Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PUTOUS OFFICIAL-MIKSI TÄÄ ENÄÄ TULEE?????

Vierailija
18.01.2020 |

Hohhoijaa! Jätän tän tähän.

Kommentit (561)

Vierailija
401/561 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin, että Uuno olisi myös liukastunut. Mutta kun ei.

Vierailija
402/561 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin että Uuno olisi laittanut aurinkolasit päähän ja vetänyt vesikampauksen hiuksiin 😆 Mut hyvä oli näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/561 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa katsoa kun aikuinen yrittää näytellä teiniä ja on ihan pihalla siitä minkälaisia ne on ja mikä on pinnalla. Niinkun toi Caizla ja sitten se outo parisuhdeterapeuttiteini aiemmalla kaudella

Tämä totta. Itse arvelen, että olin perillä teinien uusista jutuista vielä noin 25-vuotiaana, mutta nyt kolmikymppisenä olen ulkona näistä, enkä tosiaankaan osaisi uskottavasti esittää nykyajan teiniä.

Vierailija
404/561 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää kausi on hyvä!

Yölintu, virolaishemmo ja Tiitu on kaikki tosi hauskoja. Suurin osa muistakin sketseistä naurattaa. Antti Tuomas Heikkinen on niin matkalla seuraavaksi viihdetaivaan staraksi.

Vierailija
405/561 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan sitten ainoa, jonka mielestä koiranainen on tosi hauska. Ne ilmeet! Ja aina se "Esko!!" Joo, olen ehkä huumoriltani outo, mutta se on hauskin hahmo kampaaja-Seijan jälkeen.

N52

Et ole ainoa! Just ne ”Esko, et voi sanoa tuollaista toisista ihmistä!” jne ja lähinnä parisuhteelta kuulostavat kuvaukset arjesta koiran kanssa.

Vierailija
406/561 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluatko Putous-tähdeksi?!" No kyllä haluan! Hyvä! Pääset istumaan sketsissä takariviin ilman yhtäkään vuorosanaa. Onneksi olkoon voitostasi ja palkinnostasi! Hitto mikä antikliimaksi. 

Toi Uuno-imitaatio oli oikeinkin osuva ja hauska! Jürgi-sketsi taas oli erinomainen siihen asti kunnes Roope pääsi räppäämään. En itse muista yhtäkään 90-luvun poikabändiä jossa olisi ollut joku räppäri joten pieleen meni. Muuten se oli osuva. Posse-sketsi oli niin huono ettei se naurattanut ketään! 

Ei sitten ketään! Hiirenhiljaista studiossa. Sketsi tehtiin näköjään lähinnä Possea mainostamaan.

Urmas Vilunk tämän voittaa. Ei tuo yölintukaan kehity. Salon Seija lienee kärkikaksikossa.

Vierailija
407/561 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte katsoa lasten ohjelmaa?

Vierailija
408/561 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksatte katsoa lasten ohjelmaa?

Ei meillä jaksa enää lapsetkaan.

Vierailija
409/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluatko Putous-tähdeksi?!" No kyllä haluan! Hyvä! Pääset istumaan sketsissä takariviin ilman yhtäkään vuorosanaa. Onneksi olkoon voitostasi ja palkinnostasi! Hitto mikä antikliimaksi. 

Toi Uuno-imitaatio oli oikeinkin osuva ja hauska! Jürgi-sketsi taas oli erinomainen siihen asti kunnes Roope pääsi räppäämään. En itse muista yhtäkään 90-luvun poikabändiä jossa olisi ollut joku räppäri joten pieleen meni. Muuten se oli osuva. Posse-sketsi oli niin huono ettei se naurattanut ketään! 

Ei sitten ketään! Hiirenhiljaista studiossa. Sketsi tehtiin näköjään lähinnä Possea mainostamaan.

Urmas Vilunk tämän voittaa. Ei tuo yölintukaan kehity. Salon Seija lienee kärkikaksikossa.

No se vielä puuttuisi jos normaali ihminen otettaisiin näyttelemään... Se vaatii taitoa, se vaatii uskallusta ja moni määkijä aliarvioi mitä näytteleminen vaatii! ”Minäkin pystyisin tuohon” ... ET pysty!

Vierailija
410/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia, joko syyte-Roope on laitettu vaihtoon?

Vierailija
411/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malla Malmivaara ja Linnea Leino ovat kyllä umpisurkeita tässä Putouksessa

Mutta kauniita ja miesten mieleen 😘

En näin miehenä tajua mikä tekee esim. Linneasta erityisen kaunokaisen? Olen kai puusilmä sitten.

Vierailija
412/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PSlaminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se vielä puuttuisi jos normaali ihminen otettaisiin näyttelemään... Se vaatii taitoa, se vaatii uskallusta ja moni määkijä aliarvioi mitä näytteleminen vaatii! ”Minäkin pystyisin tuohon” ... ET pysty!

No ois sille voinu YHDEN vuorosanan antaa. On kumminkin harjoiteltu tätä sketsiä etukäteen. No, oli miten oli. 

Vierailija
413/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

salminen muuttunut keltaisesta harmaaksi :O

Vierailija
414/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope vaihtaa väriä joka viikko

Vierailija
415/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
416/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tylsä jakso ku ei mitää keskustelua?

Vierailija
417/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koiratanssi oikeasti noin vaivaannuttavaa ja myötähäpeää aiheuttavaa?

Vierailija
418/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiltun feministiläppä oli vaivaannuttava

Vierailija
419/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsä jakso ku ei mitää keskustelua?

Ehkä ihmiset katsoo Emma-gaalaa, SuomiLovea, muilta kanavilta tulevia leffoja tai striimailee suoratoistopalveluita?

Vierailija
420/561 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan sitten ainoa, jonka mielestä koiranainen on tosi hauska. Ne ilmeet! Ja aina se "Esko!!" Joo, olen ehkä huumoriltani outo, mutta se on hauskin hahmo kampaaja-Seijan jälkeen.

N52

Mä jotenkin tykkään hänestä. Yölintu on myös lakonisuudessaan hyvä.