Espresso housen viikuna-vuohenjuusto foccacia!
Söin aamupalaksi. Leipä oli toki aivan helvetin herkullinen, mutta en ole vieläkään toipunut (klo 17.45). Katoin nimittäin vasta syömisen jälkeen, että koko leivässä on 830 kcal. Aamupalaksi. Luoja.
Kommentit (15)
Onhan siinä paljon leiväksi, mutta jos "aamusi" oli tosiaan aamulla ja olet jotain muutakin tänään tehnyt, niin ehkä tähän aikaan voisi jo syödä muutakin
Aamu oli tosiaan aamulla klo 9. Nyt mulla on tässä edessäni pieni salaatti ja parin desin verran pinaatti-feta paistosta. Kai mä noi voin vielä syödä. Salitreenin tein tänään. Muuten aika toimistotyöpainotteinen päivä.
Uh, minäkin söin tuollaisen aamupalaksi ja nyt vasta alkaa nälkä hiipiä uudelleen tietoisuuteen.
Tekisi niin kovin mieli vuohenjuustoa, sellaista kiinteää Soignonin pötkylää.
No mitä oletat, jos siinä on vuohenjuustoa?
Eiks tossa oo ”vain” 684kcal. Ainakin nettisivujen perusteella. Hyvää on.
Netin mukaan siinä on 686 kcal eli ap voi huokaista helpotuksesta. Ei siis kevyttä, muttei ihan niin överiä kuin luulit.
Minä en ole syönyt kolmeen vuoteen mitään muita kuin näitä viikuna-vuohenjuusto-foccaccioita ja olen paitsi laihtunut 57 kiloa, myöskin kuppikokoni on kasvanut kolme kokoa ja peppuni on muhkeampi.
Suosittelen kaikille
Mulla ainakin peruskulutus yli 2000. Salipäivinä 2800
minunkin peruskulutukseni on 2648 pikseliä
minä söin tuollaisen vuohenjuusto-focaccian lounaaksi yhdeltätoista, vieläkin on ihan järkyttävän täysi olo.
Näitä ei enää saa espresso housesta 😩
Saman firman porkkanamuffinssit on ihania. En ole katsonut kuinka paljon energiaa sisältävät.