Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastumisen tunteesta eroon?

Vierailija
17.01.2020 |

Ja miten aikuinen ihminen voi olla korviaan myöten ihastunut lähes tuntemattomaan ihmiseen?
Ymmärrän, että teinit, mutta aikuinenkin näemmä voi näin lääpällään olla.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa. Ok. No otsikko on sitten vähän harhaanjohtava.

Vierailija
22/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se semmoista... Miksi ihmiset eivät ihastu toisiinsa vaan aina siihen joka ei ihastu takaisin?

Tämä. Ikinä ihastukset ei kohtaa. Nykyään pystyn jo omien tunteiden perusteella kertomaan, ettei miestä kiinnosta. Koska jos mulla on kiinnostus niin miehellä ei ole, näin se menee joka kerta.

Mut niin se menee miehilläkin. Ainahan ne itkee tälläkin palstalla, että kun se nainen ei sitten tuntenutkaan kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keväällä ihastuin tulen palavasti työkaveriin. Sillä tiellä ollaan edelleen. Ajattelen häntä edelleen lähes päivittäin. Hullua, mutta minkäs teet. Mä en oo koskaan ollu mikään ihastuja. Siinä miehessä on vaan jotain. En oo enää edes nuori.

Vierailija
24/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoitat tuolla lähes tuntemattomalla?

Että en tiedä hänestä oikeastaan juuri mitään. Tavattu aikoinaan vuosia sitten silloisella työpaikalla, juteltu muutaman kerran vain. Nyt nähdään harvoin ja lähinnä tervehditään. Pelkään kyllä että hän on varattu, mutta kun en oikein saa sitä mistään selville. Ihan sekoa touhua ja ei olla enää niin nuoriakaan.

Etkö nyt pääse millään edes hetkeksi juttelemaan? Jonkun tekosyyn varjolla?

Vierailija
25/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se semmoista... Miksi ihmiset eivät ihastu toisiinsa vaan aina siihen joka ei ihastu takaisin?

Tämä. Ikinä ihastukset ei kohtaa. Nykyään pystyn jo omien tunteiden perusteella kertomaan, ettei miestä kiinnosta. Koska jos mulla on kiinnostus niin miehellä ei ole, näin se menee joka kerta.

Mut niin se menee miehilläkin. Ainahan ne itkee tälläkin palstalla, että kun se nainen ei sitten tuntenutkaan kemiaa.

Mikähän tässä on. Minulla on yksi ainoa kerta, kun ei ole kohdannut. Olin nuorena todella ihastunut yhteen mieheen, mutta hän ei ollut yhtään kiinnostunut. Luin häntä aivan väärin ja kuvittelin muuta. Muuten olen onnekseni ihastunut aina mieheen, joka on ollut ihastunut minuun. Mutta teen kyllä aina selväksi, että olen ihastunut, toisen ei tarvitse yrittää lukea mitään merkkejä. Muuten en kyllä flirttaile sitten, niin eipähän tule tilanteita, jossa toinen kuvittelisi jotain turhaa. No kerran kyllä olin melkoisen ihastunut työkaveriin, joka oli naimisissa. Mutta se meni ohi, kun päätin, että en tee asialle mitään, enkä ruoki sitä tunnetta. En flirttaillut, en käynyt yhtä aikaa kahvilla/syömässä. Emme ole enää samassa työpaikassa ja ihastuin toiseen, joten olen päässyt tunteesta yli.

Vierailija
26/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Näinpä se mullakin on mennyt. Tosin "vasta" 10v.

Vierailija
27/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että en tiedä hänestä oikeastaan juuri mitään. Tavattu aikoinaan vuosia sitten silloisella työpaikalla, juteltu muutaman kerran vain. Nyt nähdään harvoin ja lähinnä tervehditään. Pelkään kyllä että hän on varattu, mutta kun en oikein saa sitä mistään selville. Ihan sekoa touhua ja ei olla enää niin nuoriakaan.

Tosi hankala päästä juttelemaan ns. luontevasti, mutta joku päivä jossain varmasti tulee hetki että ollaan pysähtyneessä tilassa ja voin ujuttaa pari tiedustelua väliin. Tosin puheeni voi olla hieman tökstöks puuroutunutta, kun sukat pyörii jaloissa. Eihän tätä ihastusta ole vielä kestänyt kuin vuosia, toki välissä oli tilanne että pidin ihastuksen liekin piilossa.

