Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samu Haber & huumeet

Vierailija
16.01.2020 |

Noniin, noloa toimintaa.
Mikä järki käyttää niitä, pidin Samua järkityyppinä mutta ei.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes jaksanut lukea siitä "uutisesta" kuin otsikon. Muusikko on vetänyt joskus jotain kamaa. Hitsi mikä yllätys. Seuraavaksi varmaan uutisoidaan, että se on joskus ollut kännissä tai n ussinut bändäriä.

nisti mikä nisti.

Jos sitä ei häpeä, miksi piilotella asiaa ja väittää jotain muuta?

Vierailija
22/54 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu on niin herttaisen näköinen pörrötukkineen etten usko mitään käyttäneen. Oikein sellainen äidin mussu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mikään kertakokeilija mutta hänen asemassaan ei ole toki mitään järkeä puhua nyt totta. Kunhan myöntää sen mikä pakollista (kerran vaan kokeilin).

Vierailija
24/54 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain käyttöjuttua ehkä ostoa kun tuossa on nuo isot miljonääritekijät mukana, muusikot on tärkeitä huumekaupalle nuorison mainoskanavana ,samoin kuin Silsa humppaväen idollina piripäät oli tangomarkkinoilla jo vuosia sitten. Kokaiini on tullut suomen markkinoille ja on aika halpaakin ,käyttäjät sanoo ruotsin hinnoissa. Huumeiden käytön vapautta on ajanut poliisiministeri (sisämin) silloin hinnat laskisi vielä ehkä ,mutta kilpailu kiristyisi jengit voisi alkaa ammuskella meilläkin enempi. Tuossa isossa jutussa missä mallit pyörii ja julkismiljonäärit tuskin mitään vankeuksia juurikaan tulee ei suomessa miljonäärin tarvitse vankilassa olla. Uskon tässä vähän melutaan sitten sovitaan ja kauppa jatkuu entisten tekijöiden voimin jos saadaan kovempi ja väkivaltaisempi esm .gampian ja albanian mafia pidettyä pois , hyvä valvottu huumekauppa oikeilla järjestöillä tekee tukijoistaankin varakkaita, näin seon maailmalla .Silloin kun huumepoliisin aarnio lähti jakelua monopolisoimaan väärien kamujen kanssa käry kävi. Markkina on iso ja vauras suomessa julkut vetää aineita kaikkialla ruotsissa politikot varmaan pian meilläkin kokkelissa voi olla kivaakin ,itse en lähtisi nuorena meni tuttuja tuohon. Selvästi tässä kuitenkin möhlittiin jotain pahasti . 

Vierailija
25/54 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raukean rauhallinen esiintyyminen julkisuudessa, aina silmät kuin puolivaloilla. Jos tuohon nakkiin liittyy, niin tuskin mikään satunnainen käyttö.

Ennen näitä pidätyksiä S:llä oli yhdessä vaiheessa tuollainen raukea katse kaikissa kuvissa, hyvä kun jaksoi pitää silmiään auki. Eipähän tarvinnut lähteä kadulle ostelemaan kamaa kun kotona oli nurkat täynnä.

Kyllä, saman huomattu. Ja av:lla oli ketjuja missä puhuttiin kuinka yksinäiselle s näyttää, mutta luultavasti oli a_ineissa.

Vierailija
26/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Die Weisswangengans :)

Vierailija
27/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes jaksanut lukea siitä "uutisesta" kuin otsikon. Muusikko on vetänyt joskus jotain kamaa. Hitsi mikä yllätys. Seuraavaksi varmaan uutisoidaan, että se on joskus ollut kännissä tai n ussinut bändäriä.

nisti mikä nisti.

Ei jokainen alkoholia käyttävä ole alkoholisti, eikä jokainen huumeita käyttävä ole nisti. Ei ehkä kannattaisi käyttää sanoja, joiden merkitystä ei ymmärrä.

Vierailija
28/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nisti mikä nisti.

Ei jokainen alkoholia käyttävä ole alkoholisti, eikä jokainen huumeita käyttävä ole nisti. Ei ehkä kannattaisi käyttää sanoja, joiden merkitystä ei ymmärrä.

Ei niin. Vain heroinisti on nisti. Siitä se nisti tuleekin.

Kokkelisti on kokkelisti.

Vierailija
29/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen poppimusa kuulostaakin siltä että se on tehty ihan pöllyissä 😲

ai miten niin ?

Jäätiköt sulaa mun colaan yeah

Jäätiköt sulaa mun colaan ye ye

Jäätiköt sulaa

Mun colaan ye ye 

Vierailija
30/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän tuon. Ei kai tuon ikäinen heppu jaksa muuten heilua.

Vierailija
31/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydänsydänsydänsydän *poks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen poppimusa kuulostaakin siltä että se on tehty ihan pöllyissä 😲

ai miten niin ?

Jäätiköt sulaa mun colaan ye ye

Jäätiköt sulaa

Mun colaan ye ye 

Jäätiköt:D

Vierailija
32/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholia juo päivittäin, tulee ennenpitkää alkoholistiksi!

Tottumus on toinen luonne.

Vierailija
33/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te oikeasti luulette että se jäi kiinni pilvestä ja syyttäjä vaivautuu viemään käräjille samalla kuin jonkun Naccin? Nyt valot päälle...

Vierailija
34/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

samu käyttää pilvipalveluja

Vierailija
35/54 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesalalta sydän Samun huumetunnustukselle, mutta persujen täytys pitää turpansa kiinni.

Vierailija
36/54 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys pelle koko äijä.Keski-ikäinen narkkari ja yrittää lapsellisella hiuspehkolla peittää alkavaa kaljua

Vierailija
37/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kesän jäähyväiskeikka pitäisi perua. Kyllähän Siltsunkin keikkoja peruttiin, kun huumevyyhti paljastui. En usko sekunttiakaan, että oli Haberin eka kerta. Kuka nyt Nacci-porukalta ostaisi ja suoraan kokkelia, jos ihan vain "kokeili", kuten väittää. 

Vierailija
38/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kesän jäähyväiskeikka pitäisi perua. Kyllähän Siltsunkin keikkoja peruttiin, kun huumevyyhti paljastui. En usko sekunttiakaan, että oli Haberin eka kerta. Kuka nyt Nacci-porukalta ostaisi ja suoraan kokkelia, jos ihan vain "kokeili", kuten väittää. 

Ei nämä ole mitään festari- tai lavatanssikeikkoja, joissa tapahtumajärjestäjällä olisi tarve suojella mainettaan. Niitä ei ole tilattu siis minnekään keikalle.

Vierailija
39/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis te oikeasti luulette että se jäi kiinni pilvestä ja syyttäjä vaivautuu viemään käräjille samalla kuin jonkun Naccin? Nyt valot päälle...

Siltä se näyttää ainakin esitettyjen todisteiden perusteella. Haaberin aineidenkäytöstä en tiedä mitään mutta sitä sietäisi haaberin miettiä vakavasti ihan itse.

Ei noi aineet ole pelkkää huvittelua ja jos käyttöä jatketaan koska "mä voin lopettaa koska haluan mutten nyt viitsi" niin silloin siinä on mukana itsepetos. Noilla aineilla tuppaa pidemmänpäälle menemään kaikki. Ihan siis kaikki. 

Vierailija
40/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu aikoi keskittyä managerihommiin enempi jatkossa, kun SA on laitettu purkkiin. Harmi vaan, että Samu on nyt enempi haitta jokaiselle manageriyhtiön artistin maineelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä