Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos arviotte oman puolisonne vaikeutta suhteessanne 1-10 pisteellä?

Vierailija
17.01.2020 |

Mitä suurempi numero niin sen vaikeampi ihminen.

Minä aloitan

10

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Eksä oli 8.

Vierailija
22/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, hirveä tuhlari mikä aiheuttaa minulle stressiä. Myös jääräpäinen eikä kovin suora.

Minä olen hänen mielestään varmaan 8, mutta oikeasti olen myös 6.

Meillä erilainen tapa käyttää rahaa, siitä lähes ainoat riidat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 Jääräpää on omaan terveyteensä liittyvissä asioissa. Esim. Hän on kärsinyt päänsäryistä viimeiset 4 vuotta ja syynä on ihan se ettei juo tarpeeksi vettä tai siis ei juo vettä ollenkaan, limuja ja mehuja kylläkin litkii. Mieluummin kärsii päänsäryistä ja valittaa niistä päivittäin kuin opettelisi uudelleen juomaan ihan pelkästään vettä ja jättäisi lisäainelitkut vähemmälle. Nyt hän on ollut 3kk sairaslomalla selän takia eikä noudata kuntoutusohjeita, valittaa vaan särkyjä mutta ei tee mitään sen eteen että ne helpottuisivat.

Kyllä niissä limuissa ja mehuissa on ihan tarpeeksi nestettä(vettä) ettei päänsäryt voi mistään nestehukasta johtua. Jotain muuta täytyy olla taustalla.

Vierailija
24/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme exän kanssa varmaan kolmosia erillään, mutta yhdessä meistä tuli kaseja molemmista. Jotkut saavat sinusta sen huonoimman puolen esille.

Vierailija
25/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaankin molemmat 1-2. Yhteistä elämää takana yli 25 v. Olen aidosti kiitollinen tästä miehestä. Asioiden hoitaminen joustavaa ja voin aina luottaa häneen. Meillä on mukavaa yhdessä.

Puolison valitseminen on yksi tärkeimmistä valinnoista minkä ihminen elämässään tekee. Tein sattumoisin todella hyvän valinnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi