Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö huiveja pukeutumisessa?

Vierailija
17.01.2020 |

Siis sellaisia ohuita kangashuiveja?ostin h&m:ltä ja mietin kehtaanko pitää. On siis jotain satiinia. Imitoi kalliimpia huiveja. Mutta ei itselläni ole varaa nyt laittaa aitoihin montaa euroa. Miten tuollaista pitäisi? Vinkkejä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan viitisenkymmentä huivia. Tykkään ostaa niitä matkoilta ja pidän niitä kyllä päivittäin, tuota valikoimaa kun on :). Piristää usein asua kuin asua. Olen opetellut erilaisia sitomistapoja, joten ei tunnu tylsältä ikinä.

Vierailija
22/38 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen huivin kanssa peilaillut ja ei huono. Täytyy vaan totutella käyttämään. Mitä sellainen isompi aito silkkihuivi maksaa jos innostun? 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

känkkäränkkä kirjoitti:

Käytän, silloin tällöin. Huiveilla on helppo saada asuun vähän piristystä, jos muuten tuntee itsensää harmaahiireksi. Opettelin aikoinaan sitomaan huiveja monella eri tyylillä, vaihtelu virkistää. Ystävätär oli silloin lentoemäntänä ja siltä sain hyviä vinkkejä.

Löytyisikö jokin nettitutorial aiheesta?

Olen joutumassa sädehoitoon ja en halua peruukkia vaan mieluummin kirpparilta kivoja huiveja päähän jne.

Vierailija
24/38 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen huivin kanssa peilaillut ja ei huono. Täytyy vaan totutella käyttämään. Mitä sellainen isompi aito silkkihuivi maksaa jos innostun? 

Ap

EBayn käytettyjen vaatteiden huutokaupasta saat hyvinkin edullisesti. Kympillä postituskuluineen ja aitoa silkkiä.

Vierailija
25/38 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olen kuullut että jotkut käyttävät mustia lakanoita jossa silmänreiät.

Vierailija
26/38 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta olen kuullut että jotkut käyttävät mustia lakanoita jossa silmänreiät.

No hyvä kun valistit siitä, mutta oliko sun ihan  pakko siltikään tulla tähän ketjuun ?

Vierailija
27/38 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

EBayn käytettyjen vaatteiden huutokaupasta saat hyvinkin edullisesti. Kympillä postituskuluineen ja aitoa silkkiä.[/quote

Onko laittaa linkkiä tai hakusanoja?

Ap

Vierailija
28/38 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/38 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, kun muutenkin on aina kuuma.

Ot, mutta en käsitä näitä torkkupeittoja kaulassa 🙄

https://d5chiarj48dz4.cloudfront.net/wp-content/uploads/2016/10/dscf476…

Vierailija
30/38 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huivit - ei ne ainakaan kaulaa ole lämmittämässä monilla naisilla, koska ne on laitettu silleen, että ne ovat alempana, eivätkä kaulaa vasten.

t. pitkähkö-kaulainen mies, joka jäätyisi talvella ilman huivia kaulan ympärillä, koska kaulasta haihtuu lämpöä niin paljon

Vierailija
31/38 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi miehellä - NOT! Tämä ukkeli on lähtenyt kiireessä jonkun pikapanon luota ja erehtynyt luulemaan päiväpeittoa kaulahuiviksi.

https://media.gq.com/photos/55fc7b0fc5022b32114fe656/master/w_1200,h_20…

Vierailija
32/38 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huivi miehellä - NOT! Tämä ukkeli on lähtenyt kiireessä jonkun pikapanon luota ja erehtynyt luulemaan päiväpeittoa kaulahuiviksi.

Typerän näköistä.

Vierailija
33/38 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku huivi asusteena joka päivä. Löytyy parikymmentä Marja Kurjen silkkihuivia, villahuiveja, Guessin huiveja, Espritin huiveja, anonyymeja huiveja ja Burberryn huivi, vaikka kuinka. Ylipäätään aina, kun ostan uuden takin, ostan siihen myös sointuvan huivin.

En ole koruihmisiä, huivi on minulla asustamassa kokonaisuuden, eri tavoin aseteltuna.

Olen kait huivi-ikäinen 55, mutta ole käyttänyt niitä varmaan kolmikymppisestä

Vierailija
34/38 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaulaliinana silloin kun ilmat vaatii. Muuten en. En ole koskaan tykännyt huivista asusteena. Tuulisella ilmalla voisi myös pitää hiusten suojana mutta en halua samaistua erääseen kansanosaan. Aikaisemmin niitä pidettiin mutta ei enää.

Vierailija
35/38 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerän näköistä.

Tuskinpa kuuluu tuonkaan veikon arkipukeutumiseen, eli eiköhän ole vain joku muotilehtikuva, josta hän on saanut kuvauspalkkion .

Kaulahuivin Suomessa elävä ihminen joka tapauksessa kyllä  talvikuukausina ulkoillessaan ja ihan sukupuolesta riippumatta.

Mitä taas muihin huiveihin tulee, niin ihan yhtä suuri oikeus miehellä on käyttää aina halutessaan niitäkin .

Ihan yhtä suuri oikeus, kuin naisella on käyttää housuja (ja on ollut jo pitkään) ja kukapa länsimainen  nainen nyt kuuntelisi kenenkään miehen esttämiä paheksuntoja, ehtoja, suosituksi tai määräyksiä pukeutumselleen (kielloista nyt puhumattakaan ) ja tasa-arvon aikaa kun nykyisin elämme, niin sama pätee tietysti myös päinvastoin, eli siis toisinpäin. . 

Vierailija
36/38 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän huiveja päivittäin. Silkkihuiveja kaulassa, hiuksissa tai kiedon huivin käsilaukun ympärille asukokonaisuudesta riippuen. Ehdottomasti kehtaa käyttää! Tyyli on naisellinen. :)

Vierailija
37/38 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän päivittäin. Hiljattain löysin hyvän valikoiman tuubihuivikauppa.vilkas.shop

Vierailija
38/38 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös huivi ole tätiyden merkki?