En tiedä autoista MITÄÄN. Haluaisin Porschen, mutta onko liikaa tehoja/hevosvoimaa?
Ekaa autoa ostamassa ja autoista en siis mitään ymmärrä. Yhdessäkin katselemassani autossa on tehoja 294 kw eli vissiin melkein 400 heppaa? Voiko tehoa säätää niin että kulkee siis pienemmällä teholla? Voiko auto lähteä käsistäni?? Ja onko tuo 294 kw siis tosi paljon?
Älkää kivittäkö pliis. Veljelläni oli joskus urheiluauto ja siinä oli heppoja muistaakseni 400 ja söi ihan hirveästi bensaa.
Auto jonka aion ostaa on hybridi. Auttakaa tyhmää.
Kommentit (16)
En ole semmoisella koskaan ajanut, mutta luulisin että se on ihan helppo auto ajaa, eikä lähde käsistä kun ajat varovasti.
Porsche on kiva joo mutta tehonsa takia voi lähteä tottumattomalta helposti käsistä ja olla näin jopa vaarallinen. Polttoainetta syö varmasti aika paljon. 294 kW on paljon.
Porscheissa on myös pienempi tehoisia. Pakkoko se on jäätävää tehomyllyä ostaa jos et kuitenkaan sillä mitään tee?
Juu en missään nimessä halua että käsistä lähtee. Mikä olisi hyvä teho? Onko 185kw paljon?
Paljonko teidän autoissa on tehoja?
Ärsyttää, haluaisin niin kovasti Porsche Cayennen tai Macanin. Mutta mutta näyttää kaikissa olevan tuota hevosvoimaa paljon. -ap
uudet autot täynnä luistinestoja yms, ei ne helposti lähe lapasesta jos ei mee polkimet sekasi tai rattia ei osaa kääntää
Porschea ei tietääkseni saa hybridinä. Osta vain jos rahaa on eikä bensan kulutus huoleta. 100kw on jo tarpeeksi perus henkilöautossa ettei jää jalkoihin, ja yli 200kw on vähän turhan lelu ellei auto paina tuhottomasti. Mitä noilla tehoilla teet kun liikenteessä revittely ja sutiminen on muutenkin laitonta, ellet sitten aio viedä autoa radalle?
Esim mun Yariksessa on heppoja 82kw eli mietippä :D
Vierailija kirjoitti:
Porschea ei tietääkseni saa hybridinä. Osta vain jos rahaa on eikä bensan kulutus huoleta. 100kw on jo tarpeeksi perus henkilöautossa ettei jää jalkoihin, ja yli 200kw on vähän turhan lelu ellei auto paina tuhottomasti. Mitä noilla tehoilla teet kun liikenteessä revittely ja sutiminen on muutenkin laitonta, ellet sitten aio viedä autoa radalle?
Kyllä saa Hybridinä.Ja minä en nimenomaan haluaisi tehoja. Enkä todellakaan aio viedä minnekkään radalle. Haluan vain Porsche Macanin tai Cayennen koska ovat niin törkeän hienoja! Ja siis ekaa autoa olen ostamassa.
-ap.
Saako niitä hybridinäkin? Porvoossako?
Katseleppas muitakin vaihtoehtoja. On paljon hienoja autoja. :) Vai onko tämä nyt status-kysymys?
Kyllä saa vm 2020 Cayennen ainakin hybridinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa Hybridinä.Ja minä en nimenomaan haluaisi tehoja. Enkä todellakaan aio viedä minnekkään radalle. Haluan vain Porsche Macanin tai Cayennen koska ovat niin törkeän hienoja! Ja siis ekaa autoa olen ostamassa.
-ap.
Siinä tapauksessa osta pois? Laadukas autohan tuo on, jos rahaa on laittaa suht uuteen autoon. Ei niitä tehoja kannata pelätä, ei se ojaan heti ampaise kun kaasua painat. Sanoisin että mene liikkeeseen koeajamaan ja katsot miltä tuntuu. Älä ainakaan sokkona osta mitään autoa.
McLaren P1 on myös "hybridi", semmonen. Tehoa ei koskaan voi olla liikaa, kaasullahan sitä hallitaan. Ja niinkuin joku jo laittoikin että tekniikkaa täynnä niin kuka vaan pystyy ajelemaan.
Moottoriajoneuvoilla olen ajanut yli 20 vuotta.
Pariheppaisesta moposta vajaa tuhat heppaiseen caterpillariin.
Kaikissa ajokeissani on moottorin tuottamaa tehoa pystynyt säätämään liki portaattomasti, yleensä joko kaasupolkimen tai kahvan kautta.
Onhan tuo varmaan naiselle aika paljon, mutta ajo-ominaisuudet on hyvät. Ei kaikkia tehoja ole pakko käyttää.
T. Mulla oli mp:ssä 350hp ja pystyi ihan hyvin ajaa
mies51v