Kysymys mieheille. Haluaisitko 60-luvun Elina Salon vai Pirkko Mannolan?
Kumman kanssa haluaisit olla seurusteluystävä? Toki naisetkin saavat vastata. Perustele myös.
Kommentit (7)
En rupea puhumaan kummankaan älykkyydestä kun en kumpaakaan tunne. Mutta hyvin valittu kaksi erityyppistä kaunista naista. Pirkko teki uraa myös Saksassa ja lauloi iskelmiä. Elina on ehtinyt myös Kaurismäki-leffoihin ja pikku Myyksi. Katson heitä naisen näkökulmasta ja valitsin Elinan mutta pidän kummastakin.
Minä olisin valinnut aiemmin Elinan kaikilla kriteereillä. Todella kaunis nainen alle 20 vuotiaana ja edelleen yli 80 -vuotiaana. Olen aina ihaillut ja Komisario Palmu -elokuvista tulee heti mieleen pikku Myy.
Toisaalta - nyt olen huomannut, että Pirkko on toisella tapaa seksikäs. Sellainen kiva jatsityttö. Alkuperäinen kysymys oli molemmista siis 20 -vuotiaina. Taidan sittenkin pitkin hampain valita Pirkon. Anteeksi.
Kiva, että naiset ovat ottaneet kantaa tähän hyväntahtoiseen kyselyyn. Lisää.
Ap
Mä naisena valitsen pirkon! Superkaunis!
Minä olisin valinnut aiemmin Elinan kaikilla kriteereillä. Todella kaunis nainen alle 20 vuotiaana ja edelleen yli 80 -vuotiaana. Olen aina ihaillut ja Komisario Palmu -elokuvista tulee heti mieleen pikku Myy.
Toisaalta - nyt olen huomannut, että Pirkko on toisella tapaa seksikäs. Sellainen kiva jatsityttö. Alkuperäinen kysymys oli molemmista siis 20 -vuotiaina. Taidan sittenkin pitkin hampain valita Pirkon. Anteeksi.
Kiva, että naiset ovat ottaneet kantaa tähän hyväntahtoiseen kyselyyn. Lisää.
Ap
Elina Salossa on edelleen yli 80 -vuotiaana sellaista jännää tyttömäistä kauneutta mikä on harvinaista. Toinen vastaava namu on Anuliisa Uotila. Molemmilla on kiva naisellinen aänikin.
Älykkö vs. Kaakattava kananen.
Pirkko mannolaa ei kestä Pirukaan kuunnella, kyseiset kovaääniset naistyypit puistattavat. Elina Salo on paitsi kaunis vanhanakin ilman plastiikkakirurgeja ja meikkikerrosta, myös älyllinen, sielukas ja syvällinen persoona, kielitaitoinen, hänen kanssaan ei varmaan aika tulisi pitkäksi, tämän toisen kanssa ei olisi mitään puhuttavaa. Mannolan oikeaa ulkonäköä ei edes tunnista maalien alta, mutta ei se nyt tätä tilannetta muutenkaan pelastaisi. Intiimisti ei kiinnosta kumpikaan.
N