Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vaimoni kaltaisia naisia paljon?

Vierailija
17.01.2020 |

Olen naimisissa omasta mielestäni täydellisen naisen kanssa. Seksin saralla hän on kaikkea mitä toivon: erittäin kiimainen, kokeilunhaluinen, saa sarjaorgasmeja, ejakuloi ja suostuu käytännössä kaikkiin toiveisiini. On vain yksi mutta: hän haluaa seksiä vain 1-2 kertaa kuukaudessa eikä muina aikoina ole asiasta käytännössä lainkaan kiinnostunut. Tämä yhdistelmä on koko suhteemme ajan minua kovasti ihmetyttänyt ja ihan vilpittömästi kiinnostaisi tietää, onko tällainen tavallista naisilla? Eli että halutaan harvoin, mutta silloin kun halutaan meno on suorastaan eläimellisen railakasta? Kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut ilmiöstä nimeltä ovulaatio? Tuo selittänee vaimosi käytöksen.

Vierailija
2/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee 5-10 vuotta niin loppuu kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samanlainen kulta-aika, eli 1-2 kertaa kierrossa. Ovulaatioaika on tämä ajankohta tarkalleen. En ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, mikä varmaan on edesauttanut biologista kiertoani ja kiiman tuntua.

Vierailija
4/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä valmis toteuttamaan vastaavasti vaimosi toiveita seksin aikana?

Vierailija
5/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on vaan tarpeiltaan erilaisia, pätee myös seksiin. Moni ystävä on hyvin vähän kiinnostunut ja minä sitten moukuan mieheltä liiankin usein välillä. :D Pitääpi tyytyä omaan seuraan useasti ei siinä muuta..

Vierailija
6/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiimainen vain kerran tai kaksi kuussa? Joo ei, kyllä se oli lähes päivittäistä, nyt on jo ikä tasannut. Onneksi, oli aika tuskaa kun miehet hiipuvat niin äkkiä.

Vierailija
7/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillerit käytössä niin se vie suurimman osan kuukauden haluista

Vierailija
8/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kuulostaa näin naisen korvaan kyllä erittäin oudolta.

Olen kuvitellut, että ns. estottomat ja kiimaiset naiset haluavat usein seksiä, ja tuntuu oudolta ajatukseltakin, että joku seksistä hyvin paljon nauttiva haluaisi sitä vain 1-2krt kuussa!

1-2krt viikossakin on vähän ihmiselle, joka nauttii seksistä paljon.

Itsekään en ole koskaan koskenut hormonaalisiin ehkäisyihin tai käyttänyt muitakaan lääkityksiä, ja minua panettaa käytännössä aina.

Ovulaation aikaan vaan entistä voimakkaammin, mutta perushimo on olemassa aina. Ja itselläni ovulaatioviikko on kokonaisuudessaan hullu, varsinainen ovulaatiohetki on vain sen huippu mutta viikko ennen huippua alkaa superkiima.

Vierailija
9/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse juuri samanlainen nainen ja myös minä olen tätä eriskummallista yhdistelmää kovasti ihmetellyt. Parina päivänä kuusta olen valmis ihan mihin vaan pervoiluihin ja loppuajan kuusta käytännössä haluton. Itsellä ei ole mitään hormonaalisia ehkäisyjä tms.

Vierailija
10/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on aika lailla samanlainen ja miehellähän tuo rehellisesti sanoen on aivan painajaismainen tilanne; tiedät, millaista ilotulitusta se voisi olla, mutta saat sitä niin vähän. Aivan helvetin turhauttavaa välillä... meillä monesti myös vaimo seksin jälkeen sanoo, että tämähän on niin mahtavaa, että pitäs harrastaa useamminkin. Mutta sitten tulee taas muutaman viikon tauko...

Vierailija
11/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kuulostaa näin naisen korvaan kyllä erittäin oudolta.

Olen kuvitellut, että ns. estottomat ja kiimaiset naiset haluavat usein seksiä, ja tuntuu oudolta ajatukseltakin, että joku seksistä hyvin paljon nauttiva haluaisi sitä vain 1-2krt kuussa!

1-2krt viikossakin on vähän ihmiselle, joka nauttii seksistä paljon.

Itsekään en ole koskaan koskenut hormonaalisiin ehkäisyihin tai käyttänyt muitakaan lääkityksiä, ja minua panettaa käytännössä aina.

Ovulaation aikaan vaan entistä voimakkaammin, mutta perushimo on olemassa aina. Ja itselläni ovulaatioviikko on kokonaisuudessaan hullu, varsinainen ovulaatiohetki on vain sen huippu mutta viikko ennen huippua alkaa superkiima.

Sama täällä. Hitto kun mies on ollut koko viikon työmatkalla.

Vierailija
12/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jo sanottu, mutta vaimosi feikkaa yli-innokasta ja nuo sarjaorgasmit. Muuten suhteenne voisi paremmin ja seksiä olisi paljon. Pääsi naimisiin, sai toivomansa elintason ja sopuisan parisuhteen, kohta pari muksua? :) Eakulointia ei sentään voi feikata, jes, yksi oikein. :)

Vierailija
13/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että peli muuttuu, jos toteutat hänen salaisen fantasiansa anaaaliseksistä. Go for it!

Vierailija
14/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eakulointia ei sentään voi feikata, jes, yksi oikein. :)

Voi. Kuset vaan sänkyyn.

Vierailija
15/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin erittäin kiimainen tarkoittaa että on joka päivä kiimanen. Oma muija on tällänen.<3Se että haluaa 1-2krt kuukaudessa ei tee erittäin kiimaiseksi. Se on itseasiassa aika surullista

Vierailija
16/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jo sanottu, mutta vaimosi feikkaa yli-innokasta ja nuo sarjaorgasmit. Muuten suhteenne voisi paremmin ja seksiä olisi paljon. Pääsi naimisiin, sai toivomansa elintason ja sopuisan parisuhteen, kohta pari muksua? :) Eakulointia ei sentään voi feikata, jes, yksi oikein. :)

Koska sä et osaa tai sun kumppaniltakaan ei onnistu, niin se on feikkaamista kaikilla muillakin?

Vierailija
17/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vaimolla myös aina on ja off. Onneksi haluaa vieläkin kerran viikossa seksiä. Seksiä halutessa syttyy aika nopeasti ja mielellään puristelee pusseja ja kalun kovaa köliä. Muina päivinä ei halua nähdäkään kalua ja jo meikäläisen pussien asettelu häiritsee.

Reilu 20v sitten häneltä meinasi mennä halut kun koki jatkua kiehnäämisen ja vonkaamisen seksiin pakottamisena. Silloin sovittiin, että mennään hänen ehdoilla, eikä tartte välittää vaikka kaluni keulisi. Seksihalut lisääntyi useampaan kertaan viikossa ja vasta nyt ovat harvenneet. Mutta aina sama juttu, tuntuu melkein laskelmoivan milloin harrastetaan, muina päivinä täysin off-tilassa.

Voi olla, että sopii itselkekin paremmin tai ties vaikka toinen tuntee mut paremmin. Hyvin koulutettu ainakin kun viikon lopussa mua panettaa jo niin pirusti. Käyttää tätä varmaan hyväksi.

Vierailija
18/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sä et osaa tai sun kumppaniltakaan ei onnistu, niin se on feikkaamista kaikilla muillakin?

Ei, osaan kyllä ja minulla on kumppani. Joka päivä en jaksa monta orgasmia, mutta koska nautin seksistä niin jaksan sitä kyllä lähes päivittäin, toisin kuin ap:n vaimoke. Tällä palstalla on todella paljon miehiä, joiden vaimoja ei kiinnosta seksi vaikka ovat aina olleet multiorgasmeja. Tilastollisesti suurinosa näistä vaimoista feikkaa koska jopa 10 % naisista feikkaa kaikki orgasminsa miehen kanssa. Joten muutaman ainakin jos ei kaikkia. Tässä ei ole kyse siitä, etten itse tietäisi, että on olemassa hyvää seksiä. Tiedän, että on ja silloin halut eivät jää nollaan. Tilastollisesti on erittäin suuri todennäköisyys, että ap on jonkin verran feikkaavan naisen kanssa kuten myös moni muu aina multiorgastisen naisen kanssa paneskellut tällä palstalla. Se näytteleminen muuttuu vaan pidemmän päälle vaivaannuttavaksi ja kynnys toivoa oikeasti tyydyttävää seksiä kasvaa kun pitäisi kertoa, ettei aiempi taivaallinen seksi ole toiminut tai ollut niin taivaallista. Sitä jaksaa harrastaa sitten kerran kuussa jos sitäkään, jotta mies pysyy.

Vierailija
19/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan 99,99% todennäköisyydellä vaimon teeskentelevän ja viitsivän siksikin ryhtyä siihen vain harvakseltaan. Tekee sen, jotta ap ei pettäisi tai eroaisi, vaikka itseään ei kiinnosta yhtään. Kaikki viittaa siihen. Multiorgasmit ovat äärimmäisen harvinaisia, hurjalta näyttävä nauttiminen on tottakai todella teeskenneltyä ja sekin viittaa oman kiinnostuksen puutteeseen, että "suostuu kaikkeen", eli ei oikeasti omia toiveita vaan hoitaa tylsän velvollisuuden pois alta pelkästään toisen mieliksi.

Vierailija
20/21 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan samanlainen kulta-aika, eli 1-2 kertaa kierrossa. Ovulaatioaika on tämä ajankohta tarkalleen. En ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, mikä varmaan on edesauttanut biologista kiertoani ja kiiman tuntua.

näin varmaa muillakin mut kyllä tosi mies tekee aloitteita monta x viikossa vaikka rukkasta tuleekin joka toisel kerral. tousille naisille on tärkeetä vain miehen aloite:(