Tyttöystävän itkupotkuraivarit kun en vie häntä katsomaan Frozenia
Se tarkoittaa sitä että mennään minun autolla ja maksan molempien liput ja eväät. Jos olisi perjantai-ilta, hän olettaisi luultavasti että olisin hänelle kuskina. Kieltäydyn tietysti koska en halua maksaa 30 euroa kyseisen elokvan katsomisesta. Nyt tyttöystäväni hylkää puheluni. Onkohan syytä lopettaa suhde?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikäisiä olette? Olisit kiitollinen siitä että työttöystäväsi kertoo sinulle selvästi mitä haluaa ja kuulostaa ihan kohtuulliselta, ellette ole ihan PA. Yhdeksän ongelmaa kymmenestä suhteessa vältettäisiin sillä että osattaisiin kertoa selvästi mitä halutaan tai että halutaan jotakin ihan käsittämätöntä. Teillä ei liene kyse kummastakaan.
Hän on 20 ja minä 25. Aivan yhtähyvin hän voi maksaa omat leffailtansa itse, tai sitten odottaa että elokuvan saa DVD:llä.
Voisin hyvin viedä tyttöystäväni katsomaan frozenin, kunhan minun ei tarvitsisi sitä mennä katsomaan. Kukin saa tehdä mitä haluaa, mutta toista ei saa pakottaa mihinkään mihin toinen ei halua. Varmaan keksit jotain tekemistä siksi aikaa kun toinen on leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikäisiä olette? Olisit kiitollinen siitä että työttöystäväsi kertoo sinulle selvästi mitä haluaa ja kuulostaa ihan kohtuulliselta, ellette ole ihan PA. Yhdeksän ongelmaa kymmenestä suhteessa vältettäisiin sillä että osattaisiin kertoa selvästi mitä halutaan tai että halutaan jotakin ihan käsittämätöntä. Teillä ei liene kyse kummastakaan.
Hän on 20 ja minä 25. Aivan yhtähyvin hän voi maksaa omat leffailtansa itse, tai sitten odottaa että elokuvan saa DVD:llä.
Ei sillä ole enää varaa kun se on tärvännyt jo koko kuukauden rahat meikkiehin ja muuhun muotihömppään. Kyllä tuon ikäiset pikkutytöt tiedetään.
Minä vein tyttöystäväni katsomaan tuota leffaa ja maksoin liput. Myöhemmin ravintolaan ja sillä kertaa hän maksoi. Mitä väliä?
Ei kannata. Frozen 1 oli paljon parempi. Jatko-osa ei tälläkään kertaa vienyt tarinaa parempaan suuntaan. Disneyltä ei ole tullut 90-luvun jälleen montaa klassikkoa.
Parisuhteessa ei ole pakko mennä katsomaan leffaa jota ei halua nähdä, vaikka kompromisseja onkin hyvä tehdä, ja jos tuosta lystistä pitäisi vielä maksaakin on täysin ymmärrettävää, ettet mene. Jos naisella on sama asenne muihinkin asioihin, suosittelen eroa.
Jos tuon ikäinen saa itkupotkuraivarit jostain lastenpiirretystä, niin ei ainakaan kannata lisääntyä sen kanssa... Vauvan kanssa tulee nimittäin taatusti olemaan ongelmia.
Jos haluaisit jotain kovasti niin suostuisiko tyttis sun mieliksi? Vaikka ei itse niin välitä
Itkupotkuraivarit, oikeesti?? Älä ota aikuista lasta, pistä ulos jäähtymään.
no hei,aikuinen mies katsomaan lasten elokuvaa,j otain rajaa sentään...lähtisikö hän katsomaan bätmäniä tai staarrworsseja! Tuskin.
Eikö tyttöystävän pitäisi maksaa, jos hän kerran tuota leffailua ehdottaa? Mikä oletus tämä on, että mies maksaa
No miettisin miten jatkossa onko tuo hänen keino aina saada tahtonsa läpi että jos ei keskusteluun ja sopuun kykene niin kuinka isommat asiat sitten jatkossa? Että kannattaako? Että haluatko lopun elämää elää tossun alla tai mykkäkoulun ja milloin minkäkin uhkailun varjon alla? Ei varmaan tuu nimittäin helpottaa...
Hän on 15v ja minä 45v irakista.
T. Ap
en lähtis,ei jatkoon kirjoitti:
no hei,aikuinen mies katsomaan lasten elokuvaa,j otain rajaa sentään...lähtisikö hän katsomaan bätmäniä tai staarrworsseja! Tuskin.
Oma mieheni halusi välttämättä mennä katsomaan tuon, lähdin seuraksi:D ollaan lapsettomia, reilu parikymppisiä korkeakouluopiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vein tyttöystäväni katsomaan tuota leffaa ja maksoin liput. Myöhemmin ravintolaan ja sillä kertaa hän maksoi. Mitä väliä?
Varmaan sitä väliä, että on eri asia tehdä jotain mukavaa yhdessä kuin kiristää toista itkupotkuraivareilla ja/tai mykkäkoululla.
Itsehän kävin katsomassa ekan Frozenin yksin ja mies teki sillä välin omia juttujaan, leffan jälkeen menimme yhdessä syömään.
Kakkosleffan kävin katsomassa ystäväperheen kanssa, kun he myös halusivat nähdä kyseisen leffan.
Oikeastiko joku nauttii treffeistä, joille on painostanut kumppanin osallistumaan vasten tahtoaan? 🤔