Miksei Life of Silja ole koskaan hakenut minnekkään miss Helsinki tms kisoihin? Voittaisi heti
https://www.instagram.com/p/B7WaWpVASp_/?hl=fi
Katsokaa nyt. Ihan järjettömän upea.
Kommentit (37)
Kyllä tuohon setämies tarpeensa tekis, njam
Kyllähän ne somessa omilla kanavilla hyviltä näyttää kun itse saa muokata kuvat mieleisekseen :)
Nääh ei ole oikein makuuni, vaikka toki on objektiivisesti hyvännäköinen.
Mielestäni hyväkuntoinen naapurintyttö, joka on fiksannut kaiken itsessään priimakuntoon ja keikistelee kuvissa sitten. Ei jotenkin mulle nappaa vain. Tykkään jollain tavalla omaperäisemmistä tyypeistä ja mielenkiintoisemmista kasvoista jne. Hän on keinotekoisuudessaan ikäänkuin joku androidi/robotti ym.
Suurin osa Siljan kuvista on sellaisia "nauran-viehkeästi-salaatilleni"-tyylisiä. Koko blogi näyttää mainokselta ja Silja kyborgilta. Nätti on ja joskus aikoinaan muistan kirjoitelleen muustakin kuin yhteistöistä? Kovin on muoviseksi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hyväkuntoinen naapurintyttö, joka on fiksannut kaiken itsessään priimakuntoon ja keikistelee kuvissa sitten. Ei jotenkin mulle nappaa vain. Tykkään jollain tavalla omaperäisemmistä tyypeistä ja mielenkiintoisemmista kasvoista jne. Hän on keinotekoisuudessaan ikäänkuin joku androidi/robotti ym.
Hahha just kirjoitin kommenttiin 26 että näyttää kyborgilta :D
Eikö hän asunut hetki sitten Porvoossa?!?
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän asunut hetki sitten Porvoossa?!?
Asui kihlattunsa kanssa, erotessa palasi stadiin.
En tiedä minkä näköinen luonnossa kun kuvat näkyy olevan käsiteltyjä.
Ensivaikutelma että peruslissu, lukiossa noita joka toinen ilman omaa persoonaa.
Tietääkseni Silja ei ole kyllä ottanut kuin huulitäytettä, että se siitä feikkiydestä. Oli siinä Ex On The Beach -ohjelmassa ja näytti siinä kyllä samalta, ei mitenkään hirveemmin muokkaa itseään kuviin. Opiskelee lähihoitajaksi. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi voittaa Miss Helsinki kisan? Mitä hienoa se muka toisi elämään?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni Silja ei ole kyllä ottanut kuin huulitäytettä, että se siitä feikkiydestä. Oli siinä Ex On The Beach -ohjelmassa ja näytti siinä kyllä samalta, ei mitenkään hirveemmin muokkaa itseään kuviin. Opiskelee lähihoitajaksi. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi voittaa Miss Helsinki kisan? Mitä hienoa se muka toisi elämään?
No ei kyllä ollut telkkarissa saman näköinen kuin omissa kuvissaan. Ja nätti on joka tapauksessa, mutta kuvat vaan näyttää överifeikeiltä. On photari laulanut satavarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahha just kirjoitin kommenttiin 26 että näyttää kyborgilta :D
Haha, samat. Luin kans kommenttisi juuri. 😀👍
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Siljan kuvista on sellaisia "nauran-viehkeästi-salaatilleni"-tyylisiä. Koko blogi näyttää mainokselta ja Silja kyborgilta. Nätti on ja joskus aikoinaan muistan kirjoitelleen muustakin kuin yhteistöistä? Kovin on muoviseksi mennyt.
Tämä! 😂 oon monesti miettinyt et mikä tuo sen hauskasalaatti nauru on, teennäisen näköistä..
Silja OLI todella kaunis, kunnes otti täytettä huuliinsa. Nyt kiinnitän aina vain niihin huomiota. Negatiivisella tavalla.
Toivottavasti Silja sais käytyä lähihoitajakoulun loppuun eikä luovuttais aikaisten herätysten ja raskaiden harkkajaksojen takia. Hänenä olisin kuitenki käyny sen lukion loppuun ja opiskellut jonkun kivan AMK-tutkinnon kaupalliselta alalta. Vaikeaa nähdä Siljan viihtyvän raskaassa hoitotyössä.
Miss Helsinki kisoissa voitetaan vain suhteilla. Ulkonäöllä ei ole väliä.