Tinder-treffit sovittu huomiselle, nyt mies ei vastaa viestiin?
Eli juteltiin noin viikko sitten aika ahkerasti, miehelle ei edellinen viikonloppu käynyt ja ehdotti että nähtäis sitten nyt huomenna perjantaina. Keskustelu jäi siihen pisteeseen että palataan sitten lähempänä (huomista). Laitoin tänään miehelle viestiä noin klo 15 jotta sovittaisiin tarkemmin huomisesta, että monelta ja missä nähdään. Mies ei ole vieläkään vastannut mitään, yleensä vastasi aina parissa tunnissa. Tekeeköhän hän nyt oharit? Voisi edes ilmoittaa, kunhan TIEDÄN, jotta osaan suunnitella sitten muuta menoa huomiselle. Huoh. Kuinka kauan on kohtuullista odottaa vastausta?
Kommentit (43)
Minulle on yksi tyttö tehnyt kerran noin, kun yritin vahvistaa treffien ajankohdan. Ei vastannut ikinä mitään. Paska fiilis tuollaisista aina tulee.
Tänään pitäisi kyllä ihan viimeistään sopia huomisen treffeistä. Unohda koko tyyppi. Jos palaa joskus asiaan, katso uudelleen mutta nyt sovit huomiselle muuta jonkun toisen kanssa. Tulee kiva perjantai!
Oppikirjaesimerkki ghostauksesta. Noinhan ne just tekee.
Vanhempi jorma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä odottaisi enää... miehen pitää tajuta ettei voi tehdä noin.
Oletko tosissasi? 5 tuntia kulunut. Jospa mies on harrastuksissa eikä ole ehtinyt vastata?
Harrastuksissa 5 tuntia? Kyllä on puhelinta varmasti kattonut. Olivat vielä sopineet että palaavat asiaan. Haiskahtaa roikottamiselta.
”Varmasti puhelinta katsonut”
On kuule olemassa paljon miehiä, jotka voi olla päiviä ilman puhelinta..
Ja toisekseen, jos on sovittu että katsotaan lähempänä, ainakin itse käsitän sen silleen että katsotaan tapahtumapäivänä..
No sinulla on sinun mielipiteesi ja minulla minun. Ap ilmoittanee miten homma etenee.
Kun mun mies on töissä, se ei vastaa mihinkään. Skype-palaverit saattaa kestää iltakymmeneen.
Otahan iisisti ja odota huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oppikirjaesimerkki ghostauksesta. Noinhan ne just tekee.
Mitkä ihmeen ne? Ihmishirviöt? Eli mies on suunnitellut tuota kuviota alusta alkaen? Tuollaisella on myös toinen nimi: hullu.
Vierailija kirjoitti:
Kun mun mies on töissä, se ei vastaa mihinkään. Skype-palaverit saattaa kestää iltakymmeneen.
Otahan iisisti ja odota huomiseen.
Aamulla menee töihin ja palaveeraa toimistolla kymmeneen? Noita tehdään yleensä kotoa käsin, jos päivä venyy 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä odottaisi enää... miehen pitää tajuta ettei voi tehdä noin.
Oletko tosissasi? 5 tuntia kulunut. Jospa mies on harrastuksissa eikä ole ehtinyt vastata?
Juu, vähän ylireagointia kun mies voi olla vaikka töissä ja sen aikana ei vastaa viesteihin / ole edes nähnyt viestiäsi. Tinderissä ei myöskään monella ole ilmoitukset päällä, eli pitää avata se tinder erikseen että näkee viestit. Ei ole avannut tinderiä, avaa ehkä illalla?
itselleni tyttöystävä oli todella vihainen kun nukuin ja pistin puhelimen äänettömälle . jos mies on ollut nukkumassa niin odottaisin vähän ja jos vastausta ei ole tullut 5 tuntia ennen treffejä niin poistaisin hänet ja blokkaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan iisisti ja odota huomiseen.Aamulla menee töihin ja palaveeraa toimistolla kymmeneen? Noita tehdään yleensä kotoa käsin, jos päivä venyy 🙄
Ei tehdä kotona jos on kolme lasta jaloissa. Duunit duunissa, kotielämä kotona. En minäkään vastaa yksityisviesteihin työaikana.
Juu ei ole miehestä kuulunut. Laitoin aamulla miehelle vielä viestin, koska en halunnut jäädä ”uhrina” odottelemaan tai että mies kuvittelisi että täällä minä vaan kiltisti vielä odottelen.
Millainen ihminen tekee noin?
