Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko persu mennä Lidliin?

Vierailija
17.01.2020 |

Jos persu ajattelee isänmaallisesti
ja kannattaa suomalaista hyvinvointivaltiota, niin hän ostaa suomalaisesta kaupasta suomalaisia tuotteita.
Mutta aika moni persu kannattaa hyvinvointivaltion alasajoa ja antaa rahansa saksalaisille.
Jos ostaa suomalaisten omistamasta kaupasta niin liikevoitot jäävät Suomen valtion verotettavaksi.
Minä olen velkaa valtiolle ilmaisesta koulutuksesta ja terveydenhoidosta ym. En itse pysty maksamaan isoja veroja mutta yritän tukea niitä jotka maksavat eli kotimaisia kauppoja. Miten te ajattelette?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä käyn, vihervassariksi naamioituneena.

Minä kokeilin tuota kerran ja epäilivät että aion varastaa liimaa tai kaljaa.

Vierailija
22/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin viihtyy, koska siellä paljon huivipäisiä ihmisiä. Ainakin meidän Lidlissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä politiikalla on kaupassa käynnin kanssa. Käyn Lidlissä ja Prismassa, kyllä se on raha joka ratkaisee. Pieniä liikkeitä boikotoin, ostan edullisesti. Aivan sama minne maksavat veronsa.

Aivan sama, minne maksavat veronsa??? Oho. No onko aivan sama, onko koulut ilmaisia vai onko kouluissa niin korkeat lukukausimaksut ettei köyhillä ole varaa laittaa lapsia kouluun saatikka hammaslääkäriin? Ne kaikki maksetaan verovaroin.

Vierailija
24/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Mika niikko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi