Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän itkupotkuraivarit kun en vie häntä katsomaan Frozenia

Vierailija
16.01.2020 |

Se tarkoittaa sitä että mennään minun autolla ja maksan molempien liput ja eväät. Jos olisi perjantai-ilta, hän olettaisi luultavasti että olisin hänelle kuskina. Kieltäydyn tietysti koska en halua maksaa 30 euroa kyseisen elokvan katsomisesta. Nyt tyttöystäväni hylkää puheluni. Onkohan syytä lopettaa suhde?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vein tyttöystäväni katsomaan tuota leffaa ja maksoin liput. Myöhemmin ravintolaan ja sillä kertaa hän maksoi. Mitä väliä?

Varmaan sitä väliä, että on eri asia tehdä jotain mukavaa yhdessä kuin kiristää toista itkupotkuraivareilla ja/tai mykkäkoululla.

Itsehän kävin katsomassa ekan Frozenin yksin ja mies teki sillä välin omia juttujaan, leffan jälkeen menimme yhdessä syömään.

Kakkosleffan kävin katsomassa ystäväperheen kanssa, kun he myös halusivat nähdä kyseisen leffan.

Oikeastiko joku nauttii treffeistä, joille on painostanut kumppanin osallistumaan vasten tahtoaan? 🤔

Niin olet varmaan oikeassa. Kannattaa olla mielummin suhteessa toisen naisen kanssa. Asiat ovat helpompia. 

Vierailija
22/24 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin ainakin tyttöystäväni katsomaan Frozen 2:sta. Minulla ei tosin ole tyttöystävää jota viedä elokuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en lähtis,ei jatkoon kirjoitti:

no hei,aikuinen mies katsomaan lasten elokuvaa,j otain rajaa sentään...lähtisikö hän katsomaan bätmäniä tai staarrworsseja! Tuskin.

Oma mieheni halusi välttämättä mennä katsomaan tuon, lähdin seuraksi:D ollaan lapsettomia, reilu parikymppisiä korkeakouluopiskelijoita.

tuskin olisi saanut itkupotkuraivareita jos et ois lähteny/maksanu

Vierailija
24/24 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vein tyttöystäväni katsomaan tuota leffaa ja maksoin liput. Myöhemmin ravintolaan ja sillä kertaa hän maksoi. Mitä väliä?

Varmaan sitä väliä, että on eri asia tehdä jotain mukavaa yhdessä kuin kiristää toista itkupotkuraivareilla ja/tai mykkäkoululla.

Itsehän kävin katsomassa ekan Frozenin yksin ja mies teki sillä välin omia juttujaan, leffan jälkeen menimme yhdessä syömään.

Kakkosleffan kävin katsomassa ystäväperheen kanssa, kun he myös halusivat nähdä kyseisen leffan.

Oikeastiko joku nauttii treffeistä, joille on painostanut kumppanin osallistumaan vasten tahtoaan? 🤔

Niin olet varmaan oikeassa. Kannattaa olla mielummin suhteessa toisen naisen kanssa. Asiat ovat helpompia. 

Eiköhön ap:n tapauksessa ongelma ole siinä, että 20v käyttäytyy kuin 2v, veikkaan että sukupuolesta riippumatta on vaikea rakentaa parisuhdetta sellaisen kanssa joka alkaa kiukutella kun ei saa tahtoaan läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän