35+ naiset: uskotteko, että miehenne hairahtuisi nuoremman naisen kohdalla?
Mitäs luulette, jos miehellenne tarjoutuisi tilaisuus, lähtisikö hän nuoremman matkaan? Vai jättäisikö kertapanoon? Kykenisikö tyystin kieltäytymään? Tämä tuntuu epätodennäköiseltä, kun joka tuutista saa kuulla, kuinka julkkikset vaihtavat nuorempaan ja jäävät kiinni salasuhteista.
Kommentit (70)
Ei nuoruus ole mikään itseisarvo. Joku 25-vuotias saattaa olla ylipainoinen ja taas joku 45-vuotias hyvinkin timmi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itkisin onnesta, jos näin kävisi.
Ja vaihtaisin lukot asap.
Sulla on todella huono liitto jos oikein itkisit onnesta mikäli miehesi tekisi niin.
En olisi miehen kanssa, jonka pelkäisin "hairahtuvan". Tilaisuuksia hänellä ihan varmasti on, matkustelemme erikseen ja kummallakin on omat harrastuksensa. Sitä en tiedä, moniko nuori nainen hänestä kiinnostuisi.
En mieti tuollaista. Pidän aika epätodennäköisenä. Ensinnäkin sitä että nuoret naiset iskisivät miestäni ja varsinkin sitä että hän itse tekisi aloitteita. Ehkä jos joutuisi jonnekkin autiosaarelle jonkun naisen kanssa ilman mitään häiriötekijöitä ja vielä laatikollinen viiniä haaksirikkoutuisi siihen rantaan.
En myöskään mieti tätä siksi että seksi ei ylipäätään ole minulle sellainen asia, että ihminen menee pilalle jos harrastaa sitä jonkun kanssa, eikä se ole siitä muuttunut vaikka olen ollut naimisissa 15-vuotta. Jos tekee mieli niin kokeilkoon. Itse en ole kiinnostunut seksistä muiden kanssa. Olen vaikea ihminen miellyttää sängyssä eikä tee mieli vaikeilla muiden kuin oman tutun miehen kanssa.
Tilaisuuksia on jatkuvasti, eikä ole edes pannut nuorempaa naista. Sen kerran kun petti, petti minun ikäiseni naisen kanssa.
Miksi ap luulee että sillä iällä olisi jotain merkitystä normaaleille miehille? Sellaiset lapselliset, narsistisia piirteitä omaavat miehet jotka tarvitsevat loputonta ihailua, pettävät varmaan joka tapauksessa ja nuorempi nainen on ehkä epävarmempi itsestään ja antaa sitä varauksetonta ihailua miehelle.
Sirpa44 kirjoitti:
Ei se ole uskon asia, vaan varma tieto.
Kyllä paukuttaisi kakskymppistä kaikkiin reikiin sydämensä kyllyydestä.
Eikä siinä mitään, sen sallin hänelle, ei se qulli käyttämällä kulu, eikä järvi soutamalla.
Kyllä airo kuluu enemmän kuin järvi, mutta onhan senkin eroosio riittävän hidasta kestääkseen yhden eliniän.
Sinne lähti +55v ukko kiimoissaan 16v. nuoremman työkaverin perään. Ei tullut pari heistä kuitenkaan. Shokkihan se oli kun kiinni jäi, mutta takasin en enää ottaisi. Lapsellinen ja narsistinen pukki. Olen mieluummin yksin kuin pettävän ja valehtelevan porsaan kanssa.
Ryhdyin rupeamaan olemaan pyrkimään lesboksi, koska petyin mieheen.
Toki, itsekin voisin nuorempaan mieheen hairahtaa. Mutta en halua tehdä sellaista toiselle. ;(
Vierailija kirjoitti:
Toki, itsekin voisin nuorempaan mieheen hairahtaa. Mutta en halua tehdä sellaista toiselle. ;(
Pläääh!
No mä täytin just 35v, mieheni on 29v ja jos lähtisi nuoremman mukaan, niin sit lähtis. Elämä on valintoja.
99% miehistä pettää jos tilaisuus on tarpeeksi houkutteleva/kiinnijäämisen riski tarpeeksi vähäinen.
Turha näitä on kaunistella.
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä pettää jos tilaisuus on tarpeeksi houkutteleva/kiinnijäämisen riski tarpeeksi vähäinen.
Enpä usko. Meinaatko että miehet ovat niin paljon alttiimpia pettämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miehille tulee vain vähemmän tilaisuuksia vastaan. Useimpien uskollisuus perustuu juurikin mahdollisuuksien vähäiseen/olemattomaan määrään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miehille tulee vain vähemmän tilaisuuksia vastaan. Useimpien uskollisuus perustuu juurikin mahdollisuuksien vähäiseen/olemattomaan määrään.
No, itse olen ollut vain komean miehen kanssa jolla mahdollisuuksia on jatkuvasti. Siltikään ei juoksentele pettämässä. Silti olen eri mieltä prosenttilukusi kanssa, koska todella komeita ja karismaattisia miehiä täytyy olla ainakin 4% eikä vain 1%.
Suurin osa miehistä ei haaveile nuorista naisista. Alle 25v nainen ei sytytä yli 35v miestä. Kuka jaksaa niitä epävarmoja, vielä lapsen ajatusmaailman omaavia ihmisiä. 35v + itsestä huolehtinut nainen on sinut itsensä kanssa, näyttää hyvältä ja tietää mitä haluaa. Se sytyttää MIEHEN!
t. Mies 37v
Kommenteille ei voi muuta kuin nauraa. Suomalainen nainen on maailman sinisilmäisin olento. ”Mun mies ei ikinä...” 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei haaveile nuorista naisista. Alle 25v nainen ei sytytä yli 35v miestä. Kuka jaksaa niitä epävarmoja, vielä lapsen ajatusmaailman omaavia ihmisiä. 35v + itsestä huolehtinut nainen on sinut itsensä kanssa, näyttää hyvältä ja tietää mitä haluaa. Se sytyttää MIEHEN!
t. Mies 37v
Kukaan tuskin uskoo näitä propagandasatujasi, nainen.
No juu, eiköhän. Meillä on ihan hyvä ja rakastava liitto, mutta mies on aina mies, enkä minä ole naiivi. Aika moni uskottelee varmaan itselleen kaikenlaista.