Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla deittailla koska en halua seksiä ja se on luultavasti monelle ongelma

Vierailija
16.01.2020 |

Kiusallista vaan heti heittää se pöytään, haluaisi mielummin tutustua rauhassa mutta jotenkin pelottaa että johtaa toista harhaan tms kun suurin osa ihmisistä kai seksiä haluaa.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sitten ylipäänsä deittailisit jos et halua seksiä? Eikös se kumppani juuri seksin takia hankita? Hanki kavereita...

Toivottavasti et saa koskaan naista. Ikinä. Hyi saatana mikä kassientyhjentäjäjuntti. Narsistinen porsas.

Ja sinut sai uskomaan, että ed. kommenin takana oli mies, koska....niin naisethan eivät seksistä välitä,ainakaan turvallisessa parisuhteessa vai?  

Ei hän väittänyt sen kirjoittajan olevan mies.

Vierailija
42/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikee tilanne, koska miehet suostuu parisuhteeseen saadakseen seksiä ja naiset suostuvat seksiin saadakseen parisuhteen.

Ei enää tällä vuosituhannella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalit tai muusta syystä seksitöntä suhdetta hakevat ovat kuitenkin niin pieni vähemmistö, että aika hakuammuntaa on perinteisiltä deittisivustoilta ym. löytää samanhenkinen tyyppi, jonka kanssa vielä muutenkin synkkaisi. Pitäisi olla jotain aseksuaalien omia foorumeita, ryhmiä, tapaamisia jne. jossa heitä voisi kohdata. En tiedä, onko?

Vierailija
44/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä oikeasti sairaita ihmisiä.

Haluaa parisuhteen vastakkaisen sukupuolen kanssa, jossa ei ole seksiä.

Ihminen joka ei halua seksiä on epänormaali, ihminen joka ei ole jalkoja on epänormaali, ihminen jolla ei ole erektiota on epänormaali.

Mikään näistä ei tee kenestäkään ihmisenä huonompaa tai arvottomampaa.

Vierailija
45/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sopisi. Olen tosin parisuhteessa, mutta ajatuksen tasolla.

Mies

Vierailija
46/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama oli minullakin ap. Siksi pysyttelin ikisinkkuna. Yhtäkkiä 40 v iässä alkoi seksi kiinnostaa, kun aloin lähestyä vaihdevuosia. Silloin löysinkin myös ihanan ja seksikkään miehen saman tien, nyt ollaan naimisissa ja harrastetaan seksiä paljonkin. Mulla oli nuorena niin korkea estrogeenitaso, että se jotenkin tukahdutti seksuaalivietin täysin.

Vierailija
47/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nainen, niin muistaakseni Her-appissa pyöri paljon aseksuaaleja. Muutenkin suosittelen lgbtq-porukan deittipalveluita. Voi löytyä ihan hetero-aseksuaalinen suhde.

Vierailija
48/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eipä tuntus sit niin kivuliaalta seksitön suhde, kun sitä ei ole ollu alussakaan.

Vierailija
49/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jämpti on niin, että yleisesti naisella ei ole miehelle mitään muuta annettavaa kuin haaroväli, tai no jos kotitöitä tekee ahkerasti niin sitten se. Turha kuvitella että miehet haluaisivat viettää aikaa naisen kanssa, jos se ei johda seksiin.

Vierailija
50/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen deittaillu miehiä. Enkä ole harrastanu seksiä heidän kansssa. Harrastan seksiä vain kun olen parisuhteessa. Hyvin noi miehet on asiaan sopeutunut. Minä olen se, joka tapaamiset on lopettanut, koska heissä ei ole ollu ainesta suhteeseen.

Vierailija
51/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan aivan selvää, että seksitön suhde ei ole parisuhde!

On seksiä täytynyt ainakin olla aiemmin. Kaverisuhteet ei ole parisuhteita.

Enkä usko mihinkää aseksuaalisuutee! Hieno termi masturbointiin tyytyville.

Seksittömässäkin suhteessa voi olla hellyyttä. Harvoin aikuiset kaverit istuu toistensa kainalossa sohvalla?

Juurikin noin. Ja kavereiden kanssa ei suudella.

Vierailija
52/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään luulisi olevan kaikki edellytykset löytää sopivampi kumppani kuin ennen. Laitat tinderiin ja muihin deittipalveluihin profiilin, jossa kerrot muun lisäksi seksuaalisuutesi "rajoituksista". Niin tekee kaikki muutkin marginaalissa eläjät, joita on paljon. :) Saatat törmätä miehiin, jotka yrittää parantaa sua mutta karsit kaikki oudokit jo hyvissä ajoin ennen tapaamista.

Vierailija
53/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies? Voin kertoa että nykyajan miehet eivät juurikaan halua sitä... ja mikset laittaisi profiiliisi olevasi asek suaali ja etsisi toisen samanalaiisen, eikö se ole nykypäivää?

Nykyajan miehet eivät juurikaan halua seksiä..?? Mitä ihmettä?

Vierailija
54/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit deittailla mun ex-miestä. Otin eron kun sitä ei seksi kiinnostanut ja kyllästyin vonkaamaan.

Vierailija
55/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin etten haluaisi harrastaa nopeasti mutta miehet ei tunnu jaksavan odottaa. Haluaisin odottaa 5-8 treffit ja miesten mielestä toisilla tai kolmansilla olisi hyvä..melko haastavaa. Mikään seksivastainen en ole..on vaan huonoja kokemuksia.

Vierailija
56/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sitten ylipäänsä deittailisit jos et halua seksiä? Eikös se kumppani juuri seksin takia hankita? Hanki kavereita...

Jos olisin aseksuaali mies, niin en haluaisi ollenkaan parisuhdetta.

Miten se sukupuoli tässä nyt vaikuttaa?  o_O

Naiset on helvetin vaikeita ja raskaita. Miksi sellaisen ottaisi jos sille ei ole käyttötarkoitusta.

Vierailija
57/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies? Voin kertoa että nykyajan miehet eivät juurikaan halua sitä... ja mikset laittaisi profiiliisi olevasi asek suaali ja etsisi toisen samanalaiisen, eikö se ole nykypäivää?

Nykyajan miehet eivät juurikaan halua seksiä..?? Mitä ihmettä?

Miehethän ne parisuhteessa pihtaa. Useammin seksiä saa ja helpommin sinkkuna.

Vierailija
58/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et saa koskaan naista. Ikinä. Hyi saatana mikä kassientyhjentäjäjuntti. Narsistinen porsas.

Pah. Minä olen nainen. Ja minulla on mies, jonka tehtvä on huolehtia mun nautinnosta.

Vierailija
59/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan aivan selvää, että seksitön suhde ei ole parisuhde!

On seksiä täytynyt ainakin olla aiemmin. Kaverisuhteet ei ole parisuhteita.

Enkä usko mihinkää aseksuaalisuutee! Hieno termi masturbointiin tyytyville.

Seksittömässäkin suhteessa voi olla hellyyttä. Harvoin aikuiset kaverit istuu toistensa kainalossa sohvalla?

Minun mielestäni kainalossa istuminen on jo seksiä. Siksi, että se kiihottaa seksuaalisesti ja siihen liittyy kosketus.

Vierailija
60/64 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinut sai uskomaan, että ed. kommenin takana oli mies, koska....niin naisethan eivät seksistä välitä,ainakaan turvallisessa parisuhteessa vai?  

Ei hän väittänyt sen kirjoittajan olevan mies.

Väitti kyllä, koska "kassientyhjentäjä" ei voi olla nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä