Tuleeko sinulle koskaan juna-asemalla junaa odottaessa olo, että mitä jos joku tönäisee sinut junan alle?
Itselleni tulee, ja siksi odottelenkin aina kauempana radasta.
Kommentit (16)
Kyllä, vilkaisen aina lähimmät ihmiset vaistomaisesti.
Joo, tulee. Tai joskus tulee tunne, että ne raiteet jotenkin vetää mua niin, että saattaisin itsekseni päätyä sinne junan alle. Hyvin epämiellyttäviä tuntemuksia molemmat.
Enemmän tulee olo että hyppään itse sinne junan alle. Refleksinä kyllä skannaan aina ympäristöä ettei ihan käsivarren mitan päässä ole ketään epäilyttävän näköistä.
Painopisteen laskeminen alemmas auttaa, samoin kehon rentouttaminen.
On tullut viime aikoina. Kuljen usein Helsingissä lähijunilla ja varsinkin Pasilan asemaa käyttäen. Siellähän oli se tapaus tässä taannoin kun mies työnsi toisen miehen raiteelle kun juna oli juuri tulossa ja yritti estää vielä tätä pudonnutta nousemasta sieltä pois. sivulliset meni sitten meni apuun ja tämä uhri pääsi pois sieltä raiteilta.
Tulee. Katson aina valmiiksi lähimmän puun ja takerrun siihen.
Joo, ja metroasemalla etenkin kun siellä on usein niin paljon väkeä. Menen vaistomaisesti seisomaan seinän viereen ja katson ympärilleni.
Ei, ei siellä asemalla ole yleensä kuin 1-3 ihmistä mun lisäksi.
Ei kannata seistä lähellä raiteita.
Paljon useammin ajattelen itse hyppääväni raiteille.
Ei varsinaisesti, mutta en periaatteestakaan seisoskele ihan raiteiden vieressä. Mistä sen tietää, vaikka itse vain sattuisi pyörtymään junan alle.
Mä seison sina kauempana raiteiltaan ja menen junaan kun se on jo pysähtynyt. Pääsee myös poistuvat pois junasta
Tulee joka kerta metrolaiturilla, silti seison ihan siinä reunassa. Uskon että jos aikani on tullut niin se on tullut.
Saksassa näitä tapauksia on ollut viime vuosina useita. Tönijänä lähinnä kaukaakotoalaiset.
Ei tule oloa.