Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyhä jysäys! Ainoa seksikerta kp 9-10 ja paksuna ollaan.

Vierailija
16.01.2020 |

Ajattelin että varmoilla päivillä ollaan vielä kun menkat loppuivat kaksi päivää aikaisemmin. Olen järkyttynyt. Mutta nyt kun uudelleen lasken niin jos mun kierto on 24-26 päivää niin eipä tainnutkaan olla niin varmat päivät, muutakun raskautumiselle 😕

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat päivät? Siis joku sitten uskoo tuohon legendaan. XD

Vierailija
22/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Kiva lukea näitä ”pyhiä jysäyksiä” ja ”vahinkoja” kun 4 vuotta lapsettomuutta takana. No ei ole multa pois mutta silti tuntuu epäreilulta.

Niin ihmiset! Älkää lisääntykö. Se loukkaa lapsettomia. Jos vahinko tapahtuu (tai joku on niin julma, että tulee tahallaam raskaaksi) salatkoon sen ja pitäkööt myös vauvan piilossa täysi-ikäiseksi asti, ettei kenellekään tule paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoottaa kp?

Vierailija
24/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoottaa kp?

Kiertopäivä

Vierailija
25/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on... Onneks olkoon.

Vierailija
26/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, miten kukaan voi tulla raskaaksi sattumasta. Monet yrittävät vuosikausia saada lasta. Onko mitään vinkkejä hedelmällisyyden lisäämiseksi lapsettomille?

Vierailija
27/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva!

Vierailija
28/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miten kukaan voi tulla raskaaksi sattumasta. Monet yrittävät vuosikausia saada lasta. Onko mitään vinkkejä hedelmällisyyden lisäämiseksi lapsettomille?

No, ollaan erilaisia kaikki. Mut sen tiedän, että stressaaminen ja yrittäminen ei ainakaan auta asiaa. Ehkä se on vähän kaikillakin niin, että vahingossa kaikki tapahtuu varmemmin.

Vierailija
29/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea tulevalle äidille.

Ja isille, kuka sitten lieneekään...

Vierailija
30/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö foolihappoa? Itse tulin raskaaksi kun olin syönyt kk. N ajan. Se raskaus ja useampi raskaus sen jälkeen menivät alkuviikoilla kesken, mutta yhtäkkiä raskauduin helposti uudestaan. Yksi sitten pysyi matkassa. Sen jälkeen olen vielä saanut vielä yhden vahingon. Mystisiä asioita.

Vierailija
31/31 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meditoiminen ja pakonomaisesta yrittämisestä luopuminen. Monet sanovat, että kun hyväksyvät lapsettomuuden, tulevatkin raskaaksi. Kai se on se luopumisen prosessi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan