Edellinen vuokralainen oli heittänyt PUISEN ANTIIKKIvessaharjan roskiin: voinko teetättää uuden vuokratakuurahoista?
Että otti päähän, kun tajusin, että vuokralainen oli heittänyt ROSKIIN asuntoon häntä ilahduttamaan jättämäni antiikkia olevan puisen vessaharjan. Soitin hänelle ja kysyin, oliko hän ottanut vessaharjan luvatta itselleen. Hän nauroi minulle, että ei ole niin hullu, että "kantaisi vanhoja paskoja mukanaan" ja sanoi heittäneensä sen roskiin!
Suutuin silmittömästi ja kerroin kyseisellä vessaharjalla olevan antiikkiarvoa. Kyseinen harja maksaa ehkä 500 € uutena. Sanoin hänelle, että pidätän sen verran vuokratakuusta. Silloin hän suuttui ja uhkasi minua poliisilla. Oli minun vuoroni nauraa. 😂
*Sirkka*
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
1/5 :)
Väitätkö, että tämä ei ole hauska? Yleisesti ottaen provot on täysin turhia, mutta tää on edes hupaisa.
Kyllä vuokralaisen olisi pitänyt tajuta, että käsillä on uniikki keräilyesine. Siitä huolimatta hän on heittänyt sen roskiin. Juridisesti tilanne on selvä: vuokralaisen on vessaharja korvattava AP:lle.
Provo ainakin on antiikkinen.
Ihmettelen, että tällä kertaa kukaan ei vielä ole puuttunut tuohon "teetättää"-termiin.
Ilman muuta pidätät vuokratakuun ja lisäksi vedät käräjille irtaimiston turmelemisesta!
Muistathan ottaa valokuvat! Saamarin vuokraloiset ! Pultatattava kaikki tavara kiinni nykyään tai mukaan lähtee tai rikotaan!
T: Taloyhtiön puheenjohtajatar josta on vastenmielistä että yhtiön asuntoja myös vuokrataan ulkopuoliselle rupusakille