse vastata!
Itse olin lääkärintodistuksessa armeijan ekalla viikolla.
Lääkäri oli sairastunut, joten jouduin tilapäisesti muualle tarkastukseen.
Yllätys oli melkoinen kun lääkäri tuli huoneeseen.
Hän oli kolmekymppinen vaalea nainen. Hän pyysi riisuutumaan.
Tutki pituus, paino, katsoi kivekset, vanhaa leikkuuhaavaa, nivustyrässä.
Tutki mielestäni liiankin kauan. Kunnes tunsin, hän otti kalustani kiinni. Eihän sulla ole esinahka tiukka hän kysyi ja samalla runkkasi nopeasti kaluani.
Kaluni pamahti seisomaan.Kasvoni punoitti.
Samalla lääkäri jatkoi kaluni runkkausta.
Tuntuu esinahka olevan vähän jähmeää.
Odota hän sanoi. Samalla hetkellä kun hän sanoi odota tunsin hänen huulet kalullani. Hän imi kaluani kiivaasti puoli minuuttia ja kaluni ruiskaisi spermat suuhun.
Tämän jälkeen hän nousi ylös ja sanoi vaatiikin lisätutkimuksia vai mitä mieltä olet ?
Sanoin. Kyllä uskon sinua tässä asiassa. Näin olin seksisuhteesessa tuon naisen kanssa puoli vuotta tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta kysyttiin 2021 tarkastuksessa harrastanko seksiä ja kohdistuuko mielenkiinto samaan vai vastakkaiseen sukupuoleen.
Minkähän takia?? Ei sitä yleensä kyllä kysytä, ja jos kysytään niin ei tarvitse vastata!
jos on kiinnostunut eläimistä,patsaista, tms.
Kylläpä tätä ketjua lukiessa tuli omat hyvät armeija ajat mieleen. Näitä me aina iltanuotiolla muistellaan intti kavereiden kanssa. Ja kiistellään kellä tuossa oli kovimmat paikat.
Vierailija kirjoitti:
No ei kysytty!! Käy ensin armeija ja tule sitten satuilemaan!
-70-80 -luvuilla tarkastuksessa kaikki tulivat ALASTI muiden tarkastusten ja rokotusten kautta Lääkärin , n. yli-vääpelin ja ehkä taiteellisen naisen piirtämien tatuointi-, arpi- ym. tunnistekuvien -pikatallenteeseen paperi-aihioon mahdollisten tunnistamisten takia . Siinä ei selitelty mitään , vaan kääntyiltiin komentojen mukaan . Olin täysin paniikissa , en edes muista pitikö TÄSSÄ tarkastuksessa vetää esinahka taakse ( terveyden tutkinnan takia ) ennen seuraavaa kohdetta . Valokuvia ei otettu , siksi piirtäjä . Huone oli pieni ( 4 x4 m ) ja tarkastajien pöytä matala joten kaikki näkyi . Alastikävely oli alokastarkastuksen osa alle viikon kuluttua intissä .
Kertausharjoitukseen mennessä oli jo naiseni ehtinyt koristaa jalkovälini lävistyksillä , eikä suostunut niiden poistoon reikien umpeutumisen pelossa . Koulukeskuksen salissa vaatteidenvaihto oli vaikeaa piilottelua . 3 vrk myöhemmin saunassa huomasin toisillakin korut pippeleissään . Siitä vaan rohkeesti .
Eihän ympärileikattu voi vetää vaikka kuinka käskettäsi.
Vierailija kirjoitti:
-70-80 -luvuilla tarkastuksessa kaikki tulivat ALASTI muiden tarkastusten ja rokotusten kautta Lääkärin , n. yli-vääpelin ja ehkä taiteellisen naisen piirtämien tatuointi-, arpi- ym. tunnistekuvien -pikatallenteeseen paperi-aihioon mahdollisten tunnistamisten takia . Siinä ei selitelty mitään , vaan kääntyiltiin komentojen mukaan . Olin täysin paniikissa , en edes muista pitikö TÄSSÄ tarkastuksessa vetää esinahka taakse ( terveyden tutkinnan takia ) ennen seuraavaa kohdetta . Valokuvia ei otettu , siksi piirtäjä . Huone oli pieni ( 4 x4 m ) ja tarkastajien pöytä matala jo
Oliko nuori ja kaunis nainen. Hymyilikö tyytyväisenä?
Ei mikään pikkupimu vaan aikuinen nainen ( 35-45 ) , eikä puhunut vaan piirsi papereihinsa yksityiskohtia .
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään pikkupimu vaan aikuinen nainen ( 35-45 ) , eikä puhunut vaan piirsi papereihinsa yksityiskohtia .
Piirsikö edestä ja takaa?
Se perseenlevittimen käyttö vasta kipeää kävikin.
Vierailija kirjoitti:
-70-80 -luvuilla tarkastuksessa kaikki tulivat ALASTI muiden tarkastusten ja rokotusten kautta Lääkärin , n. yli-vääpelin ja ehkä taiteellisen naisen piirtämien tatuointi-, arpi- ym. tunnistekuvien -pikatallenteeseen paperi-aihioon mahdollisten tunnistamisten takia . Siinä ei selitelty mitään , vaan kääntyiltiin komentojen mukaan . Olin täysin paniikissa , en edes muista pitikö TÄSSÄ tarkastuksessa vetää esinahka taakse ( terveyden tutkinnan takia ) ennen seuraavaa kohdetta . Valokuvia ei otettu , siksi piirtäjä . Huone oli pieni ( 4 x4 m ) ja tarkastajien pöytä matala jo
Ihan rehellistä satua. Itsekin kävin intin 70 luvulla eikä siellä mitään munia tarkastettu eikä oltu alasti.
Onpa asiat muuttuneet.
Kun itse olin armeijan lääkärintarkastuksessa, niin siellä oli lääkäri, non 40v. nainen ja kaksi opiskelijaa, tuollaiset päälle 20v. naisia.
Eturauhanen tutkittiin niin, että ensin jouduin seisomaan leveässä haara-asennossa ja lääkäri työnsi sormen perseeseen. Vaikka kuinka koitin olla ajattelematta kuinka milffillä on sormi perseessäni ja kaksi naista katselee vierestä, niin en voinut itselleni mitään, vaan sain erektion. Lääkäri selosti oppilaille miten eturauhasen tutkinta tapahtuu ja samalla kysyi minulta, että voisiko tässä käydä oppilaiden kanssa läpi miten penis tutkitaan. Olin siinä aivan naama punaisena ja mumisin jotain, että kai se käy.
Siinä sitten lääkäri tunnusteli kiveksiäni selostaen opiskelijoille miten se tutkimus tehdään, mutta sormi pysyi tiukasti perseessäni. Sitten se otti otteen munastani ja alkoi runkkaamaan. Teki huomion, että munani on normaalia isompi ja erektio on tukeva.
Sitten oli oppilaiden vuoro kokeilla. Ensimmäinen teki tutkimuksen aika konemaisesti ja pystyin hillitsemään itseni.
Mutta toinen oppilas oli selvästi hermostunut ja painautui vähän liian tiiviisti kiinni ja tunsin kuinka rinta painaitui vartalooni. Ja kun se alkoi runkkaamaan, niin minulta tuli heti.
Lääkäri kysyi minulta, että kuinka pitkä tauko minulla oli ollut edellisestä siemensyöksystä ja sanoin, että pari viikkoa.
Silloin lääkäri sanoi, että se on liian pitkä tauko ja neuvoi että siemensyöksyn pitäisi saada vähintään kerran viikossa. Voisin tarvittaessa käydä vastaanotolla operaatiota varten. Ja kävinkin sitten loppupalveluksen ajan joka viikko varuskunnan terveysasemalla tyhjennyksessä.
Ole onnellinen ettet mennyt inttiin 10 vuotta aikaisemmin jos noin yksityisyyttä oli.