Vierailija
28/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hankala päästä juttelemaan ns. luontevasti, mutta joku päivä jossain varmasti tulee hetki että ollaan pysähtyneessä tilassa ja voin ujuttaa pari tiedustelua väliin. Tosin puheeni voi olla hieman tökstöks puuroutunutta, kun sukat pyörii jaloissa. Eihän tätä ihastusta ole vielä kestänyt kuin vuosia, toki välissä oli tilanne että pidin ihastuksen liekin piilossa.

Ei voi muuta kun toivoa että pääset juttusille. Miten onnistuit pitämään ihastumisen liekin piilossa? Se on aika vaikea ainakin mulle. Kun silloin tällöin näkee ihastuksensa, niin tuntuu, että liekki vaan leimahtaa aina vaan uudestaan ja uudestaan, vaikka yrittää aktiivisesti unohtaa. Yrittää olla katsomatta jne.

Vierailija
29/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muuta kun toivoa että pääset juttusille. Miten onnistuit pitämään ihastumisen liekin piilossa? Se on aika vaikea ainakin mulle. Kun silloin tällöin näkee ihastuksensa, niin tuntuu, että liekki vaan leimahtaa aina vaan uudestaan ja uudestaan, vaikka yrittää aktiivisesti unohtaa. Yrittää olla katsomatta jne.

miksi se tarvitsee pitää piilossa. Älä sitten juttele miehellä, äläkä noteeraa. Miksi et kerro asiasta?

Vierailija
30/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin suhteessa, joten siinä oli hyvä ja pitävä jarru ihastuksiin. Nyt kun olen vapaa niin mikään ei estä paitsi se etten tiedä hänen statustaan.

Vierailija
31/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi se tarvitsee pitää piilossa. Älä sitten juttele miehellä, äläkä noteeraa. Miksi et kerro asiasta?

AP on käsittääkseni mies ja minä, tuon viimeisen kommentin kirjoittaja olen nainen. Kumpaakohan tarkoitit? No minä en kyllä töissä ole edes jutellut ihastukselleni, mutta usein näen. Eli en siis tiedä hänestä mitään. Ja muutenkin, en töissä oikein kehtaisi alkaa julistamaan mitään ihastusta.

Vierailija
32/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on käsittääkseni mies ja minä, tuon viimeisen kommentin kirjoittaja olen nainen. Kumpaakohan tarkoitit? No minä en kyllä töissä ole edes jutellut ihastukselleni, mutta usein näen. Eli en siis tiedä hänestä mitään. Ja muutenkin, en töissä oikein kehtaisi alkaa julistamaan mitään ihastusta.

Sinua tarkoitin. Voihan sen ilmaista tahdikkaastikkin, esim että olet minusta kiinnostava tyyppi ja katsoa mitä sitten tapahtuu.

Vierailija
33/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kanssa tietää.

Olen jo vuoden päivät ollut ihastunut yhteen työpaikan mieheen ja hän minuun. Ja itse olen siis naimisissa joten soimaan itseäni ja tunnen syyllisyyttä.

Yleensä näen miestä lähes päivittäin ja se ruokkii ihastumista. Toisinaan emme näe yhtä tiheään, parikin viikkoa voi olla välissä ja se helpottaa ihastumista pikkuisen. Mutta sitten kun näemme taas niin tunnen olevani hölmö teinityttö.

Eli en osaa ap:ta valitettavasti auttaa. Sanoisin vain että aika auttaa.

Osaat ehkä vastata tähän.

Olen miettinyt, että kuinka häiritsevää on jos varattuun ihastuu joku. Siis sen varatun näkökulmasta? Häiritseekö, onko ahdistavaa jos joku hymyilee normaalisti leveämmin ja puhuu tökstöks kieltä kun ei kieli meinaa taipua jne. Varsinkin jos tämä toinen ei tiedä että olet varattu. -ap

Jos toinen ei nyt ihan elävältä syö, niin ei se mitään haittaa. :) Ainoa kerta jolloin oikeati kärsin ihastumisesta oli sellainen, kun itsekin vähän ihastuin ja olisi kovasti halunnut selvittää kuvion asiallisesti ja säilyttää ystävyyden tähän mieheen. Ihastuminen paistoi hänestä niin selvästi läpi ja hän testaili jatkuvasti onneaan sivulauseissa. Ilmeisesti hän siis heitti pallon minulle, mutta kun tiesin etten aio mitään edistää, niin jouduin tosi kiusalliseen tilanteeseen. Mieluummin tosiaan olisin antanut ystävälliset pakit, mutta jouduin ottamaan ihan kunnolla etäisyyttä että tilanne laantui.

