Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos arviotte oman puolisonne vaikeutta suhteessanne 1-10 pisteellä?

Vierailija
17.01.2020 |

Mitä suurempi numero niin sen vaikeampi ihminen.

Minä aloitan

10

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 Tänään sain laitettua asuntohakemuksen 👍

Vierailija
2/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 tosi joustava ja ahkera, helppo tulla toimeen eikä herkästi menetä malttiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3. On hänellä oma mielensä, mutta useinmiten hän ajattelee ensin koko perhettä ja sen hyvinvointia.

Vierailija
4/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 , jos tässä joku on hankala niin minä. 

Vierailija
5/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tai 7 miinus.

Vierailija
6/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Kiltti, menestynyt, mukava, antelias, ihana isä lapsille, urheilullinen...

Ainoa miinus, ei siivoa jälkiään. Tosin tämäkin parantunut alkuajoista.

Itse olen varmaan apaut 8.

Vierailija
7/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4.

Ihana ja helppo ihminen, kuitenkin pieniä vaikeuksia kestää ja käsitellä stressiä tai vaikeita tilanteita.

Vierailija
8/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-4.

Ihana ja helppo ihminen, kuitenkin pieniä vaikeuksia kestää ja käsitellä stressiä tai vaikeita tilanteita.

3/10 ei ole helppo ja ihana. Kuulostaa enemmän kasilta tai ysiltä.

Vierailija
9/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Vierailija
10/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8. ADHD.

Vierailija
11/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+ ärisee ja valittaa mistä milloinkin lähes koko hereilläolo ajastaan. Luo huonoa ilmapiiriä käytöksellään, eikä ota vastuuta käytöksestään. Hänen huono tuulensa on aina jonkun toisen vika. Meillä on ptkä suhde takana, edessäpäin ei ehkä enää niin pitkä, jos jatkuu tällaisena.

Vierailija
12/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
13/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Jääräpää on omaan terveyteensä liittyvissä asioissa. Esim. Hän on kärsinyt päänsäryistä viimeiset 4 vuotta ja syynä on ihan se ettei juo tarpeeksi vettä tai siis ei juo vettä ollenkaan, limuja ja mehuja kylläkin litkii. Mieluummin kärsii päänsäryistä ja valittaa niistä päivittäin kuin opettelisi uudelleen juomaan ihan pelkästään vettä ja jättäisi lisäainelitkut vähemmälle. Nyt hän on ollut 3kk sairaslomalla selän takia eikä noudata kuntoutusohjeita, valittaa vaan särkyjä mutta ei tee mitään sen eteen että ne helpottuisivat.

Vierailija
14/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vastata ihan sanasta sanaan samoin. Hyvä, että kumpikin meistä sentään tiedostaa asian :D

Vierailija
15/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vastata ihan sanasta sanaan samoin. Hyvä, että kumpikin meistä sentään tiedostaa asian :D

Joo, pitäisi vaan tehtyäkin sille jotain. Itse ainakin voisin kuunnella paremmin, kun hän puhuu minulle. Ihan liian usein menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija
16/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, maailman helpoin, rennoin ja mukavin ihminen. Pitää aina sanansa, ikinä ei tarvitse kyseenalaistaa luotettavuutta. Olen kyllä itsekin tosi helppo ihminen eikä juuri koskaan riidellä, päin vastoin meillä on tosi hauskaa. Ollaan myös parhaat ystävät. 8 vuotta yhdessä ja usein tuntuu että eletään yhä alkuhuumaa. Toovoisin kaikille ihmisille yhtä onnellista suhdetta.

Vierailija
17/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 4-5. Enimmäkseen varsin helppo ihminen, mutta tietyissä asioissa hakataan päätä seinään ihan jatkuvasti. Joinakin päivinä tuntuu, että häntä helpompaa ihmistä ei olekaan, mutta toisina päivinä tuntuu, miten kukaan voi olla noin mahdoton ja ajatuksista ei saa mitään tolkkua. 

Vierailija
18/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida, koska kokemukseni puolison vaikeudesta vaihtelee täysin sen mukaan millainen minun mielialani on. Mies on meistä kahdesta paljon tasaisempi, joten todennäköisesti hän on 2, mutta koen hänet asteikolla 1-10.

Parempi varmaan kun en kysy häneltä miten hän kokee minut. 🤔

Vierailija
19/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 Periaatteessa helppo ja joviaali ihminen, mutta leväperäisyys ärsyttää. Jos vaatii, että et saa olla koska en siedä sitä, suuttuu lopulta, vaikka vika on hänessä.

Vierailija
20/25 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2. Ei ole mikään lapanen, mutta joustava ja eri mieltä ollessaan osaa selvitellä ja argumentoida hyvin, rauhalllisesti ja reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi