Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokousmatka rv 37, matkaa autolla noin 110 km/suunta. Olisitko kyennyt?

Vierailija
27.07.2008 |

Mulla olisi yksi kokous, jonne siis matkaa 110 km, ajon jälkeen kokousta noin pari tuntia ja sitten takaisin 110 km. Olisitko sinä kyennyt, kun olit raskaana? Mulla lähtisi mies kuskiksi, joten ei tartteisi itse ajaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuohan on ihan omasta olotilasta kiinni. En vain pystynyt autossa istumaan 30km pidempää ja sekin oli tuskaista. Meillä kyllä lapsi syntyi rv 37 + 6.

Vierailija
2/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis mennyt :) Kun ei kummassakaan raskaudessa mitään tuntemuksia ennen kuin yliaikaisina käynnistettiin joskus rv 42... Ehkä vähän tukala olo autossa mahan takia olis saattanut tulla, mutta pieni preikki ja taas matka jatkuu!

Näin ainakin kuvittelen tilanteen kohdallani, en tainnut noin pitkää matkaa itse ajaa kuitenkaan kun ei ollut tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana rv 37 ja perjantaina kävin kylässä omalla autolla 150 km päässä.

Vierailija
4/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennen tullen. Vaikka niin moni äiti Suomessa joutuu tekemään. Menevät kylläkin ambulanssilla, mutta tuskin silti.suurikaan nautinto.

Menet voinnin mukaan ja onko aivan välttämätöntä. Jos ei huvita, niin sitten ei huvita, jäät toimistolle. Joku työkavereista ymmärtää, toinen ei.

Vierailija
5/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin meidän auton ja vedin peräkärryn Oulusta-Helsinkiin raskausviikot oli tuolloin 38. Yhtä soittoa ajoin ja seuraavana aamuna lähdin pakettiautolla takasin.

Vierailija
6/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun autossa istuminen sattui selkään niin paljon ja alkoi supisteluttaa heti kun pidempään istui.

Mutta mun toinen ja kolmas lapseni onkin syntyneet rv 37+5 ja rv 38 tasan.

Vierailija
7/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli ongelmana selkäsäryt, jotka tulivat jo puolen tunnin istumisesta.

Vierailija
8/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se rasitus olisi kostautunut illalla supistuksina ja selkä- ja nivuskipuina.

Vierailija
9/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustin vielä rv 39 välin Oulu-Rovaniemi-Oulu, samana päivänä. Pakko oli hoitaa viimeiset koulujutut. Hyvin meni. Mulla oli muutenkin hyvin sujunut raskaus, eli ei ollut supistellut aiemmin tms.. tunsin oloni hyväksi joten matkaan lähdettiin.

Vierailija
10/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta odottaessani, en missään nimessä.

Eli ihan oman tuntemuksen mukaan kannattaa toimia.

Vierailija
11/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
12/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokassa olisin varmaan pystynyt jos mies ois ajanut... mutta olisin harkinnut tarkkaan.

Vierailija
13/13 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä raskaudessa (nyt rv 31) en lähtisi, esikoista odottaessani taas olin ihan elämäni kunnossa sinne rv 42 saakka, jolloin hän syntyi. :)

Nyt onkin kaikki vaivat aasta ööhön...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi