Lakkasin kynteni punaisiksi ja juon viiniä. Mitä sinä teet?
Niin ja kuuntelen samalla Lana Del Reytä.
”I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a fuckin’ comedy.”
Arthur Fleck on elämäni rakkaus.
Kommentit (34)
Juon kirkasta ja kuuntelen Frankie goes to hollywood- megamix enkä kyllästy siihen ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Juon kirkasta ja kuuntelen Frankie goes to hollywood- megamix enkä kyllästy siihen ikinä.
Frankie todella kestää aikaa.
Juon olutta ja sen kyytipoikana salaa brandya ja istun täällä omassa työhuoneessani. Puoliso kuulostaa olevan omassaan ja pelaavan pasianssia, sen kuulee niistä taputusäänistä, kun peli menee läpi.
Noin tunti sitten yritin hänen kanssaan puhua parisuhteestamme (etsin tänään itselleni uutta asuntoa, juuri nyt en löytänyt sopivaa mutta jatkan etsimistä). Hän ilmaisi, ettei jaksa puhua. Sen sijaan haluaisi viikonloppuna taas tehdä sitä sun tätä ja se ilmeisesti riittäisi hänelle.
Seksiä meillä oli vuonna 2019 yhden kerran ja sekin oli huono.
Lana Del Rey - Swan Song
Näen itseni tanssimassa Arthurin kanssa tämän tahtiin💚
”I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a fuckin’ comedy.”
Katson hengenvaarallisesti lihava ja ihmettelen että mitä helevatan moskaa nuo lappaa naamaansa!? Koko perhe.
Kohta menen makkariin ja jatkan lukemaan vanhaa Kaari Utrion kurjaa Haukka minun rakkaani. Olen sen lukenut 30(?)vuotta sitten ja nyt vois lähteä keskiaikaan käymään uudestaan.
Arthur’s Harley kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Haaveilen omasta Harley Quinn'ista :)
Ai, mä luulin, että hopeaketulla niitä riittäisi jonoksi asti :3
Mutta pitäisihän sinun tietää?! Eihän Jokerillekaan kelpaa kuin se yksi tietty Harley niin miksi Hopeaketulle pitäisi riittää joku jono, eihän Harley Quinn'ia ole kuin yksi :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Juon olutta ja sen kyytipoikana salaa brandya ja istun täällä omassa työhuoneessani. Puoliso kuulostaa olevan omassaan ja pelaavan pasianssia, sen kuulee niistä taputusäänistä, kun peli menee läpi.
Noin tunti sitten yritin hänen kanssaan puhua parisuhteestamme (etsin tänään itselleni uutta asuntoa, juuri nyt en löytänyt sopivaa mutta jatkan etsimistä). Hän ilmaisi, ettei jaksa puhua. Sen sijaan haluaisi viikonloppuna taas tehdä sitä sun tätä ja se ilmeisesti riittäisi hänelle.
Voi ei :( Mitä luulet, miten hän tulee reagoimaan kun vihdoin kerrot?
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Mutta pitäisihän sinun tietää?! Eihän Jokerillekaan kelpaa kuin se yksi tietty Harley niin miksi Hopeaketulle pitäisi riittää joku jono, eihän Harley Quinn'ia ole kuin yksi :)
:D hmm no, kuinka on ettei hopeiseen ikään mennessä ole sitä omaa Harleyta löytynyt?
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
:D hmm no, kuinka on ettei hopeiseen ikään mennessä ole sitä omaa Harleyta löytynyt?
Se kaatuu näkemyseroihin! Kaikki menee niin pitkälle hyvin kunnes tää rupeaa mielitietyn kaulaan laittamaan Puddin-pantaa :(
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Rapsutan koiraa, höpötän miehen kanssa, kohta teen kattilallisen linssikeittoa.
Ja mietin tässä samalla ihan koko tulevaisuutta, maapallon, ihmiskunnan ja itsenikin.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla panee sua.
Mietin mitä tekisin. Istun kotona sohvalla yksin perjantai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan matkalaukkuja. Huomenna reissuun kahdeksi viikoksi. Lomalle jonka olen niiin ansainnut.
Minne päin?
Mikäs sinulla on huonosti. Hiekkaa siellä niin?