Ap
Nykyään on eri säännöt ja mahdollisuudet:
Nykyään naisten kannattaa panostaa elävässä elämässä aktiivisuuteen:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole miehestä kuulunut. Laitoin aamulla miehelle vielä viestin, koska en halunnut jäädä ”uhrina” odottelemaan tai että mies kuvittelisi että täällä minä vaan kiltisti vielä odottelen.
Ap
Pelkuri. Käytöstavaton.. röyhkeä. Älä välitä ap.
Ens kerralla anna miehen olla aktiivisempi, siitä huomaa onko kiinnostusta. *Hali*
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo susta kiinnostunut, toimisi toisin jos olisi. Jos mies vielä vastaa (ja myöntävästi) huomisia treffejä varten, niin sinuna vastaisin hänelle pahoittelut ja että ennätit jo sopia muuta perjantaille kun miehestä ei kuulunut.
Eli paljastat olevasi joko herkkis tai peluri. Ehkä molempia. Joudat mennä.
Syyhän voi olla mikä tahansa ettei ole vastannut. Tuskin nähnyt vielä koko viestiä. Ei kaikki ole jatkuvasti puhelimen äärellä.
Tekniniikkakin voinut pettää. Tinder kanittaa minullakin usein ja viestit tulevat viiveellä. Watsapissakin on viesti matkannut joskus useita päiviä.
Millaisen viestin laitoit nyt aamulla? Kerro tuleeko vastausta.
Mä väitän, että JOKAINEN katsoo kännykkäänsä muutaman tunnin välein. Ehkei silloin kun nukkuu, mutta muulloin varmasti!
Oon pahoillani ap, mutta onneksi aika äkkiä sait tietää totuuden ja voit nyt käyttää aikasi johonkin toiseen toivottavasti arvoiseesi henkilöön!
Minä olen kerran ghostannut miehen treffien jälkeen, kadun ja häpeän sitä hirveästi. Olin käytöstavaton ja varsinkin pelkuri, myös masentunut eikä pää toiminut ihan kuten normaalisti. Mies oli kiva, mutta en halunnut nähdä häntä enää ahdistuksissani ja sen sijaan että olis pitänyt se jotenkin kertoa hänelle, tuntui helpommalta ghostata.
Varmaan 99% ghistaajista on henkisiä ongelmia eikä ne ehkä tee sitä ilkeyttään vaan vammaisuuttaan..
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani ap, mutta onneksi aika äkkiä sait tietää totuuden ja voit nyt käyttää aikasi johonkin toiseen toivottavasti arvoiseesi henkilöön!
Minä olen kerran ghostannut miehen treffien jälkeen, kadun ja häpeän sitä hirveästi. Olin käytöstavaton ja varsinkin pelkuri, myös masentunut eikä pää toiminut ihan kuten normaalisti. Mies oli kiva, mutta en halunnut nähdä häntä enää ahdistuksissani ja sen sijaan että olis pitänyt se jotenkin kertoa hänelle, tuntui helpommalta ghostata.
Varmaan 99% ghistaajista on henkisiä ongelmia eikä ne ehkä tee sitä ilkeyttään vaan vammaisuuttaan..
Ihmiset pääosin ghostaa siksi että ei haluta joutua (omalta kannalta) kiusalliseen tilanteeseen, sanomaan että ei enää kiinnostakaan. Pelätään että toinen hermostuu ja tulee itselle epämukava olo. On helpompi vain olla sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 99% ghistaajista on henkisiä ongelmia eikä ne ehkä tee sitä ilkeyttään vaan vammaisuuttaan..Ihmiset pääosin ghostaa siksi että ei haluta joutua (omalta kannalta) kiusalliseen tilanteeseen, sanomaan että ei enää kiinnostakaan. Pelätään että toinen hermostuu ja tulee itselle epämukava olo. On helpompi vain olla sanomatta mitään.
Ja minut on ghostattu kymmeniä kertoja ennen koko sanan tai tinderin tai edes älypuhelimen keksimistä, silloin se tapahtui niin ettei vastattu enää puhelimeen tai sähköpostiin tai tultu treffipaikalle...
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika monikin tekee noin. Omalta tinderuralta tosin muistan vain yhden miehen joka toimi noin. Minulle olisi ollut täysin ok, että hän olisi vastannut, että nyt ei käykään tms. Mutta ei mitään. Mutta miksi ihmeessä olisin jäänyt haikailemaan käytöstavattoman miehen perään? Hän ei ollut tasoiseni. Löysin muutama kuukausi sen jälkeen oman muruni - tinderistä vähän yllättäen.
”Varmasti puhelinta katsonut”
On kuule olemassa paljon miehiä, jotka voi olla päiviä ilman puhelinta..
Ja toisekseen, jos on sovittu että katsotaan lähempänä, ainakin itse käsitän sen silleen että katsotaan tapahtumapäivänä..