Miten näin perjantai-iltana.... Ois AV-bileet?
Tarjoilee smoothieta ja superfodeja ja osoittaa pilates-ohjaajaa lavalla :)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
pilates ohjaaja...
Ihan parhaat bileet! Myöhemmin on joogaa, juuri kuulin kun eräs pitkätukainen kertoi. Hänellä oli oranssi huivi lanteilla, näitkö hänet?
Poltetaanko suitsukkeita? Voiko tulla t-paidassa ja leggareissa jos ei omista joogavaatteita?
Voin tulla jos illalla juodaan ayacushaa.
Vierailija kirjoitti:
Poltetaanko suitsukkeita? Voiko tulla t-paidassa ja leggareissa jos ei omista joogavaatteita?
Saa tulla vaikka lökäreissä <3
Pullo punkkua juotu, en varmaan kelpaa mukaan.
Kaikilla on kumminkin nälkä niin tuon makaronilaatikkoa. Kai 200 grammaa riittää per nuppi, kaikki on kumminkin kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Metallia musiikkia iltaan!
'Mitäs metallia sais olla? Löytyy kuparia ja rautaa ;)
Oh, tietenkin tulen. Olen kaunis ja täydellinen blondi ja kavaljeerikseni kelpuutan vain hopeaketun täysvalkoisissa.
Mä tulen paikalle ja köyhät ruikuttajat saa lähteä saman tien niska-perseotteella ulos.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Otan mukaan taostelukoirani, jos kuitenkin meno äityy pahaksi. Ainakin , jos mukaan tulee se pikkuhikeä rappukäytävässä vetävä miekkonen.
Siis nyt shamppanjat kaikille ja kunnon musat soimaat! Noi joogailut voitte säästää arki-iltoihin! Onneks sattu päälle tää paljetti-shifonkitunika niin pääsee kunnon biletunnelmaan! Ja hei, mä tilasin jo sushia koko porukalle!
Vierailija kirjoitti:
Otan mukaan taostelukoirani, jos kuitenkin meno äityy pahaksi. Ainakin , jos mukaan tulee se pikkuhikeä rappukäytävässä vetävä miekkonen.
Tarjoilee hauvalle raakaruokaa hopealautasella <3
No niin ja allergisia ei tietenkään huomioitu! Kyllä nyt meidän nico-yasmina saa anafylaktisen shokin.
200 g makaronilaatikkoa ei kyllä riitä jos palstamamma ottaa mukaansa sen miehen joka syö helvetti aina kaiken. pitää ottaa raikkaita voileipiä myös.
Mun vanukkaisiin ei kosketa tai läski tummuu!
Vetis 17v kirjoitti:
Otetaanko alaikäinen mukaan?
Tietysti vetis <3 <3 <3
Toivottavasti sinulla on hauskaa!!! Oikealla käytävällä on henkivartijoita mikäli porukka alkaa oireilla, nappaat siitä yhden turvaksi sitten :)
pilates ohjaaja...