Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaanna olevat naiset, miten olette jaksaneet?

17.01.2020 |

Olen ollut raskaana 5kk ja en jaksa enempää. Mietin aktiivisesti, että olisiko pitänyt tehdä abortti. En jaksa enää kauan. Laittakaa alas vinkkejä, että miten olette jaksaneet, ja onko jotakin tapoja, jolla voisin parantaa jaksamistani.

Kommentit (4)

1/4 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mulla on vasta3 kk takana ja yritän jaksaa uskoa, että kyllä tämä tästä. Onko sulla siis fyysisesti paha olla vai myös henkisesti hankalaa? Puhuminen helpottaa hetkellisesti..

2/4 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ållå kirjoitti:

Moi, mulla on vasta3 kk takana ja yritän jaksaa uskoa, että kyllä tämä tästä. Onko sulla siis fyysisesti paha olla vai myös henkisesti hankalaa? Puhuminen helpottaa hetkellisesti..

No suuren vatsan ja raskauskilojen takia, alaselkään sattuu jatkuvasti, kun vatsa vetää eteenpäin. Kun menen nukkumaan, niin tuntuu siltä, kun joku yrittäisi vetää minua sängyn sisään. Ja sattuu myös henkisesti. En tule toimeen enää mieheni kanssa, sillä hän jätti minut, kun sai tietää, että olen raskaana, niin ei ole tukea hänestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut asiasta neuvolassa? Helsingissä on esim.fysioterapiaa tarjolla. Ja toki tuo sun henkinen rasitus ihan varmasti vaikuttaa myös fyysiseen oloon. Onko sun mahdollista käydä uimassa? Se vois auttaa tuohon alaselkää ja patja kuulostaa olevan aivan liian pehmeä.

4/4 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ållå kirjoitti:

Oletko puhunut asiasta neuvolassa? Helsingissä on esim.fysioterapiaa tarjolla. Ja toki tuo sun henkinen rasitus ihan varmasti vaikuttaa myös fyysiseen oloon. Onko sun mahdollista käydä uimassa? Se vois auttaa tuohon alaselkää ja patja kuulostaa olevan aivan liian pehmeä.

Asun Hyvinkäällä, ja täällä on aika hyvä terveystoiminta. Olen nyt varannut fyssarille ajan ja hän sitten kertoo minulle tilanteesta. Kävin myös päivystyksessä, ja he määräsivät minulle siellä buranaa. Pitäisi käydä ensi viikolla uimassa. Äiti voi varmaan vahtia lasta. Toivon, että tämä tästä parantuu. Kiitos avusta. :)