Vierailija
34/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, juttelet ihastuksesi kanssa muutaman kertaan. Lopulta rohkenet pyytämään esim. kaville ja saat pakit. Case closed.

Vierailija
35/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hirveää! Pakko esittää tunnekylmää,täysin ignooraavaa kalapuikkoa ihatsuksen lähellä. Se on aivan liian korkeatasoinen mulle:( pahentanut masennustani ja unettomuuttaanikin tämä epätoivoinen haihatteluni, kun tiedän ettei tämä voisi ikinä olla mitään paitsi päässäni:(

Vierailija
36/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Minä ihastuin mieheen, joka vastasi takaisin. Mitään emme voi tehdä, koska tahoillamme on muita. Ainakaan vielä. Ehkä ihmiset eivät vain ole niin rohkeita, kuin pitäisi. Meilläkin kipinä syttyi ensitapaamisesta ja toinen otti toiseen yhteyden.

Vierailija
37/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihastunut 10v nuorempaan mieheen. Vaihdetaan kuulumisia melkein päivittäin. Tunnen todella voimakasta seksuaalista vetoa häneen. Tällä hetkellä. Kyllästyn yleensä nopeasti "valloituksen" jälkeen. Onko muillakin naisilla vastaavia ongelmia? N38

Vierailija
38/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa, juttelet ihastuksesi kanssa muutaman kertaan. Lopulta rohkenet pyytämään esim. kaville ja saat pakit. Case closed.

Ei ei se ole noin yksinkertaista. - Esimerkiksi kun ihasuksen joutuu (tai saa) nähdä ainakin tällä tietoa vielä hyvän samoissa paikoissa ja ympäristössä, jossa itsekin liikkuu ja elää.. Jos pyydän ihasusani kahville, niin hän saattaa lähteä, niinkuin lähtikin se lähensi meitä mutta ei meistä paria tullut. Ja elämä jatkuu. En varsinaisesi saanut pakkeja. Seuraavalla kerralla hän pyysi kahville jueliin niiä näitä. Taas elämä jatkui. Ja jatkuu yhä. Molemmat olemme tahoillamme sinkkuja.    

Vierailija
39/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan hirveää! Pakko esittää tunnekylmää,täysin ignooraavaa kalapuikkoa ihatsuksen lähellä. Se on aivan liian korkeatasoinen mulle:( pahentanut masennustani ja unettomuuttaanikin tämä epätoivoinen haihatteluni, kun tiedän ettei tämä voisi ikinä olla mitään paitsi päässäni:(

Hän tuskin on kaikkine ominaisuuksiensa kanssa korkeatasoinen. Ehkä hänen ulkoiset ominaisuudet ovat korkeatasoisempia mitä sinulla, mutta arvottaako juuri hän nämä ominaisuudet sinne kärkeen, vai onko siellä jokin muu ominaisuus. Minulla on ollut monia suhteita, ja yleensä he ovat olleet hyvin viehättävän näköisiä naisia. Nyt kun aikaa on kulunut, en pidä ulkoisia ominaisuuksia läheskään niin tärkeänä. Oikeastaan liikunnallisuus on ainoa kriteeri ja sekin siksi että haluan harrastaa kumppanin kanssa. Samat kiinnostuksenkohteet ja yhdessäolon vaivattomuus ja etenkin äly kiilaa kirkkaasti edelle. On minulla ulkonäön suhteenkin kriteerini, mutta niihin menee varmaankin noin puolet naisista. En vain ihan jokaisen ulkonäöstä viehäty tippaakaan, joten siksi. Kaikki kumppanit ei ole kaikille sopivia, vaikka olisi tasot miten tahansa, eikä se ole loukkaus ihmistä itseään kohtaan. M

Vierailija
40/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihastunut 10v nuorempaan mieheen. Vaihdetaan kuulumisia melkein päivittäin. Tunnen todella voimakasta seksuaalista vetoa häneen. Tällä hetkellä. Kyllästyn yleensä nopeasti "valloituksen" jälkeen. Onko muillakin naisilla vastaavia ongelmia? N38

Sinä olet koukussa tuohon valloittamisen tunteeseen, etkä ihmiseen. Päämäräsi on jokun muu kuin itse ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi