Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matti Nykäsen pia leski ei saanut kutsua urheilugaalan

Vierailija
17.01.2020 |

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se WT siellä tekis? Äiti on aina äiti kuitenkin.

Vierailija
2/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Piia on surussa rypevä ja käyttää liikaa alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se WT siellä tekis? Äiti on aina äiti kuitenkin.

Niinpä. Äidit ei vaihdu joka kolmas vuosi kuten vaimot.

Vierailija
4/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miksi ei Matin poika ?

Tai eka vaimo?

Tai toka?

Tai jompikumpi tytöistä?

Eihän pia edes elänyt Matin urheilu-uraa

Vierailija
5/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia varmaan myisi sen pystin. Vienolla se pysyy tallessa. Hieno äiti oli Nykäsellä.

Vierailija
6/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi pitänyt? Äiti on oikea henkilö, tai sitten joku Matin lapsista, niistä joihin on pitänyt yhteyttä tai jotka pitäneet Mattiin. Äidin kautta se jää sukuun tai sitten menee johonkin museoon. Varmaan museo olisi lopullinen oikea paikka. 

Vierailija
7/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei se seiskan luottotoimittaja ollut gaalassa? Hän oli kuitenkin Matin paras ystävä.

Vierailija
8/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko urheilugaalan liikuttavin hetki oli tuo Matti Nykäsen muistaminen kokonaisuudessaan.😢

Vierailija
9/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisin outona, jos edesmennyt mieheni palkittaisiin tällaisessa gaalassa ja tilaisuuteen olisi kutsuttu hänen äitinsä eikä minua ollenkaan! Ja luulen, että aika moni leski ajattelisi vastaavassa tilanteessa aivan samalla tavalla.

Vierailija
10/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin totta mitä Pia sanoi.

Nyt kun Matti on kuollut niin pääsi Hall of Fameen. Ei päässyt Matti itse nauttimaan tilanteesta. Todella surullista.

Vierailija
11/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan oikea päätös. Matti ei Pian aikana ainakaan raitistunut ja elämä jäi tuhoisten elintapojen vuoksi lyhyeksi. Pia oli puolisona vain 'yksi monista', ei sen kummempaa.

Vierailija
12/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisin outona, jos edesmennyt mieheni palkittaisiin tällaisessa gaalassa ja tilaisuuteen olisi kutsuttu hänen äitinsä eikä minua ollenkaan! Ja luulen, että aika moni leski ajattelisi vastaavassa tilanteessa aivan samalla tavalla.

Samoin minä. Oma edesmennyt mieheni sai palkinnon paikalliselta seuralta kuolemansa jälkeen ja minä olin sen leskenä vastaanottamassa, ei kahdeksankymppinen äiti joka ei edes tiedä ko seurasta ja urheilusta juuri mitään.

Vierailija
13/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkuvien viinapöytien ääressä alkkiksella on vain yksi vaihtoehto.

Vierailija
14/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös samaa, että nyt vasta kuoleman jälkeen sai tämän tunnustyksen. Toisaalta, kukapa äkillistä kuolemaa olisi voinut ennustaa..

Vierailija
15/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi kutsuttu kun äitikin elää vielä? Viimeisellä vaimollahan ei ole mitään tekemistä Matin urheilu-uran kanssa.

Vierailija
16/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä Piia on rasittava ulisia, jonka pitäisi vain ns. ottaa itseään niskasta kiinni.

MUTTA

että ei edes kutsuttu ko. gaalaan? 😳 ja äiti hakee palkinnon koska hänet on kutsuttu?

Mitä *****a? 🤔

Vierailija
17/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä Piia on rasittava ulisia, jonka pitäisi vain ns. ottaa itseään niskasta kiinni.

MUTTA

että ei edes kutsuttu ko. gaalaan? 😳 ja äiti hakee palkinnon koska hänet on kutsuttu?

Mitä *****a? 🤔

Jaa, selvisi. Nykäsen äiti on toivonut ketkä pyydetään paikalle ja ketkä ei..

Vierailija
18/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös samaa, että nyt vasta kuoleman jälkeen sai tämän tunnustyksen. Toisaalta, kukapa äkillistä kuolemaa olisi voinut ennustaa..

Matti sai 2013 urheilugaalassa elämäntyöpalkinnon, joten kyllä sitä tunnustusta tuli jo eläessäkin.

Vierailija
19/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta Nykäsen vaimo voi olla kuin WT? Siitä huolimatta urheilugaala vajosi nyt paaaaljon alemmas. Leski alkoi suhteeseen henkilön kanssa, joka ei tunnetustakaan ollut mikään ihannemies ja pysyi siinä loppuun asti. Elämänkumppanin surua pitää kunnioittaa, vaikka hän olisi miten mäntti.

Urheilugaala, olet wt-tapahtuma. Älä suotta pyydä anteeksi tai pahoittele, ei kukaan sitä enää edes odota.

Vierailija
20/106 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin oikea päätös.

Ikävää ja todella typerää tuoda itsensä jatkuvasti esiin, pitäisi jo ymmärtää vetäytyä pois julkisuudesta.

Kunnioittaisi edes Matin äitiä, hänellä tämä oli varmasti onnen hetki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan