Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon heteronainen, mutta en tykkää miesten katseista. Oonko ainoa?

Vierailija
18.01.2020 |

Erityisesti flirttailevat ja pitkät katseet jotenkin ällöttää, vaikka he olisivatkin ikäisiäni ja mielestäni ihan hyvännäköisiä. Jotkut kaverit on tämän takia jopa kyseenalaistaneet mun seksuaalisen suuntautumisen, ihan käsittämätöntä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen heteromies ja ärsyttää naisten toljotus.

Vierailija
22/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa Suomessa miesten katseita melkein koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin oksettaa ja ahdistaa miesten vilkuilu. Onneksi en ole sitä kauheasti saanut osakseni, kun olen näin ruma, lihava ja oudon näköinen. Välillä kuitenkin huomaan, että joku mies saattaa kaukaa, takaa tai sivustapäin vähän tsekkailla minua, mutta viimeistään kun näkee turvonneet ja lapsellisen näköiset kasvoni kääntääkin nopeasti katseensa toiseen suntaan ja jatkaa matkaansa. Siinä yhdistyy siis samalla ahdistus heteromiehen mielenkiinnon mahdollisuudesta sekä myös aina totuuden paljastumisesta seuraavasta nöryytyksestä. Ihanaa. 

Vierailija
24/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa flirttailla ollenkaan, jotenkin jähmetyn sellaisissa tilanteissa. Tulee kiusallinen olo eikä tiedä miten päin olla.

Vierailija
25/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa Suomessa miesten katseita melkein koskaan.

No missä maassa sitten saat? Marokossa, Italiassa, Gambiassa?

Vierailija
26/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänäänkään antanut mitään huomiota hutsuille, ja se tuntuu hyvältä.

Vierailija
27/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen suuntautumisesi voit varmistaa sillä herättävätkö naisten himokkaat katseet sinussa positiivisia tunteita enemmän kuin miesten himokkaat katseet. Jos ei niin et vain tykkää himokkaista katseista. Jos kyllä niin voit olla kiinnostuneempi naisista.

Vierailija
28/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että vituttaa kirjoitti:

Uli-suomi-käännös: tänäänkään kukaan nainen ei vilkaissutkaan minua, ja sekös katkeroittaa.

Vierailija
29/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedän että vituttaa kirjoitti:

Uli-suomi-käännös: tänäänkään kukaan nainen ei vilkaissutkaan minua, ja sekös katkeroittaa.

Sinä voit käännellä sitä maailman tappiin saakka; ei muuta tosiasioita.

Vierailija
30/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan miesten katseita, tosin olen biseksuaali enkä hetero. Osa miehistä toki kunnioittaa naisia eikä katsele meitä sen enempää kuin miehiäkään.

Suurin osa miehistä kuitenkin pitää naisia jonain näyttelyesineinä joita katsellaan sillä tavalla, jolla he eivät ikinä katselisi miehiä.

Vierailija
31/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko näin, että omasta mielestä komeiden, karismaattisten ja filmaattisten vastakkaisen (tai tietyissä tapauksissa saman) sukupuolen edustajien katseet tai tuijotukset eivät ärsytä tai ahdista lainkaan, vaan tuovat kivaa piristystä arkeen. Todellisuus sitten valitettavasti on usein sitä, että tuijotuksia sataa omaan ikään ja habitukseen verraten aivan liian kurpahtaneilta, plörähtäneiltä ja elähtäneiltä yksilöiltä. Tässä minun teoriani.

Onhan se nyt ihan järkyttävää, jos metoo-hengessä ei saa enää edes katsoa toista ihmistä päin. Voisimme saman tien vetää kaikki samalla kellonlyömällä ranteet auki.

Vierailija
32/32 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä jokin hyvin epäfeminiininen ele, jos huomaa asiatonta tuijotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi