Pyhä jysäys! Ainoa seksikerta kp 9-10 ja paksuna ollaan.
Ajattelin että varmoilla päivillä ollaan vielä kun menkat loppuivat kaksi päivää aikaisemmin. Olen järkyttynyt. Mutta nyt kun uudelleen lasken niin jos mun kierto on 24-26 päivää niin eipä tainnutkaan olla niin varmat päivät, muutakun raskautumiselle 😕
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Kiva lukea näitä ”pyhiä jysäyksiä” ja ”vahinkoja” kun 4 vuotta lapsettomuutta takana. No ei ole multa pois mutta silti tuntuu epäreilulta.
Niin ihmiset! Älkää lisääntykö. Se loukkaa lapsettomia. Jos vahinko tapahtuu (tai joku on niin julma, että tulee tahallaam raskaaksi) salatkoon sen ja pitäkööt myös vauvan piilossa täysi-ikäiseksi asti, ettei kenellekään tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoottaa kp?
Kiertopäivä
Ihmetyttää, miten kukaan voi tulla raskaaksi sattumasta. Monet yrittävät vuosikausia saada lasta. Onko mitään vinkkejä hedelmällisyyden lisäämiseksi lapsettomille?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miten kukaan voi tulla raskaaksi sattumasta. Monet yrittävät vuosikausia saada lasta. Onko mitään vinkkejä hedelmällisyyden lisäämiseksi lapsettomille?
No, ollaan erilaisia kaikki. Mut sen tiedän, että stressaaminen ja yrittäminen ei ainakaan auta asiaa. Ehkä se on vähän kaikillakin niin, että vahingossa kaikki tapahtuu varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea tulevalle äidille.
Ja isille, kuka sitten lieneekään...
Vierailija kirjoitti:
Syötkö foolihappoa? Itse tulin raskaaksi kun olin syönyt kk. N ajan. Se raskaus ja useampi raskaus sen jälkeen menivät alkuviikoilla kesken, mutta yhtäkkiä raskauduin helposti uudestaan. Yksi sitten pysyi matkassa. Sen jälkeen olen vielä saanut vielä yhden vahingon. Mystisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Meditoiminen ja pakonomaisesta yrittämisestä luopuminen. Monet sanovat, että kun hyväksyvät lapsettomuuden, tulevatkin raskaaksi. Kai se on se luopumisen prosessi.
Varmat päivät? Siis joku sitten uskoo tuohon legendaan. XD