Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirpputorin hintalaput ?

Pettynyt asiakas.
17.01.2020 |

Olin kirpputorilla myymässä ja ihmettelin lappujen hintaa 0,80 senttiä arkki, jossa 33 tarraa. Näitä tarroja ainakin meillä meni 5 arkkia eli, 4 €. Nettiä selaillessani huomasin kirpputori tarroja myydään verkkokaupassa alle 5 € 100 kpl. eli ostavat sisään 0,05 € ja myyvät 0,80 senttiä. eli 1000 tarrasta voittoa. 750 €. Kohtuus pitäisi tässäkin olla, oletteko törmänneet tai ajatelleet tätä, meitä viedään kuin pässiä perässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen hintalaput ihan itse.

Vierailija
2/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap sinäkin itse ja säästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostuskin maksaa. Mustavalkotulostus kirjastossa 20 snt, tiedä häntä kuinka tarkalle ovat laskeneet hinnan ja kulut.

Vierailija
4/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, epäreilua ja kusetusta. Otettaisiin maksu vaan siitä ydinpalvelusta, josta on kyse ja muu on vain extrapalvelua.

Vierailija
5/6 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uusimalla torilla, saa ostaa hintalaput mistä haluaa ja tulostaa kotona, tosi hyvä systeemi ja helppo kassan lukea viivakoodista kaikki ja ymmärtää hinnan oikein , käsin kirjoittaessa aina tulkintakysymyksiä. 

Onneksi torit kehittyy ja uutuutena oli noi pahviset hintalaput, tosi kätevä ja ei tarvinnut liimailla tarraa aluspahville. 

Vierailija
6/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti missä voi noin uudella tavalla hinnoitella,  Inhoan tarroja , pilaa vaatteet ja ei myyvä, löysin netistä verkokaupan josta saa tilattua kyseisiä lapuja,  mutta saako kotona tulostettua ne viivakoodit noihin pahvisiin hintalapuihin. 

Anu S