Ekat treffit, deitti lausui lasagnen "leisagne"
Olin ihan sanaton. Mitä tuohon voi enään kommentoida. Harkitsen tapaammeko toista kertaa. Miten toimisitte?
Kommentit (43)
Toi kuullostaa enemmmän siltä leijailevalta pierusgulta aterioinnin pääätteksi se pamaus ennen jälkiruokaa. EN se minä ollut vaan laktoosiintoleranssi.
Mun deitti halus mennä Pankho Villaan syömään 😂
Ei jatkoon. Minusta ihan normaalit sanat pitää osata sanoa. Tosin niin pitäisi osata kirjoittaakin...
Vierailija kirjoitti:
Menikö syönnin päälle Nuurdeaan?
Ja sit käydään Steidiumilla ostaa urheiluvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
itse lausun ranskalaisittain - lösääns
XD *repesin*
Ensin leisagnea, sitten Steidiumiin ja Jiina Trikoolle.
Phellot phakhettiin ja illaksi phukhettiin.
Vierailija kirjoitti:
No oletko kuullut, että kyseinen ravintola on meksikolaistyylinen, ja Meksikossa puhutaan paljon portugalia. Ja portugaliksi tuota ei todellakaan lausuta Päntso, kuten kaiken englanniksi lausuvat sanovat. Ja portugaliksi tuo ch äännetään nimenomaan "k" tai jopa "t".
No ei sillä nyt niin väliä ole että sanoo leisagne. Jos muuten klikkasi niin menkää vaikka peizzalle ensi kerralla!
ottakaa fiellee minionit siihen oheen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko kuullut, että kyseinen ravintola on meksikolaistyylinen, ja Meksikossa puhutaan paljon portugalia. Ja portugaliksi tuota ei todellakaan lausuta Päntso, kuten kaiken englanniksi lausuvat sanovat. Ja portugaliksi tuo ch äännetään nimenomaan "k" tai jopa "t".
Ei Meksikossa puhuta portugalia.
Jospa se yritti olla hauska. Silleen sketsihahmotyyppisesti lausui sanoja. Vai oliko hän haudanvakava niin sanoessaan?
Teidän huumorintajunne eivät selvästi kohtaa. Jos romanssi olisi tähtiin kirjoitettu, niin muistelisit kymmenen vuoden päästä, että "se oli se, kun Pena sanoi, että se vois syödä mun leisagnea vaikka kuinka paljon" kun mä tajusin, että nyt on löytynyt tää elämäni rakkaus.
Kyllähän tuo on huumoria ollut. Ap on tosi tosikko.
Miehet vääntelevät huvikseen sanoja sinne tänne.
Yksi sukulaismieheni sanoo aina lihapullia lihaspulliksi ja kahvia kofeniiniksi.
Kunhan vitsailevat.
Jos oli mies niin homosexuelli. Jos nainen niin white trash.
Joko ap on saanut kriisiapua?