Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin salaa jättikokoisen perhe pizzan ja en jaksakkaan syödä sitä kokonaan

Vierailija
18.01.2020 |

Valitsin 6 täytettä ja juoman kanssa maksoi 28.5€ En raski heittää poiskaan ja nyt se pitäisi piilottaa johonkin ennenkuin mies tulee kotiin. Olen luvannut laihduttaa raskauskilot pois ja nyt tulee kyllä huutia jos kärähdän tästä salasyöpöttelystä.

Ideoita mihin voi piilottaa ison lautasen kokoisen pizzapalan niin että se säilyisi huomiseen. Pakasterasiaan voisi pilkkoa ja piilottaa marjojen sekaan, mutta voiko sitä sulattaa huomenna ja onko se enää hyvääkään?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tätä aloitusta, missään pizzeriassa yksi perhepitsa ei maksa enempää kuin joku 16-19€. Ellei Pizza Hutia lasketa jota nyt ei kukaan enää nykyaikana käytä.

Maksaapa. Tasan 20€ omavalinta neljällä täytteellä ja siihen kaksi lisätäytettä a`2.5€ +1.5L pepsi niin lasku oli 28.5€. Kuljetuksesta ei mennyt mitään kun hinta oli yli 20€ ja se olikin syy perhepizzaan.

Vierailija
22/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kyllä haistaa pizzan tuoksun. Se jää pitkäksi aikaa huussolliin joten kiinni jäät.

Huokaiset, että "ai miten ihana pizzan tuoksu täällä, tekeeköhän naapurit, alkaapa tehdä mieli..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tätä aloitusta, missään pizzeriassa yksi perhepitsa ei maksa enempää kuin joku 16-19€. Ellei Pizza Hutia lasketa jota nyt ei kukaan enää nykyaikana käytä.

En usko tätä aloitusta, missä joku ei jaksa syödä perhepizzaa loppuun.

Vierailija
24/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täytteitä? :D

Aurajuusto, sipuli, salami, jauheliha, jalopeno ja ananas.

Se ei ole jalo.

Sen nimi on jalapeño (jalapan pippuri, meksikosta).

Vierailija
25/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kyllä haistaa pizzan tuoksun. Se jää pitkäksi aikaa huussolliin joten kiinni jäät.

Huokaiset, että "ai miten ihana pizzan tuoksu täällä, tekeeköhän naapurit, alkaapa tehdä mieli..."

Tuuletus käynnissä ja päästin leivinuunista vähän savunhajua (pidin savupeltiä hetken kiinni) peittääkseni pizzan tuoksun. Ei voi laittaa naapureiden piikkiin tuoksua kun matkaa lähimpään naapuriin on 100m.

-AP-

Vierailija
26/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja tilaan aina perhepizzan, koska se on suhteessa halvempi.

Syön siitä palan ja pakastan loput.

Vierailija
27/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole jalo.

Listassa luki jalopeno ja niitä tilasin ja ne on niitä vihreitä suolakurkun näköisiä rinkuloita, mutta tulisia.

-AP-

Vierailija
28/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä annat miehen kontrolloida mitä SINÄ syöt? Sinun syömisesi eivät kuulu miehelle pätkän vertaa.

Vierailija
29/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole jalo.

Listassa luki jalopeno ja niitä tilasin ja ne on niitä vihreitä suolakurkun näköisiä rinkuloita, mutta tulisia.

-AP-

Siis siivutettua jalapenoa. Jalapenot ovat niitä suippoja vähän suippopaprikan näköisiä mutta paljon pienempiä, vihreitä pippureita.

Vierailija
30/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaapa. Tasan 20€ omavalinta neljällä täytteellä ja siihen kaksi lisätäytettä a`2.5€ +1.5L pepsi niin lasku oli 28.5€. Kuljetuksesta ei mennyt mitään kun hinta oli yli 20€ ja se olikin syy perhepizzaan.

rahankäyttö tuntuu olevan yhtä järkevää kuin painonhallintaprojekti. Ap on luultavasti työtön

Vierailija
31/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuletus käynnissä ja päästin leivinuunista vähän savunhajua (pidin savupeltiä hetken kiinni) peittääkseni pizzan tuoksun. Ei voi laittaa naapureiden piikkiin tuoksua kun matkaa lähimpään naapuriin on 100m.

-AP-

"Pakko haistaa kun sieltä päin tuulee!"

Vierailija
32/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin lenkillä ja vedin 200 gramman irttari pussin puistossa, piilossa. Ahmin sen. Sit tulin takasin kotiin. Mies ei anna mun syödä enää karkkia on on kyllä oikeassa ja tukee minua.

Vierailija
33/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä annat miehen kontrolloida mitä SINÄ syöt? Sinun syömisesi eivät kuulu miehelle pätkän vertaa.

Itse tein uudenvuoden lupauksen ja lupasin jättää kaiken roskaruoan ainakin vuodeksi ja lupasin laihduttaa mittoihin jossa olin kun aloimme seurustelemaan. 12kg pitäis keventää. Mies lopetti samalla tupakanpolton joten en missään tapauksessa haluaisi "provosoida" häntä rikkomaan lupaustaan sen vuoksi kun itse töpeksin.

-AP-

Vierailija
34/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala äkkiä tekemään itse pitsaa, tee muka niin paljon että joudut säilömään sitä, sitten vaan ujutat miehen lounaspaketteihin valmispitsasiivuja. Miettii sitten töissä että mitähän tässäkin on taas taustalla. Itse huomaisin heti jos naisystäväni yrittäisi tuuletella pitsanhajuja saapuessani paikalle, ei hänen kyllä tarvitsekkaan. Todennäköisesti hän kyllä jäisi kiinni muutenkin koska on aikamoinen vapaapuhuja

Vierailija
35/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tätä aloitusta, missä joku ei jaksa syödä perhepizzaa loppuun.

Minä olen satakiloinen ukko, enkä jaksa syödä edes normaalikokoista pizzaa kerralla. Ehkä se teillä siiderivalailla on tuo vetoisuus toista luokkaa.

M53

Vierailija
36/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rahankäyttö tuntuu olevan yhtä järkevää kuin painonhallintaprojekti. Ap on luultavasti työtön

AP ei ole työtön vaan IT arkkitehti ja harrastuksena vedän aerobic tunteja, joten senkin puolesta laihtuminen on ihan paikallaan.....mutta nyt mokasin ja harmittaa. Tekemättömäksi ei saa, joten minimoin vahingon ja tuo pakkanen on paras idea tähän mennessä.

Vierailija
37/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljetusmaksu saattaa olla kyllä useamman euron. Yleensä pitää tilata vähintään kaksi pizzaa että saa maksuttoman kotiinkuljetuksen.

Vierailija
38/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetusmaksu saattaa olla kyllä useamman euron. Yleensä pitää tilata vähintään kaksi pizzaa että saa maksuttoman kotiinkuljetuksen.

4€ meillä alle 20€ ostoksissa, joten yhtä "pikkupitsaa" ei ole järkevää tilata.

-AP-

Vierailija
39/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pestä hampaat ettei hengitys haise pitsalle.

Vierailija
40/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että vauvan teki mieli, eikä sen söpöä naamaa voinut vastustaa 😉