Mitäpä vastaisit, jos pomosi kysyisi sinulta, että
Oletko onnellinen avioliitossasi?
Minulta kysyttiin sitä eilen ja menin puihin, en osannut vastata oikein mitään.
Kommentit (21)
Vastaisin, että miten tämä liittyy työni tekemiseen?
Aika paha kun pomo tietää minun eronneen vuosia sitten.
Aviliitossani? Kerro lisää? - Olisin halukas kuulemaan, että kenen kanssa hän uskoo ja luulee tietävänsä minun olevan avioliitossa.
Vastasin että kyllä. Ihmettelisi tosin miksi kysyy, koska on varmaan silmät päässä. Ollaan siis miehen kanssa samassa työpaikassa.
"Hmm, jännä kysymys. Oletko itse?"
Ei ole asiaton, jos se kysytään vaikkapa kahvihuoneessa, yleisen asian juttelun lomassa.
Voihan pomo kysyä myös jatkuvasti sairaslomalla olevalta ihmiseltä, miten oikein voit, jaksatko käydä työssä? Voi myös kysyä onko kotona kaikki ok, myös jatkuvien sairaslomien takia.
Ei tuo sen kummempi kysymys.
Jos avioliitto menee huonosti, sillä saattaa olla suurikin vaikutus ihmisen työkykyyn ja jaksamiseen.
Olisin ihmeissäni, että olen vihdoinkin 62-vuotiaana saanut työpaikan ja vastaisin, että olen onnellinen.
Suurin piirtein esimies tietää alaistensa siviilisäädyn.
Olisipa kummallista, jos esimies ei tietäisi, onko alainen avo-avioliitossa vai sinkku.
Yleensä nuo asiat tiedetään.
Ainakin niistä, jotka käyttävät kihla ja / tai vihkisormusta työssä, näkee kaikki että on jossain liitossa jonkun kanssa!
Minulta on kysyttykin, enkä pitänyt sitä mitenkään asiattomana enkä kummallisena.
Vastaisin pitkän avioliiton jälkeen että, suurinpiirtein olen.
Pitäisin sitä tahdittomana kysymyksenä, sillä pomoni tietää mieheni olevan vakavasti sairas.
Jos pomosi tietää, että miehesi on vakavasti sairas, hän ei kysyisi, että oletko onnellinen avioliitossasi.
Outo kommentti sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Jos pomosi tietää, että miehesi on vakavasti sairas, hän ei kysyisi, että oletko onnellinen avioliitossasi.
Outo kommentti sinulta.
Tässä kysyttiin, että mitä vastasit., Jos pomosi kysyisi oletko onnellinen avioliitossa. Ei kysymyksessä ollut mitään taustatietoa ehtoja. Omituinen kommentti sinulta
Vastaisin, että kyllä olen, kuten olenkin.
Vastaisin, että olen. Olisin kyllä hämilläni, jos esimieheni tuota kysyisi, höpötellään kyllä muutakin, kun työhön liittyvää, mutta ei tuollaista. Vaan saahan sitä kysyä.