Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin salaa jättikokoisen perhe pizzan ja en jaksakkaan syödä sitä kokonaan

Vierailija
18.01.2020 |

Valitsin 6 täytettä ja juoman kanssa maksoi 28.5€ En raski heittää poiskaan ja nyt se pitäisi piilottaa johonkin ennenkuin mies tulee kotiin. Olen luvannut laihduttaa raskauskilot pois ja nyt tulee kyllä huutia jos kärähdän tästä salasyöpöttelystä.

Ideoita mihin voi piilottaa ison lautasen kokoisen pizzapalan niin että se säilyisi huomiseen. Pakasterasiaan voisi pilkkoa ja piilottaa marjojen sekaan, mutta voiko sitä sulattaa huomenna ja onko se enää hyvääkään?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä annat miehen kontrolloida mitä SINÄ syöt? Sinun syömisesi eivät kuulu miehelle pätkän vertaa.

Itse tein uudenvuoden lupauksen ja lupasin jättää kaiken roskaruoan ainakin vuodeksi ja lupasin laihduttaa mittoihin jossa olin kun aloimme seurustelemaan. 12kg pitäis keventää. Mies lopetti samalla tupakanpolton joten en missään tapauksessa haluaisi "provosoida" häntä rikkomaan lupaustaan sen vuoksi kun itse töpeksin.

-AP-

Miksi juuri nuo 12 kg ja mitat jossa olit kun aloitte seurustelemaan? Ehdottiko mies tuota? Tulee vaikutelma, ettei mies hyväksy sinua sellaisena kuin olet nyt vaan sinun pitäisi muuttua takaisin sellaiseksi kun olit hänen ihastuessaan sinuun.

Vierailija
42/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä se pitsa jättiahteriisi niin mies ei ainakaan löydä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä annat miehen kontrolloida mitä SINÄ syöt? Sinun syömisesi eivät kuulu miehelle pätkän vertaa.

Itse tein uudenvuoden lupauksen ja lupasin jättää kaiken roskaruoan ainakin vuodeksi ja lupasin laihduttaa mittoihin jossa olin kun aloimme seurustelemaan. 12kg pitäis keventää. Mies lopetti samalla tupakanpolton joten en missään tapauksessa haluaisi "provosoida" häntä rikkomaan lupaustaan sen vuoksi kun itse töpeksin.

-AP-

Miksi juuri nuo 12 kg ja mitat jossa olit kun aloitte seurustelemaan? Ehdottiko mies tuota? Tulee vaikutelma, ettei mies hyväksy sinua sellaisena kuin olet nyt vaan sinun pitäisi muuttua takaisin sellaiseksi kun olit hänen ihastuessaan sinuun.

Ihan itse päätin. Se on hyvä paino ja silloin olo tuntui hyvältä. Kyllä 12kg "ylimääräistä" oikeasti huomaa kaikessa tekemisessä ja varsinkin jumppia vedellessä. Eli ei ole kukaan painostanut.

-AP-