En uskalla deittailla koska en halua seksiä ja se on luultavasti monelle ongelma
Kiusallista vaan heti heittää se pöytään, haluaisi mielummin tutustua rauhassa mutta jotenkin pelottaa että johtaa toista harhaan tms kun suurin osa ihmisistä kai seksiä haluaa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin takia elän parisuhteessa. Kaverit on erikseen.
Säälin kumppaniasi.
Outo ihminen. MIksi olla ylipäänsä parisuhteessa, jos ei saadakseen säännöllistä ja turvallista seksiä? Mihinkään muuhun ei jotain asuinkumppania tarvi. Paljon helpompi elää yksikseen. Ja olen nainen.
Keksin aika montakin muuta syytä kuin seksin sille, miksi minä olen parisuhteessa. Toivottavasti olet kertonut myös kumppanillesi, että olet hänen kanssaan parisuhteessa vain saadaksesi seksiä.
No eiköhän se nyt ole kummallekin selvää, että toinen ei ihmisenä kiinnosta. Emme me seksin ulkopuolella ole tekemisissä keskenämme, muuta kuin lasten asioitten sopimisessa. Ja eiköhän se ole kummallekin ihan yhtä ok. Emme noin ylipäänsä välitä ihmisistä.
Ajattelin itsekin, että tuollaisesta voisi tulla ongelma, mutta sitten ajattelin, ettei seksi voi olla niin iso juttu ja on ihan normaalia elää seksittömässä suhteessa. Kommenteista päätellen olin väärässä.
Tiedän ap tuon tunteen. Minäkään en halua nalkutusta ja olen siksi lopettanut deittailun kokonaan.
No hyi, en ikinä suostuisi asumaan yhdenkään naisen kanssa saman katon alla. Kuitenkin nalkuttaisi siitä etten koskaan tee mitään kotitöitä ja valittaisi jos en halua kuunnella hänen jorinoitaan ja vetäisi heti herneen nenään, jos vaikka läimäyttäisin häntä. Mies kestää kaiken ja tekee valittamatta kaikki kotityöt, kunhan saa seksiä.