PUTOUS OFFICIAL-MIKSI TÄÄ ENÄÄ TULEE?????
Kommentit (561)
Toivon että Roope ei ole ketään käyttänyt hyväksi. Tykkään hänestä ja on komea 💕
Tykkäsin ekasta Attendo-sketsistä, mutta johtui varmaan Pirjosta. Jos samassa roolissa olisi ollut Malla tai Linnea, tuskin olisi ollut yhtä osuva.
Kertonee paljon, että viime viikolla ohjelman hauskin nainen oli Kiti ja tällä viikolla Pirjo, molemmat vierailijoita.
Miksi Jyrki-sketsissä mainittii Cheek, vaikkei siitä oltu kuultukaan 90-luvulla.
Kun Linnea vähän mokaili siinä lehdistötilaisuusjutussa, Roope ei antanut Linnen jatkaa ja asetella kysymystään uusiksi, vaan naurahti ja otti dominoivasti kysymysvuoron itselleen.
Kun Heikki Mara-Jormana kutsui vahingossa tohtori Tammista Roopeksi, Roope tarttui tähän heti ja teki siitä numeron.
Välillä tuntuu, että Roope tykkää alleviivata muiden pikkuvirheitä, nostaen näin itseään jalustalle.
Vähän olin tässä kahden vaiheilla, että katsoisinko tämän uuden jakson vielä. Kommenttien perusteella päätin että en edes vaivaudu. Kiitos av että säästitte aikaani! :)
Putous ja Posse täyttä soopaa. Lauantaisin ei ole mitään katsomista telkkarissa, ja valitettavasti nuo ohjelmat vielä uusitaan lähes joka päivä. No, säästyyhän sähköä kun ei tartte telkkaria avata.
Roopesta puheenollen. Mitä itse muistelisin niin alunperin juontaja ei esiintynyt joka sketsissä tai ollut niin paljoa esillä kuin nykyään. Tämähän tuntuu välillä ihan Roope-showlta joka räppää/laulaa/näyttelee lähes joka sketsissä kun taas muut esiintyvät pienemmissä osissa. En tiedä muistelenko väärin mutta Saariluoma oli vähemmän esillä, samoiten Paasonen. Eikä toi Roopen juontotyylikään oikein sovi ohjelmaan. Ohjelmahan on ihan hyvä mutta siinä on kohtia jotka ei naurata ollenkaan. Osa sketseistä on aivan liian pitkiä, sarjapudottaja-uudistus on epäonnistunut ja surkea sekä lauluja on hieman liikaa.
No, seuraavien viikkojen aikana näemme ovatko katsojat edelleen kovinkin innostuneita tästä Putouksesta. Eli putoaako katsojaluvut kauden edetessä pahastikkin.
Linneasta sen verran että hän on kuin Helmi-Leena viime kaudella eli kaunis nuori nainen jota katselee ihan mielellään mutta jonka näyttely ei ole ihan hirveän luontevaa. Mallahan on ihan ammattinäyttelijä muttei ehkä pääse käyttämään lahjojaan parhaalla mahdollisella tavalla esille tässä Putouksessa.
Mun mielestä Caiszlan ei ois vielä pitänyt pudota vaikkakin noita teinihahmoja on kyllä nähty ennenkin. Pilvin Tiltu on ihan hyvä vaikka itse näyttelijään oonkin jo vähän kyllästynyt Villin kortin yms. myötä. Koirahöpöttöjä himaan!
Olen varmaan sitten ainoa, jonka mielestä koiranainen on tosi hauska. Ne ilmeet! Ja aina se "Esko!!" Joo, olen ehkä huumoriltani outo, mutta se on hauskin hahmo kampaaja-Seijan jälkeen.
N52
Se Uuno-imitaatio oli aidosti hauska ja hätkähdin sitä, miten kuulosti oikealta Uunolta!
Samoin Jyrki-sketsi pisti hihittelemään, hienosti paradioivat sopivasti ylinäytellen ysärin poikabändejä.
Totta, Roope on liikaa esillä, haluaa olla joka sketsissä se päätähti.
Poikabändissä olisin halunnut nähdä enemmän Christofferia, mutta se sijaan zoomattiin vaan Roopen naamaan ja sormeen(?)!
Eikö Possen eka lähetys kerännyt tarpeeksi katsojia vai miksi Putoukseenkin piti lisätä nolo Posse-mainossketsi?
Posseaa mainostettiin siksi, että Posse pihisee henkitoreissaan! Ei se jauheen ampuminen ja chili syönti jaksa enää kiinnostaa ketään! Possen oma väki (jota on jo hemmetisti) on viimeiset jotka jaksaa vielä nauraa. Nekin vain palkkansa eteen!
Vierailija kirjoitti:
Poikabändissä olisin halunnut nähdä enemmän Christofferia, mutta se sijaan zoomattiin vaan Roopen naamaan ja sormeen(?)!
Eikö Possen eka lähetys kerännyt tarpeeksi katsojia vai miksi Putoukseenkin piti lisätä nolo Posse-mainossketsi?
Christoffer oli ainoa, joka oli ymmärtänyt, mistä sketsissä oli kyse. Muut vaan laulaa jollotteli tavallisesti. Sketsissä olisi pitänyt tuoda enemmän esiin eri karikatyyrejä erityyppisistä henkilöhahmoista, joita usein löytyy poikabändeistä.
Posse-mainos oli nolo.
Mua häiritsee Heikki Rannan kyvyttömyys keskittyä ja pitää pokkaa. Hän tuntuu mokailevan koko ajan.
Seuraaja kirjoitti:
Tämähän tuntuu välillä ihan Roope-showlta joka räppää/laulaa/näyttelee lähes joka sketsissä kun taas muut esiintyvät pienemmissä osissa. En tiedä muistelenko väärin mutta Saariluoma oli vähemmän esillä, samoiten Paasonen.
Kyllähän Paasonen oli aika paljon sketseissä mukana, ja vallan hyvä olikin. Muistan olleeni todella positiivisesti yllättynyt, kuinka hyvin hän näyttelikään esim. Kari Salmelais- tai Arto Nyberg-parodioissa. Ja olikohan Kriittiset tms. niminen se mielenosoittajaparivaljakko, jossa hän oli Jenni Kokanderin kanssa.
Koiranaisesta ei tykkää koiranomistajat, hyvä parodia hössöttävistä lemmikkiään täynnä olevista ihmisistä. Tuntemani kissaihmiset tosin vielä pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Posse joutuu kilpailemaan katsojista perjantain prime timessa Voicen uuden kauden kanssa (joka sekin on aika väsähtänyt mutta kuitenkin).
Koiran voisi jo jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Se Uuno-imitaatio oli aidosti hauska ja hätkähdin sitä, miten kuulosti oikealta Uunolta!
Samoin Jyrki-sketsi pisti hihittelemään, hienosti paradioivat sopivasti ylinäytellen ysärin poikabändejä.
Uuno-imitaatio oli paljon hauskempi kuin aito Uuno ikinä oli.
Vieläkö Roopen pappa ehtii vetää naruja että tuleva lapsikin jatkaa vielä dynastiaa julkisuuden henkilönä?
Roope oli viimeviikon jaksossa päivettynyt koska solarium. Nyt rusketus hiipumassa ja muuttunut keltaiseksi. Minulle käy myös niin aina jos käyn solariumissa. Ihoni sävy on jotenkin kumma.