Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvan syönti lihottaa

Vierailija
17.01.2020 |

Kaikkien tulisi syödä sydän terveellistä täysjyvä vehnää.

Kananmunat aiheuttaa sepelvaltimotautia.

T. Pekka

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍Hyvä Trolli👍

Vehnää....

Vierailija
2/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnä se vasta luonnotonta ja ravinneköyhää evästä on. Ihminen on ollut nykymuodossaan 300000 vuotta ja vehnää on viljelty vasta noin 10000 ilmaston lämmittyä jääkauden jälkeen. Pekka vain syö sitä vehnää itse ja kärsii tulehduksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa lihottaa liikaa syötynä.

Vierailija
4/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aahah

Vierailija
5/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sokeri.

Vierailija
6/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou shit Sherlok!?!

Vierailija
7/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen aiheuttaa syöpää!

T: Irmeli Kouvolasta

Vierailija
8/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinät ainakin lihottaa. Huomasin sen kun lisäsin päivittäin pähkinöitä ruokiini.

Vierailija
9/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässäily ja kaljanjuonti aiheuttaa sydän ja verisuonitauteja. Ei sitä kestä Erkkikään.

T: Erkki, Espoosta 52v.

Vierailija
10/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se hosiminen johonkin osuu. Itse lihotin n. 7kg innostumalla vetelemään leivän päälle juustohöylällä voita, syömättä makeita herkkuja lainkaan. Painonnousu melkein jäi huomaamatta, sattumalta kävin vaaaalla.187

Vierailija
11/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina se hosiminen johonkin osuu. Itse lihotin n. 7kg innostumalla vetelemään leivän päälle juustohöylällä voita, syömättä makeita herkkuja lainkaan. Painonnousu melkein jäi huomaamatta, sattumalta kävin vaaaalla.187

Se leipähän sinua ei tietenkään lihottanut ollenkaan.

Vierailija
12/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen se ainakin laihduttaa🍑

t.Unelmasäleikkö neiti-ihminen.

Vierailija
13/13 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin syöminen saa plösöksi aiheuttaen luukatoa ja mita tahansa syö kun syö enemmän kuin kuluttaa niin lihottaa. Mulla lapsuudesta asti syömishäiriö eikä sitä korjata enään. Ei ollut ruoka-aikoja eikä kunnon ruokaa muuta kuin jotain pullaa, pannareita ja sokeri piirakoita. Olin tai elin sokeri koukussa. Lihaa meillä ei syöty ollenkaan tai joskus harvoin ja sitten se oli niin sitkeää niin etten sellaista pystynyt syömään. Järkyttävän huono kokki oli äitini eikä osannut laittaa tavallista ruokaa ollenkaan ja se oli niin pahaa niin en syönyt yhtään mitään muuta kuin sokeri mössöjä joista tuli sokeri riippuvuus.  Maksalaatiikko eines oli jokapäiväinen ruoka viikonloppuisin ja viikolla ei ollut mitään kun kun piti kouluruualla pärjätä .  Alentunut luuntiheys viiskymppisenä ja kaksi raajaa murtunut. Menetin kavereita kun aloin lihomaan ja sai mennäkkin niin huonot ihmissuhteet. Kuuntelin että kuinka sää olet päästänyt itsesi noin kamalan näköiseksi ja älä enää liho tuosta kommentteja kunnes helpottavaa päästä eroon vanhoista kaveri suhteista kokonaan kun eivät hyväksyneet minua kun kroppani ei pysynyt samanlaisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan