Olen parempi ihminen, sillä minulla ei ole mikroa
Mikro on epäluonnollinen kapistus, joka tuhoaa ravintoaineet.
Jos ei pärjää ilman mikroa niin on peiliin katsomisen paikka.
Kommentit (22)
Minullakaan ei ole koskaan ollut. Lisäksi syön erittäin terveellisesti, lohta, kasviksia jne., joten uskon että voin olla jopa aloittajaa parempi ihminen.
Mullapa on mikro, sillä on kätevää lämmittää kahvia! Ei haittaa vaikka ravintoaineet menis :D
Jätkällä ei oo varaa edes mikroon, KÖYHÄ.
Minullapa ei ole pinnoitettuja paistinpannuja. Lisäksi käytän paistamiseen oikeaa voita!
Olen pahinta pohjasakkaa, lämmitän varmaan 50 % aterioista mikrossa, kotitekoisia toki. En uskalla käydä verikokeissa, ettei paljastuisi mittään vakavaa. :D
Minä pärjään ilman mikroa.
Eilen kodittoman aloituksessa puhuttiin mikrosta jonka koditon sai uuteen kotiin häntä uutta asuntoa auttaneilta. Minulla ei ole mikroa ja tuli ajatus mikrosta mutta kärjistin ajatukset siihen ilman yhtäkään epäröintiä että en tarvi mikroa, "olen parempi ihminen".
Onko mikron omistaja edes ihminen?
Hello! Olen ihminen, omistan mikron!!!
Jeehulispeikkaa! Not not, älä meikkaa, sano poika joka breikkaa ja leikkaa.
Kyllä kuivatun chilin koululunta on parempi kuin joku mikro mikä tahansa.
Ei, vaan huonompi. Se jolla on eniten, voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan huonompi. Se jolla on eniten, voittaa.
Nötiä se noin voi mennä.
Haiskahtakoon tuollainen ikuisesti.
En mäkään käytä.
Luonnoton kapistus.
Lämmitän uunissa.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään käytä.
Luonnoton kapistus.
Lämmitän uunissa.
Luonnoton kapistus sekin.
Minä lämmitän auringon kuumentamalla kivellä.
Olet, varmaan sinulla ei ole myöskään mitään mobiililaitteita. Kumarran aina syvään, kun kohtaan kaltaisesi harvinaisuudnn. Onneksi teidät teidät älykkäät ja valveutuneet edelläkävijät tunnistaa foliohatusta.
Mikro on ihan yhtä luonnollinen/luonnoton tapa lämmittää kuin uuni tai paistinpannu.
Vai syötkö kaiken ruoan raakana?
Itsehän en käytä edes vaatteita. Asun maakuopassa ja syön eläviä matoja.
Vierailija kirjoitti:
Olet, varmaan sinulla ei ole myöskään mitään mobiililaitteita. Kumarran aina syvään, kun kohtaan kaltaisesi harvinaisuudnn. Onneksi teidät teidät älykkäät ja valveutuneet edelläkävijät tunnistaa foliohatusta.
Minulla ei ole mitään säteilylaitteita. Palstailen astraalikehoni Rakkausenergialla ja chakraliinikosmosvoimalla.
ㅇㄴㅁ